Návrh na vyznačenie parkovacích miest na Kvetnej ul.

Zodpovednosť za riešenie: MÚ Ružinov

Neriešený
meno
Peter 03. marca 2017

Navrhujem vyznacit parkovacie miesta na Kvetrnej ulici v casti medzi Daxnerovym namestim a Kvacalovou ul. V sucasnosti tam auta parkuju bezne, no v poslednom obdobi ich odtahuju. Chodnik na tomto mieste nie je priechodny kvoli smetnym kosom, pozri obrazok, je uzky a vyuziva sa chodnik na opacnej strane ulice. Sucasna situacia, ze auta odtahuju, neprospieva ani chodcom (chodnik tak ci tak nevyuzivaju), ani motoristom. Jediny, kto profituje, je odtahova sluzba :((
Dakujem

17. marec 2017

Lucia Hrabovská

Pridavam sa a suhlasim s panom susedom Petrom. Taktiez navrhujem vyznacit parkovacie miesta hlavne na Kvetnej ulici. Kupila som si tu byt pred 2mi mesiacmi (Januar 2017) a odtiahli ma uz 2x za posledny mesiac. Je to neslychane! Auta tu parkuju kazdy den pozdlz celej ulice, na lavej aj pravej strane...Len nie je celkom jednoznacne kde je to v pohode a kde vas odtiahnu. Musela som to bohuzial zistit az na vlastnej kozi. Nemienim toto tolerovat a aj pre dobro vsetkych obyvatelov Kvetnej ulice, je viac ako nutne poriadne vyznacit parkovacie miesta na Kvetnej ulici!!! A to co najskor! odtahova sluzba z toho neskutocne profituje a zrejme su dohodnuti aj s policajtami...
17. marec 2017

Peter

Zdravim Lucia. Kvoli odtahovaniu aut z tohto miesta som podal na Mestsku policiu staznost. Nemyslim si, ze je vo vseobecnom zaujme auta odtial odtahovat. Ak policia tvrdi, ze konat musi, ked ju niekto zavola, na tomto mieste ma podla mojho nazoru dat papucu a nie odtahovat. Ak by ste sa chceli k staznosti pripojit / poslat tiez, mozem zaslat info, ako som to spravil. [email protected]
17. marec 2017

Karol Števo

Odťahovanie áut z tejto ulice nemožno nazvať inak, ako výpalnícke metódy, o ktorých som si myslel, že dnes už patria skôr niekde do Ruska alebo krajín strednej a Južnej Ameriky. Ale ako vidno aj v hlavnom meste krajiny, ktorá je členom EU v roku 2017, pôsobí stále mafia, v tomto prípade v zastúpení spoločnosťou Car Towing, a.s. pod ochranou štátnej polície aj mestského zastupiteľstva,
21. marec 2017

Petra

Suhlasim a podporujem Vas. V pokracovani Kvetnej ulice sa nachadza dopravne znacenie vyznacujuce parkovanie ciastocne na chodniku. Tato znacka by mala byt aj v blizkosti krizovatky Kvetna Rastislavova, keby kompetentni chceli...
22. marec 2017

Lucia Hrabovská

Zdravim susedia, dneska som bola osobne zaniest staznost na MP, plus som im to poslala aj mailom. Tak vraveli, ze to eviduju, ze nie som prva z Kvetnej ulice, aleze mame smolu, bohuzial, ze nas tam niekto nahlasuje (takze bud ta mamicka s kocikom ako mi povedali v odtahovle, alebo mozno aj daky dochodca). Ako nahle nas nahlasia, policia dojde a musi konat....Zevraj policajti tam to statie na chodniku toleruju a nevolaju odtahovku sami. Ale ktovie ci je to 100% pravda...Trochu o tom pochybujem...
--> Pytala som sa aj na papuce, tak povedali, ze v tomto pripade tvorime prekazku na chodniku a za to sa odtahuje...Ale osobne si myslim, ze by kludne mohli dat aj papucu, len uz su dohodnuti s odtahovkou, takze odtahuju vo velkom.(a navyse nemaju vela papuc zevraj =)))
--> RADA: musime sa dat dokopy a ist na Miestny urad, odbor doprava (zevraj na Mierovej ulici) a spisat plus podat tam staznost/navrh na bud vyznacenie parkovacich miest na celej tej strane pri plote, alebo znacku nech tam daju P-povolene parkovanie na chodniku (taka ktora je neskor na Kvetnej smerom ku Gaudimu...inak to proste nejde, bude sa tam aj nadalej odtahovat...
22. marec 2017

Petronela Strýčková

Aj dnes mestská polícia "lámala rekordy" na ja jej podnet bolo odtiahnutých z pravej strany Kvetnej ulice nevídané množstvo vozidiel, ktoré boli prevezené Car Towing. P. Hrabovská celú situáciu popísala veľmi presne, súhlasím s jej názormi. A čo tak preveriť oprávnenosť údajných sťažností zo strany mestskej polície? Fotografia so smetnými košmi a rozbitým chodníkom jasne ukazuje "možnosti využívania chodníka" po pravej strane cesty. Tiež pochybujem o tom, že za touto výpalníckou akciou sú obyvatelia z okolia, ktorí boli na chodníku "obmedzení". Mamička s kočíkom - sťažovateľka? Ťažko, veď má na druhej strane širokánsky chodník bez dier. Buď je to zlomyselnosť, alebo skôr to môže byť dohadzovanie kšeftov za možno "malú províziu". Podporím Vás.
26. marec 2017

Peter Ondavsky

je smutne, ze policia na dodrziavanie zakona dohliada, len ked ju niekto upozorni... velmi som sa potesil, ked tu zacala policia odtahovat, sam som nemal ale sil zakazdym ich volat, povazoval som to dokonca za zbytocne, ale ocividne to nie je:)
minimalne v useku Daxnerovho namestia je ten chodnik potrebny...
postihnuti autisti si asi mylia termin NAMESTIE a PARKOVISKO... toto je Daxnerovo namestie, a neviem ako si predstavuju cestu chodca od Kuliskovej cez Kvetnu na Rastislavovu... predierat sa cez zaparkovane auta je ocakavatelne a pripustne na PARKOVISKU a nie na namesti...

az ma sokovalo ked som videl ze policia tu konecne zasiahla, a dokonca odtahuje! ocividne sa veci v tomto meste hybu k lepsiemu... a myslim, ze ked obcania uvidia, ze policia funguje a pracuje, budu volat castejsie a viaceri:)
30. marec 2017

Lucia Hrabovská

Pan Ondavsky,

som velmi zarazena Vasou reakciou. Prepokladam, ze nie ste vlasnikom motoroveho vozidla, resp. vlastnite garaz, lebo inak by ste nam ostatnym, co auta vlasnime a nemame garaz a kde parkovat rozumeli.
Len pre info: po Kvetnej ulici sa da uplne v pohode prejst po lavej strane, nachadza sa tam dost siroky chodnik. Preto vobec nie je potrebne chodit po tom uzsom chodniku na pravej strane, kde este k tomu su v strede smetne kose.
Ja som podala navrh na vyznacenie parkovania aj na pravej strane Kvetnej ucile, kedze my vlastnici bytov nemame kde parkovat.
Co sa tyka Daxnerovko namestia, ak by povolili parkovanie pozdlz celej Kvetnej ul, mozno by to aj odbremenilo Daxnerovo namestie od parkovania.
30. marec 2017

Lucia Hrabovská

Mili susedia,

este jeden update: vcera vecer 22:00 opat policia navstivila Kvetnu ulicu, kedze nejaky "dobrak", ktory sa zrejme vecer a asi aj cez den nesmierne nudi a nema ine na praci, ich zavolal. Rozdavali papuce 4rom autam, predpokladam, ze zas susedom, ktori tam byvaju a parkuju denno denne, kedze tie auta poznam z videnia. Mal by to byt nejaky "dobrak" z Kvetnej 8, tak ak viete o niekom takom, kludne mi dajte kontakt a ja ho navstivim, resp. mozme viaceri, lebo ocividne su tam viaceri "dobraci" na Kvetnej ul. ako vidim, a p. Ondavsky sa radi k nim...
A toto sa ocividne bude diat aj nadalej, az pokym nam tam oficialne nedovolia parkovat.
30. marec 2017

Peter Ondavsky

pani Hrabovska, hovorit o lavej a pravej strane ulice je na smiech... ak ste si nevsimli tak auta parkuju na oboch stranach Kvetnej v useku Daxnerovho namestia, s tym ze na strane ku Kuliskovej je sirsi chodnik a je to zial legalne. Ak ide chodec od Kuliskovej na Rastislavovu, ak by vyuzil ilegalne zapratavany chodnik autami, tak staci ked prejde cestu 1x, s vyuzitim chodnika oproti musi na tu istu trasu prejst cestu 2x, a preto vzdy ked pojdem okolo budem volat policiu! i ked stabilne vam tam poriadok zabezpecuje niekto iny, nebojte sa ked ludia uvidia ze policia kona, bude ich volat viac a viac... aj ja sa pridavam.... co sa tyka osobnych utokov, neviem ako suvisi moje vlastnictvo auta s dodrziavanim prava a elementarnej slusnosti! ale auto mam, a k autu v centre mesta patri aj garaz... ked chcete parkovat v centre, zozente si na to miesto, a neobmedzujte prava inych, lebo na takych tu je policia!!
30. marec 2017

Peter Ondavsky

A pani Hrabovska, za akym ucelom sa chcete streravat? ospravedlnenie za posliapavanie prav inych a za to ze porusujete hrubo zakon?
04. apríl 2017

Peter

!! na danom mieste treba parkovat na ceste, nie na chodniku !!

Zdravim susedia,

rozpraval som dnes s p. Illom z miestneho uradu. Ten mi tlmocil, ze na predmetnom mieste je mozne parkovat, nie vsak na chodniku, ale na ceste. Chodnik ma vraj 1,5 metra, teda ho treba nechat cely priechodny. Kedze ulica je jednosmerna, je OK, ak sa necha menej miesta pre premavku.

Navrhoval som mu:
1) nejakym sposobom vyznacit, ako spravne na danom mieste parkovat, aby nedochadzalo k odtahom. Napr. nasprejovanim vzdialenosti 1,5m na zem, ako je popisane tu https://goo.gl/3jtBy1 S tymto vsak pan Illa zasadne nesuhlasil.
2) povolit statie na danom chodniku znackou tak, ako je to neskor v pokracovani Kvetnej na Svatoplukovu. To podla p. Illa nie je mozne, pretoze taketo znacenie nema podporu v zakone a aj z daneho miesta vraj pojde prec. Teda vraj sa neda vyznacit statie bez toho, aby sa vyznacili boxy. Boxy vyznacovat nechce, lebo by to znizilo parkovaciu kapacitu, s cim suhlasim.

Ostava nam teda moznost pokusit sa co najviac ludi informovat o tom, ako spravne na danom mieste parkovat. Prosim teda, preposlite tuto informaciu na co najviac susedov (ci uz prostrednictvom domovnikov, napriamo, ci inak). Ked tak zacneme parkovat my, pridaju sa i ostatni a cirkus s odtahmi sa hadam skonci. To momentalne vidim ako najrychlejsiu schodnu cestu.

Dakujem
11. apríl 2017

Lucia Hrabovská

Zdravim Peter,


vedeli by ste to prosim ziskat od p. Illu v pisomnej forme, prosim? To len pre istotu, aby sme to mali, nieze sa stane, ze auta zacnu parkovat na ceste a odtiahnu ich aj tak...

Dakujem krasne!

P.S. Idem vyvesit odkaz na vchodove dvere pre Kvetnu, 7 plus 2,4,6,8, 10...
11. apríl 2017

Lucia Hrabovská

len pre info: vcera zase zevraj odtahovali...
12. apríl 2017

Peter

Zdravim,

skusit mozem. Ale dnes odtahovali znova, par aut stalo na ceste, tie nechali na pokoji :)
Vdaka, za vyvesenie tejto info.

P.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania