Plynulosť cestnej premávky - Jarošova-Vajnorská

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

Uzavretý
meno
Dušan Palčák 19. októbra 2017

Dobry den, pls, bolo by mozne urobit ten stredny, toho casu priamy pruh zaroven aj odbocovacim dolava? Tieto dva smery maju zelenu skoro uplne naraz (3s rozdiel?). Ak by sa dalo odbocit dolava aj zo stredneho pruhu, vyrazne by to ulahcilo odbocovanie dolava, kedze zelena v tom smere je iba "par sekund"... Samozrejme by bolo nutne k tomu nakreslit vodorovne znacenie.

Takto isto je to zo smeru Pionierska dolava na Raciansku - dolava, dolava/rovno, rovno/doprava...

19. október 2017

Ján

Toto co je za navrh? Zato, ze vy potrebujete odbocit, tak chcete na oplatku obmedzovat ludi, ktori idu rovno? Semaforu dolava skoci cervena a auta v strednom pruhu, ktore chcu odbocit zastanu. Ti co chcu ist rovno budu mat stale zelenu, no budu musiet obist auta, ktore stoja na cervenu cez pravy pruh. Alebo horsie, budu stat s nimi lebo v pravom pruhu sa valia auta. Ak by to malo byt ako popisujete, tak priamy aj odbocovaci pruh by musel mat rovnako dlhu zelenu.
19. október 2017

Dušan Palčák

A preco by nemohol? ...
19. október 2017

Ján

Pretoze by sa znizila priepustnost v smere od Bajkalskej na Jarosovu a Vajnorsku odkial chodi urcite viac aut, hlavne poobede.
19. október 2017

Dušan Palčák

Tak to treba riesit komplexne a nie hned, ze neda sa... Na spominanej krizovatke Racianska-Pionierska je znizena priepustnost tym, ze tam je zavedeny presne ten model, ktory chcem na krizovatku Jarosova-Vajnorska? ...
07. november 2022

Martin Uváček

Podnet treba preposlať magistrátu. Roky o ňom asi nevedia.
07. november 2022

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

podnet bol opätovne preposlaný samospráve.

S pozdravom,
Vlado
Administrátor Bratislava-Nové Mesto
Odkaz pre starostu
[email protected]
08. november 2022

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

ďakujeme za podnet. Situáciu v križovatke sme preverili, nie je možné upraviť ľavý jazdný pruh pre priamy smer. zelený signál pre priamy smer a ľavé odbočenie je síce zapnutý takmer v rovnakom čase (rozdiel je dve sekundy), problémom je ukončenie signálu pre ľavé odbočenie, ktoré sa ukončí o 15 sekúnd skôr oproti priamemu smeru. Ak by sme ľavé odbočenie predĺžili o spomínaných 15 sekúnd, o ten istý čas by sme museli skrátiť iné smery v križovatke. Upozorňujeme tiež, že križovatka je koordinovaná s okolitými križovatkami a zmenou signálneho plánu by sa táto koordinácia narušila.

S pozdravom,
Kto? Oddelenie dopravného inžinierstva

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania