Pokazené lavičky Macharova 3-5-7

Zodpovednosť za riešenie: MÚ Petržalka

Vyriešený
meno
Rado 18. augusta 2017

Prosím o vyrovnanie a opravu lavičiek na Macharovej 3-5-7.

25. august 2017

Odpoveď samosprávy

Podnet bol preposlaný na priame riešenie Miestnemu podniku verejnoprospešných služieb Petržalka.

mestská časť BA-Petržalka
20. marec 2019

Martin Uváček

Žiadna výrazná zmena nenastala. Ak nejaké lavičky boli vymenené, tak len pred vchodom č. 5.
18. jún 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
ďakujeme za Váš podnet. Počas obhliadky bol zistený nevyhovujúci technický stav lavičiek pred bytovými domami Macharova 3 a Macharova 7. So žiadosťou o výmenu mobiliáru sa prosím obráťte na Miestny podnik verejnoprospešných služieb Petržalka, ktorý tieto práce pre mestskú časť Petržalka zabezpečuje.

Pripájame kontakt na vedúceho úseku údržby:
Marek Kovačič
tel: 0918 645 794
e-mail: [email protected]

Kto? MP VPS

MÚ BA - Petržalka
18. jún 2019

Jana P

Dobry den,
takze 25.8.2017 ste podnet preposlali na priame riešenie Miestnemu podniku verejnoprospešných služieb Petržalka a kedze sa na to VPS vykaslala, 18.juna 2019 chcete aby VS-ke pisal obcan napriamo? To je divne

Znamena to, ze vsetky poziadavky ohladom laviciek nemame davat sem na odkaz pre starostu ani posielat miestnemu uradu, ale mame ich posielat priamo VPS-ke? A naco je potom tento portal? A nemali by poziadavky na VPS Petrzalka ist primarne z miestneho uradu? Ako ma VPS vediet ci tu lavicku moze alebo nemoze presunut? Ci nie je na suromnom pozemku atd?

A este by som sa chcela opytat: prosim okrem laviciek, s akymi dalsimi typmi poziadaviek sa mozme obracat priamo na VPS? Vdaka vopred za odpoved
19. jún 2019

Jana P

este prikladam vyjadrenie povereneho riaditela VPS. V zazname z miestneho zastupitelstva z dna 10.6.2019, bod 1a, hovori: "Dohodli sme sa na spolupraci s oddelenim zivotneho prostredia, s oddelenim majetku, ze tieto podnety budu nam zadavane prostrednictvom miestneho uradu..."

Pozrite zaznam od 32:30 http://archiv1.infonettv.sk/2019-06-10/1a.mp4

Takze mozno ide o nejake nedorozumenie, ak riaditel VPS tvrdi ze podnety mu bude zadavat miestny urad a miestny urad nam tu tvrdi, ze mame kontaktovat VPSku s podnetom napriamo. Vdaka vopred za vyjadrenie m.u.
27. jún 2019

Odkaz pre starostu

Podnet bol preposlaný samospráve s prosbou o vyjadrenie ku komentárom.

Michal Haman
Administrátor pre Petržalku
03. júl 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
o výmenu poškodených lavičiek pred vchodmi do bytových domov Macharova č. 3 a Macharova č. 7 sme požiadali Miestny podnik verejnoprospešných služieb Petržalka, ten v dohľadnej dobe zabezpečí ich výmenu.
Mestský mobiliár nie je možné osádzať každý rok, Oddelenie životného prostredia v rámci roku sumarizuje požiadavky od obyvateľov, na základe ktorých sa následne osádzajú. Tento postup je osvedčený najmä pri nových požiadavkách, ktoré treba posúdiť a zvážiť, vzhľadom na lokalitu a existujúcu zástavbu.

Ak ide o požiadavky týkajúce sa opráv alebo presunu už existujúcich lavičiek, tak je možné obrátiť sa priamo na Miestny podniku verejnoprospešných služieb Petržalka, ktorý tieto práce zabezpečuje operatívne. Obdobne je to aj v prípade podnetov týkajúcich sa obsluhy odpadových košov.
O osadenie lavičky môžu samozrejme obyvatelia požiadať cez všetky dostupné komunikačné kanály, čiže aj cez webový portál www.odkazprestarostu.sk .
Kto? MP VPS Ba-Petržalka
03. júl 2019

Jana P

Doby den, dakujem za detailnu odpoved aj za riesenie podnetu

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania