Reklama na oknách MHD

Zodpovednosť za riešenie: Dopravný podnik Bratislava, a.s.

Uzavretý
meno
Outdated 07. novembra 2017

Milý DPB, viete, čo je to okno? To je tá vec, cez ktorú by sa malo dať pozerať, no zdá sa, že pre vás je to len ďalšie miesto na reklamu. Napriek tomu, že tieto reklamy všetci z duše nenávidia a dopravný podnik z nich má len malý zisk v porovnaní k celkovému rozpočtu, neustále hyzdia okná mnohých vozidiel MHD.
Niektoré reklamy sú A4-ky umiestnené tesne pred sediaceho tak, že ich má cestujúci 5 cm pred nosom. Považujem to za vrcholne vtieravé a drzé, nakoľko si za cestu MHD platím. Tieto reklamy by kľudne mohli byť na reklamných paneloch pod stropom.
Druhý typ reklamy (viď foto) sú nasmerované von, zaberajú veľkú časť okna a vôbec cez ne nevidno.
Najhoršie sú však celovozové mriežky z ktorých bolia oči ak sedíte pri okne a pri daždi cez ne absolútne nevidno von z vozidla.
PREČ S NIMI!

07. november 2017

Karlovešťan

Najhoršie na tom je, že DPB prenajíma vozidlá na reklamu za absurdne nízku sumu /spriatelenej/ spoločnosti Recar, a reálny zisk z reklamy ide jej a nie DPB...
07. november 2017

Outdated

Peter Oravec - Ja viem, že to tu už je, len im to treba občas pripomenúť, resp. aktualizovať situáciu. Potom bude zas nejaký hovorca tvrdiť, že nemali žiadne sťažnosti. Odpoveď na Váš komentár "neotravuj" som nepísal ja (to len aby neprišlo k nedorozumeniu).
Karlovešťan - Presne to v popise spomínam. Keby všetky tie reklamy odstránili, strata peňazí by bola minimálna. O to viac ma to štve. Keby som vedel, že bez peňazí z reklamy bude DPB v zlej kondícii, bol by som to ochotný strpieť.
07. november 2017

Peter Oravec

Dobrý večer,
prosím admina OPS, aby riešil vyššie uvedený komentár pána Michala.

Pán Michal omgrndrblg,
podľa pravidiel portálu OPS sa pripomenutie, resp. aktualizácia robí pri pôvodnom podnete. V pravidlách portálu OPS sa doslova uvádza: "Ak zistíme, že Váš podnet je zhodný s podnetom, ktorý sa na portáli už nachádza, kategorizujeme takýto podnet ako duplicitný, dostanete upozornenie, že Váš podnet bol zverejnený ako aktualizácia staršie evidovaného podnetu."
Ďakujem za porozumenie.
08. november 2017

Outdated

Reálne to tak ale nefunguje, na OPS je hromada duplicitných podnetov. Všimol som si napríklad, že nie som jediný, kto sa v posledných dňoch sťažoval na reklamu na cirkus.
Navyše na aktualizáciu starého podnetu sa ťažšie dočká človek odpovede a diskusia k tomu podnetu bola uzatvorená. Pochybujem, že na ten váš ešte DPB niekedy odpovie. Môj podnet tiež popisuje podnet viac do hĺbky. V tom staršom sa len sťažujete na zlú viditeľnosť cez mriežku počas dažďa. Vo vašej reakcii (inak veľmi trefnej) na odpoveď DPB ste nepochopili význam ich tvrdenia, že "výška plnej fólie nepresahuje 30 cm, to jest 30 % okennej plochy". Tvrdili ste, že to nie je pravda, lebo fólia pokrýva celé okno. To však nie je PLNÁ fólia, takže na dierkovanú sa to nevzťahuje. Na mojej fotke, (a ak tú električku ešte niekedy uvidím, určite ju odfotím zvonka) je jasne vidno, že fólia je plná! a pokrýva viac než 30% okna a vysoko prevyšuje 30cm!
Naozaj by ma zaujímalo, o čo ide druhému Michalovi a ako je možné, že má viac plusiek ako ostatné reakcie napriek tomu, že je jeho komentár neslušný a úplne od veci.
08. november 2017

Peter Oravec

Michal [email protected],
reálne to funguje tak, že na portáli OPS je síce hromada duplicitných podnetov, ale aj hromada podnetov, ktoré boli v súlade s pravidlami portálu aktualizované.
Bol som informovaný administrátormi OPS, že aktualizácie podnetov sa posielajú samospráve úplne rovnako ako nové podnety. Takže, z hľadiska odpovede samosprávy je úplne jedno, či ide o nový podnet alebo o aktualizáciu staršieho podnetu. Samospráva podnet dostane v oboch prípadoch a na rovnakej úrovni. Je iba na príslušnej samospráve, či a ako bude reagovať.
Ak je diskusia k podnetu uzatvorená, podnet sa obnoví pri akomkoľvek vložení novej aktualizácie.
V tom, že Váš podnet ide viac do hĺbky, máte samozrejme pravdu. Je na administrátorovi OPS, aby posúdil, či ide o duplicitný podnet alebo nie. Ak si všimnete môj prvý status vyššie, tak som administrátora neupozorňoval na duplicitu, iba som dal link na môj starší podnet, s tou predstavou, že administrátor sám posúdi mieru duplicitnosti.
Veľmi ma mrzí, že administrátor nerieši komentáre p. Michala.
S pozdravom.
09. november 2017

Michal

Tak šme še pobavili....
10. november 2017

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

podnet mal byť zverejnený ako aktualizácia, vzhľadom na to, že sme to nezachytili hneď a zároveň podnet upozorňuje aj na problém "navyše" oproti pôvodnému, ponechám ho ako samostatný podnet.

Bohužiaľ je v súčasnosti kontrola duplicity podnetov manuálna a časovo náročná, dochádza preto k chybám, zvlášť pri zmene na pozície administrátora podnetov (ako v tomto prípade). Túto situáciu budeme riešiť v priebehu budúceho roka automatizáciou kontroly duplicity podnetov.

Vďaka za pochopenie,

s pozdravom

Martin Kollárik
[email protected]
28. november 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň, ospravedlňujeme sa. Plná fólia by skutočne mala prekrývať iba menšiu časť okien. V súčasnosti pracujeme na revízii pravidiel pre reklamné spoločnosti, aby cestovanie bolo príjemnejšie. Ďakujeme za pochopenie.

odbor marketingu a komunikácie Dopravného podniku Bratislava, akciovej spoločnosti
30. január 2020

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň, ako sme uviedli, postupujeme v rámci legislatívy. Ďakujeme za pochopenie.

odbor marketingu a komunikácie Dopravného podniku Bratislava, akciovej spoločnosti

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania