Životu nebezpečný ostrovček - nástupište pred Polusom

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

Neriešený
meno
Michal Oravec 22. februára 2017

Ostrovcek na cakanie pred priechodom Polus - Riazanska je zivotu nebezpecny - auta odbacaju tesne pred stavebne pevne neoddelenym ostrovcekom cez elektrickovu trat do Polusu cim vznika velky predpoklad na zdazku s elektrickou. Dosledok takej zrazky je ze auto zrazi vseko na ostrovceku az po pristresok na zastavke. Toto miesto je extremne frekventovane. Ziadam:
- Osadit kameru na toto exponovane miesto a pokutovat kazdeho jedneho vidica ktory sa pokusi tu odbocit do lava
- Osadit velmi pevne zabrany - idealne pevne vystuzene ocelove stlpy aspon meter vysoke - tesne pred aj tesne za priechod pre chodcov na urovni ostrovceka / nastupista

23. február 2017

Marek

kamery sú tam dve ktoré dovidia na túto križovatku jedna na budove magistrátu a druha na bytovke oproti vchodu do Polusu pri predajni Datart , obe kamery su 360 stupnove a velmi dobre vidia na túto križovatku , druha vec je že patria pod mestskú policiu a či sa aj kontrolujú taketo prehrešky to už neviem..
99,9% vodičov vie , že na danej križovatke sa odbáčať z vajnorskej k polusu neda , teda dá ale o semafor skorej... tí ktorí to riskujú sú nezodpovedný stým sa nedá urobiť nič , a stým " oploteným " toho ostrovčeka je to v podstate zbytočné lebo ked sa stane nejaká takáto nehoda jak sa stala naposledy tak ani ten ostrovček nezabrani tomu aby sa toto neštastie stalo , kedže tá sila tej električky pri náraze by tak či tak tento vytlčeny ostrovček zničilo bez menších problémov , skorej by možno pomohlo upravenie semafor aby na tomto prechode chodci plynule prešli z jednej strany na druhú bez toho aby sa na tomto ostrovčeku museli zastaviť po prechode jednej časti prechodu
23. február 2017

Michal Oravec

"tí ktorí to riskujú sú nezodpovedný stým sa nedá urobiť nič" - samozrejme ze sa da urobit. pokutovat kazdeho jedneho a brat vodicaky.
"oploteným " toho ostrovčeka je to v podstate zbytočné" - samozrejme ze to nie je zbytocne. Dva masivne ocelove stlpyky (jeden tesne pri trati a jeden tesne pri ceste) by zabranili smrti mnohych ludi na ostrovceku a nastupisti.
23. február 2017

David 1

Hlavne tam treba poriadne vyznačiť prikázaný smer jazdy na ceste aj značkou medzi cestou a električkovou traťou. Veľa áut tam odbáča hlavne z nepozornosti.
01. marec 2017

Moje Meno

treba ale pamatat nato, ze vyznaceny prikazany smer nieje betonovy mur a jedine to je argument, ktory odradi mnohych vodicov na slovensku od protizakonneho konania...
02. marec 2017

Peter

Michal Oravec: tie dva masívne stĺpy by zraneniu chodcov nezabránili, slúžili by ako deformačná zóna a auto, ktoré bude električka pred sebou tlačiť, sa okolo takého stĺpika v lepšom prípade obtočí, v horšom zrámuje aj stĺpik... Navyše pochybujem, žeby tam vôbec bolo toľko miesta pre dva stĺpiky.
Jediné riešenie je prenastaviť zelenú pre chodcov tak, aby - aj na úkor plynulosti premávky - prešli z jednej strany na druhú bez zastavenia na električkovom páse. To isté platí o križovatku bližšie ku Kuchajde (Vajnorská/Tomašikova), kde tiež chodci musia stáť na mikro-ostrovčeku...

S pokutovaním porušujúcich vodičov samozrejme súhlasím. Pre PZ je však jednoduchšie postaviť sa na Jarošovu a čakať na odbáčajúcich z Vajnorskej smer Jarošova (čo je presne ten istý priestupok, ako v tomto prípade)
02. august 2021

Martin Uváček

Neviem, nebývam tam, ale pomerne často chodím cez túto križovatku, ale nikdy som nevidel odbočenie cez koľaje doľava. Pretrváva ešte ten problém?
05. august 2021

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

kontaktovali sme zadávateľa podnetu s otázkou na stav riešenia.

Barbora Kmeťová
Odkaz pre starostu
odkaz@institutsgi.sk

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania