Panónska cesta po oprave/ zmena vodorovného dopravného značenia

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

Neriešený
meno
katarina 25. decembra 2017

Po oprave vozovky na Panónskej prišlo k zmene vodorovného dopr. značenia. Zmena nastala po rokoch bez vyznačenia a upozornenia na zmenu a absolútne neefektívne vzhľadom k plynulosti cestnej premávky.

Obr. A: ako bezproblémové, kde platí predpis o jazde v jazdných pruhoch. Vodiči používajú tretí pruh na súbežné a plynulé odbočovanie z pruhu do pruhu.
Obr. B: vodiči z vedľajšej komunikácie majú definované miesto, kde dávajú prednosť v jazde a potom sa žiadna súbežná jazda nekoná. V tomto prípade nejde o nekolízne zbiehanie komunikácii, ale o križovatku s prednosťou v jazde. Takéto riešenie dopravu výrazne spomalí, je neefektívne.

Riešenie C: zmes protichodných dopravných značení - zmätočné.

27. december 2017

cestár

Vážená pani/slečna "katariína". Toto je ukážkou odbornosti nielen pracovníkov magistrátu ale aj policajného zboru, pretože realizácia tohto dopravného značenia mali byť realizovaná na základe projektu dopravného značenia odsúhlaseného v dopravnej komisii pri magistráte za súčinnosti cestného správneho orgánu a príšlušného krajského dopravného inšpektorátu. Tých zmetočných dopravných značení na komunikáciách na území hlavného mesta bolo viacero, ktoré vo svojich príspevkoch kritizoval pán Drahovský - dopravný analitik, ktorého touto cestou vyzývam, aby svojim odborným a profesionálnym názor okomentoval súčasný terajší stav na Panonskej ceste, kde bude konštatovať, či stav je vyhovujúci alebo ako uvádzate zmätočný. Pánovi Drahovskému zž vopred ďakujem za jeho stanovisko.
28. december 2017

cestár

Chcem sa spýtať, kto je [email protected]? Je to niekto magistrátu alebo polícia?. Len malá pripomienka, to, že je projekt organizácie dopravy ešte nemusí znamenť, že je kvalitný. Pekne to okomentol pán Drahovský, pri rekonštrukcii vozovky na moste SNP, práve radenie do jazdných pruhov a odbočení do Karlovky. Aj obchádzkové trasy pri rekonštrukcii podchodu na Trnavskom mýte mali svoje chyby.
28. december 2017

Martin Nýdr

Tak som rád, že sme si viacerí všimli tie nezmysly čo nastriekali na cestu. Dúfal som že tam urobia jazdný pruh pre MHD namiesto dvoch zbytočne širokých jazdných pruhov a nezmyselne širokej krajnici a tiež že tým odstráni krátke pripojenie pri výjazde od Budatínskej - nadjazdu smerom na Rusovce. Žiaľ nestalo sa tak. No nezúfajme, farba je taká nekvalitná, že po zime ju nebude vidieť. Tak ako na strane oproti - tam už sú len také zvyšky a robili to myslím v lete.
28. december 2017

cestár

Martin, za tieto nezmysly je zodpovedná "skupinka nezávislých samozvaných odborníkov podosádzaných ( bývalých členovskupinky SDKU) nominovaných nezávislým primátorom pánom Nesrovnalom", ktorí si bačujú ako sa im chce. Odborníkov povyhadzovali a teraz šafária s daňami občanov bez postihnutia a tieto nezmysli draho preplácajú z daní všetkých občanov. Toto všetko šafárenie by im malo byť zosobnené na škodovej komisii, skončením pracovného pomeru do 24 hodín na základe kontroly NKU tak, ako dnes t.j. štvrtok 28.122017 uviedol NKU o šafárení v zdravotníctve a iných rezertoch vedených súčasného vládneho zlepenca na čele so sociálnou demokraciou-defraudáciou.
30. január 2018

Anonymný užívateľ

Pripájam sa k tým, čo si všimli toto nelogické nové dopravné značenie. Identický prípad je aj výjazd z ČS LukOil a predajne Citroen, kde je najprv ukončenie pripájacieho pruhu a potom začína odbočovací pruh smerom hore ku križovatke Panónska/Bratská. Jednoznačne logickejšie riešenie by bol priebežný jazdný pruh určený na pripojenie z ČS a Citroenu a zároveň na odbočenie z Panónskej.
Osobne mi to príde, že dopravné značenie robil dakto od stola bez znalostí doterajšieho stavu a hlavne reálnej hustoty premávky. Súčasným značením sa výrazne znížila jej plynulosť!

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania