Dlhé čakanie na vstup na kúpalisko Tehelné pole

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

Neriešený
meno
Peter Heriban 23. júna 2017

V období letných horúčav sa pred vstupom na kúpalisko Tehelné pole, najmä v čase po 15. hod., tvoria dlhé zástupy ľudí, čo má za následok čakanie v rade aj okolo 40 minút. Tento čas by som radšej strávil v areáli kúpaliska ako pred ním (a obdobe zrejme aj ostatní čakajúci). Hlavným problémom sa zdá byť iba jedno okienko s predajom vstupeniek, čo je na kúpalisko s takou vysokou návštevnosťou v centre hlavného mesta absolútne nepostačujúce (foto je len ilustračné).

24. jún 2017

orel skalný

cakat 40 min. to teda mate trpezlivost, obavam sa opytat ci to ozaj stoji zato????
26. jún 2017

Peter Heriban

kupalisko ako take je ok, byvam blizko preto ho navstevujem. Ist niekde inde, v poobednajsej dopravnej spicke, je tiez casovo narocne.
28. jún 2017

Mária

rýchlejšie to vybavíte priamo s kúpaliskom a na kúplisku.
30. jún 2017

Odpoveď samosprávy

Vážený pán Heriban,

v prílohe si Vám dovoľujem zaslať odpoveď STARZ k Vášmu odkazu, týkajúcemu sa kúpaliska Tehelné pole.

Pekný deň prajeme.

Katarína Hložková, STARZ
02. júl 2017

Peter Heriban

Dakujem za odpoved. Dufam vsak, ze budete uvazovat aj nad alternativnymi rieseniami tejto situacie, napr. kupa vstupeniek cez internet a pod.
25. január 2024

Martin Uváček

Už min 3 roky funguje možnosť zakúpiť vstupenku na kúpaliská online, pričom pri vstupe už nie je potrebné čakať v rade. pomohlo to aj tu na Tehelku. Podnet by som navrhol označiť za vyriešený.
26. marec 2024

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: Hlavné mesto SR Bratislava
10. apríl 2024

Odkaz pre starostu

Vážení užívatelia,

K podnetu samospráva do 14 dní nevložila odpoveď, status podnetu sa preto zmenil na "neriešený". Samosprávu sme opätovne požiadali o vyjadrenie k podnetu.

Ďakujeme.

S pozdravom,
Vladimír Šarčevič
Administrátor Bratislava-Nové Mesto
Odkaz pre starostu
[email protected]
10. apríl 2024

Odkaz pre starostu

Vážení užívatelia,

K podnetu samospráva do 14 dní nevložila odpoveď, status podnetu sa preto zmenil na "neriešený". Samosprávu sme opätovne požiadali o vyjadrenie k podnetu.

Ďakujeme.

S pozdravom,
Vladimír Šarčevič
Administrátor Bratislava-Nové Mesto
Odkaz pre starostu
[email protected]

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania