Zimná neúdržba cyklotrás - Starý most - Staré mesto

Zodpovednosť za riešenie: Magistrát hlavného mesta

Neriešený

Zaslal: Jan Bakos, 30. decembra 2017

Takéto pasce čakali cyklistov včera o tretej (minimálne osem hodín po skončení sneženia) na zjazde zo Starého mosta do centra mesta.

Žiadam o udržiavanie cyklotrás zjazdných v celom ich profile a dĺžke.

31. december 2017

Anonymný užívateľ

Vážený pán Bakoš, keď je sneh, kĺže sa, ... tak cyklisti na dvoch kolesách nemajú na cestách čo robiť!
31. december 2017

Michal

Podľa spôsobu zmýšľania priemerného Slováka, cyklisti na cesty nepatria. Dáni, Holanďania, Rakúšania, Fíni či Slovinci však uvažujú iným spôsobom, a preto sa nemôžeme čudovať rozdielom na výplatných páskach. Áno, zaslúžia si väčší kapitál, lebo ho vedia rozumne investovať, napríklad aj do cyklistickej infraštruktúry.
31. december 2017

AdPo

Cyklistické veľmoci typu AT, NE, FIN a pod? Možno sú na špici preto, že sa naučili jazdiť na snehu. Prípadne preto, že tam existuje systém, ktorý dovoľuje na cyklotrasách jazdiť aj autám a preto je tam väčší záujem udržiavať trasy schodné. Porovnajte si rozlohu Amsterdamu a rozlohu Bratislavy a zistíte, že v tom Amsterdame je akosi všetko bližšie a navyše sa platia obrovské sumy za parking áut a preto ľudia volia radšej bicykel. Bicykel tam ľudia nemajú z presvedčenia, ale z donútenia, pretože nemajú na výber. Michal a jemu podobní by mali pochopiť, že v zahraničí je to vždy o niečom inom a nedá sa všetko preniesť na SVK pomery.
Tie Vaše chodníčky Vám v zime nikto nebude odhrabávať, tak sa s tým konečne zmierte a choďte si zobrať lopatku do paprčky a šup do práce.
Poprosím ešte o vysvetlenie, ako súvisí prístup k cyklotrasám s výškou výplaty? To si ako vy cyklisti myslíte, že teraz niekto zahodí auto a sadne na bike, aby ráno odviezol deti do škôlky a ešte sa z nejakej Rovinky dopravil do centra BA v snehu v decembri, alebo ako? Bicykel je dopravný prostriedok jednotlivcov ale nie celej rodiny...skúste si ísť na biku na väčší nákup a ste v prdeli materinej...
01. január 2018

Anonymný užívateľ

AdPo, toto nie je nič nové. Som však zvedavý, čo budeš robiť, keď ti nejaký pako na galuskáči - lebo na snehu je to cool adrenalín - padne pod auto?
01. január 2018

AdPo

V aute mám kameru, takže mám dôkaz na svojej strane. A čo sa týka môjho názoru na zimných cyklistov, tak to sa nikdy nezmení. V zime je to vždy o hubu na každom dopravnom prostriedku a bike nie je výnimka. Nech si aj popadajú do Dunaja, je mi to srdečne jedno... rovnako ako je to jedno samotnému magistrátu. Všimnite si, že Vám nikto neodpovedá. Prečo asi? Lebo vás majú v p...
01. január 2018

cestár

AdPo, už v predchádzajúcom komentári "Zimná údržba cyklotrás-Viedenská cesta" som vyjadril svoj názor. Tu je jasne vidieť, ako sa týmto nezávislým a sociálno demokratickým politokom darí rozleptávať občainsku spopatričnosť. Podstatou uvedenia skutočnosti je, že tak, ako jsú osobná automobilová doprava, chodci aj cyklisti sú účastníkmi cestnej premávky, a mali by mať vytvorené rovnaké podmienky na prevádzku. Len počúvajte samochvály nezávislého veľkého Iva, ako sa vychvaluje, ako náš súčasný sociálno demokratický predseda vlády. Toto mesto, táto politická arogancia moci v prevedení súčasného mestkého zlepenca sa správa, ako klon súčasného vládneho zlepenca. razí cestu, vyhraj volby, môžeš všetko. Ako sa im úspešne darí nás rozhadávať navzájom, osočovať a urážať. Píšete o AT, NE, FIN a pod, len sa pýtom, či by si toto tam dovolili? Len sa pozrite, ako sa z nás smejú, neplnia si základné povinnosti, pridelujú platy sebe z naších daní, v akých bytoch bývajú a nevedia postaviť 580 náhradných bytov, šafária s majetkom občanov bez akej koľvek trestnoprávnej zodpovednosti. Pýtam sa, koľko tu máme exekúcii obyčajných výpalnickým a otrokárskym spôsom vydieraných občanov, a koľko politikov bolo právoplatne odsúdených? Exekúcii, za ich vlastné zadanené majetky občanov v počte 3 740 000 a koľko máme zavretých politikov, ani jedeného. Skúsme platiť dane tak, ako sa starajú o občanov, skúsme platiť dane tak, ako je ich výkon pre občanov, s ktorými sa veľko hubu oháňajú. Je rok končiaci 8, je čas, už s týmto hnojom šopiny, arogancie a rozktádania niečo urobiť.
01. január 2018

Michal

@AdPo. Výška platu a zdravý životný štýl úzko súvisia s mentalitou národa.
U nás žiaľ panuje egoizmus. Dobre to vidieť v Rakúsku ako tam cyklistov predbiehajú rakúski a slovenskí vodiči. Lenže ako sa správame k druhým, tak sa oni správajú k nám, zbytočne tým strácame energiu, podliehame stresu, máme slabý pracovný výkon a zničené zdravie. Múdrejší často ustúpia a odchádzajú do zahraničia, kde sú ich rady vítané. Nemôžeme sa teda čudovať nižšej priemernej mzde.
01. január 2018

Michal

Pred 40 rokmi bola kodanská doprava porovnateľná so súčasnou bratislavskou. Výrazne dominovala iad nad cyklodopravou, problémy s parkovaním boli ešte v nedohľadne, dokonca sa na cesty kládli prekážky proti cyklistom, čo sa u nás našťastie nedeje.

Do súčasného stavu cyklistickej infraštruktúry sa však dopracovali najmä vďaka participácii súkromného sektoru, ktorý tlačil na rozhodnutia miestnych poslancov. Jednotlivé firmy si totiž uvedomili, že tam, kde vzniká nová cyklotrasa, narastá aj počet zákazníkov. Cyklisti na rozdiel od šoférov si ľahšie všimli výklady obchodov a nemali problém poblíž zaparkovať svoj dopravný prostriedok. Ak by banka ponúkla 20% úrok, kto by to nevyužil? A zhruba taký je medziročný nárast cyklistov v BA. Skrátka vynikajúca investícia.

Áno, nedá sa to aplikovať 1:1 na súčasné SVK pomery, ide však o proces, ktorý trval vyše 40 rokov. My však máme výhodu, že máme vzor, z ktorého si môžeme brať príklad, a tak dosiahnuť tento cieľ oveľa rýchlejšie.
01. január 2018

Michal

@AdPo. K čomu Vám pomôže videozáznam, keď pri predchádzaní cyklistu nedodržíte dostatočný odstup? Argument, že ste nevedeli, že sa cyklista na ľade môže šmyknúť Vám určite neprejde.
01. január 2018

Anonymný užívateľ

Michal, u nás panuje zo strany cyklistov hlavne ignorácia zákonov! Medzi obcami cyklisti stále jazdia bez prilieb, reflexných viest. A v noci bez osvetlenia!
A aj pri Bratislave to funguje rovnako. Na ceste I. triedy číslo 2 (od Záhorskej Bystrice, Čunova, ...) takto tzv. uvedomelí cyklisti hazardne jazdia každý deň. A polícia to, ako ináč, ignoruje!
01. január 2018

Michal

Žiaľ sú cyklisti k tomu vychovávaní. Polícia radšej toleruje ilegálnu jazdu cyklistov po chodníku, než by (okrem nárastu nehodovosti) riskovali, že im pokutovaní cyklisti budú nahlasovať ilegálne parkujúce autá na chodníkoch. Takže tam, kde cyklotrasy chýbajú, si ich cyklisti "urobia" na chodníku a poslanci sú radi, že ich cyklisti "neotravujú" s výstavbou nových cyklotrás. Uvidíme, ako dlho táto anarchia vydrží.
01. január 2018

AdPo

Bla Bla Bla....ten Váš chodníček nikto odhrabávať nebude aj keby ste sa tam upaľovali na protest aj s bicyklami. Moje pozorovania z ciest hovoria o tom, že cyklistom nie je sväté nič. jazda na červenú napríklad pod mostom SNP smerom z mesta nie je pre cyklistov žiadny problém...Ak by si vodiči áut dovoľovali na cestách to čo cyklisti, tak je v BA denne 10 mŕtvych...
01. január 2018

AdPo

Môj kolega chodí do práce na biku. V lete smrdí jak zatuchnutá slama a cítiť ho je na 10 metrov. Neviem, ale jeho sedliacky rozum a obmedzené zmýšľanie, ktoré si do mesta priniesol z dediny sú vskutku zážitkové.
Najlepšie bolo, keď ho ako veľkého športovca seklo v krížoch a bol 3 mesiace na PN.... Zajtra sa ho spýtam prečo nejde do zahraničia obohacovať svojimi radami kompetentných...ale pravdepodobne mi odpovie, že nevie jazyk a tým to hasne....
01. január 2018

cestár

Nechcel som, ale musím reagovať. Vážení, keby toto bol právny štát, bola vyvodzovaná trestnoprávna zodpovednosť neschopných a arogantných politikov, ktorí sa nikoho a ničoho neboja, robia si z nás občanov dobrý deň a tešia sa, ako sa hádame medzi sebou a oni si pritom v pohode rozkrádajú naše dane, tak o týchto veciach sa nemusíme baviť. Ak ste vodiči, tak určite viete, kto všetko je účastníkom cestnej premávky (vodiči, chodci aj cyklisti) a ten najsilnejší - vodiči by mali rešpektovať tých slabších. Pre každého by mal platiť zákon rovnako. Bohužial, zákon v tomto štáte platí len pre najslabších a pre bohatých je to od mínus do nekonečna, a tí najslabší sú utláčaní a ohrozovaní, exekuovaní. Kolkí politici boli odsúdení a potrestaní, exekuovaní, ani jeden. Keď to zoberiem vážne, potom sa pýtam, načo nám je predražená zimná údržba. Pokiaľ odhŕňame cesty pre motorové vozidlá, pokiaľ sme chodníky nechali na starosti domovníkom, ktorých vlastníkom je v drvivej väčšine obec, okrem účelových komuinkácií (v Čechách je tento systém už zmenenný, za zimnú údržbu chodníkov zodpovedajú ich vlastníci) a čo cyklotrasy. Pokiaľ sám veľký, nezávislý a odborne zdatný pán primátor Ivo Nesrovnal majetko právne neusporiadal cyklotrasy pri cestách v správe mesta, tak je zodpovedné hlavné mesto, lebo o cyklo trasy by sa mal starať STARZ. Lenže tú sa z toho stala politická agenda a predbiehajú sa hlavne pred volbami, čo všetko zrealizovali. Nato aby nastriekali piktogramy na cesty, to nie sú cyklo trasy, ale verejné ohrozenie, nech sa ide pán primátor aj s riaditeľom magistrátu bicyklovať na cyklistický chodník od Šancovej po bývalé Predsatničné námesti po hlavné stanicu, ktoré nevedia ani obnoviť - cyklisrtické chodniky sú taktiež verejné komuinkácie pre všetkých cyklistov, ako cesty pre vodičov a chodníky pre chodcov. Takže niekto - politici samosprávy si nepnia svoje povinnosti. Či je sneh alebo nie, mal by byť cyklistický chodník upravený tak, aby sa dal bezpečne používať. Moja otázka znie, čo keby sme prestali platiť dane tak, ako na nás politici hádžu bobek, alebo zaplatíme keď sa nám bude chcieť. Toto je anarchia, chaos, ktorí tu čím ďalej vo väčšej miere robia neschopní nezávislí politici - zlepence na úrovni samosprávy mesta Bratislavy a zlepenec na štátnej úrovni. Všetko dobré
01. január 2018

Anonymný užívateľ

AdPo, oni sem-tam odpovedajú. Ale alibisticky:

S pozdravom
Oddelenie komunikácie a marketingu,
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
02. január 2018

D.Daniela

Cestar ma pravdu v tom, ze vedeniu mesta,ako aj vedeniu tejto krajiny vyhovuju rozhadani obcania.

Vazeni,

tu si nevybijajte zlost na cykistoch,atd. /ANONYMNY a AdPo.../
Pointa je inde.
Ak je urobena cyklisticka trasa, MA BYT rovnako ako chodnik,cesta, odhrabana, ocistena...

SME v 21.storoci a tato krajina funguje/nefunguje...akokeby bola stale prispata min. v 19.storoci.
este na odlahcenie...ak niekomu "smrdi" cyklista...dodavam,mne smrdia ludia v MHD...v lete takmer vsetci muzi...vsak,AdPo...?
02. január 2018

AdPo

Drahá D.Daniela a Cestár, dôvody, prečo sme zaspali v 19 storočí a prečo sa z nás zahraničie smeje sú inteligentným ľuďom už dávno známe. Nemôžete skrátka vziať fungujúci model z inej vyspelej krajiny a aplikovať ho na SVK, bez toho aby zmenili charakter obyvateľstva. Slováci sú národ, ktorý potrebuje nad sebou dohľad, lebo inteligencia nášho národa je všeobecne veľmi nízka. Nemôžeme tu mať blahobyt, pretože by bolo vždy vysoké percento obyvateľov, ktorí by ho zneužívali.
Chcete mať život ako v Rakúsku? Tak začnite platiť dane a poplatky ako v Rakúsku a budete mať možno odhrnuté aj tie svoje cestičky. Ktoré tvoria koľko? Možno 2% celkovej dopravy v Bratislave (v lete). Priorita sú cesty pre MHD a autá. Bicykel nie je nikdy braný ako zimný dopravný prostriedok. To je podobné ako by ste sa v lete sťažovali, že sa nedá lyžovať...

Drahá D.Daniela, ak vám smrdia muži, tak prečo potom v lete nepoužívate bike, aby ste sa niekam prepravili? Ja to posúdiť neviem, pretože autobus zvnútra som videl naposledy pred desiatimi rokmi...
A ešte jedna poznámka na margo toho, že sa navážam do cyklistov. Ja som tiež cyklista, ale dokážem logicky pochopiť, že v zime to často krát nejde a preto bicykel vytiahnem z garáže až v marci...
02. január 2018

AdPo

Ešte by som poprosil, aby sem niektorí zo zástancov zimnej cyklistiky dal link na nejaký zákon, vyhlášku, či VZN, kde sa píše, že mesto má povinnosť starať sa v zime o cyklo chodníky. Ja som to nenašiel. Asi som slabo hľadal...
02. január 2018

AdPo

V operačnom pláne zimnej údržby v Bratislave je jasne stanovené, že s odpratávaním snehu a námrazy sa môže začať po 48 hodinách od konca spádu snehu. Nič nemajú zákonom prikázané a všetko záleží na individuálnej situácií....
02. január 2018

cestár

Vážený AdPo, hoci nerád, ale musím na Vás reagovať. Neviem síce koľko máte rokov ale Vaše uvažovanie je presne také, aké potrebujú od totality všetci politici, ktorí stále vymývajú mozgy občanon. Vy ste začali písať o zatuchnutom kolegovi a D. Daniela iba reagovala na Vás a doplnila svoje videnie skutočnosti. Jazdím svojím auto, cestujem aj MHD a chodím sa bicyklovať. Chodil som v Bratislave ale skúsenostich a tech. stave ciest a tak zvaných cyklistických cestičkách som asi pred 5 rokmi začal chodiť bicyklovať do Rakúska. D.Daniela má pravdu, v lete sa v preplnených spojoch MHD nedá vydržať, len podotýkam, nesmrdia len muži ale aj dámy, preto chodím svojim autom. Čo sa týka bicyklovania. Chodím veľmi často pokiaľ mám čas, ale. Na cyklistickej trase od Hainburku ale Niedersee sú trasy, kde niet osobných áut, prekrásna scenéria všetko udržiavané. Chodil som aj do leso parku od Železnej studničky,aj na Biely kríž, aj od Bajkalskej do Pertžalky ale na hrádzu na druhú starnu od Prístavu. Mestské lesy sú mestskou organizáciou, komunikácie, po ktorých sa zváža množstvo dreva, sú neudržiavané s množstvom výtlkov, prečo tak aktívny nezávislý primátor Nesrovnal nezabezpečí ich vyspravenie, veď je to majetok mesta, prečo v rozpočte nenavrhne finančné prostriedky buď príslušnej MČ alebo mestským lesom, aleb osa nedohodne s vodohospodárskou výstavbo. To by určite drtivá väčšian občanov prijala s pochopením. Jazdil som aj z mesta cez Prístavný most, popri Dolnozemskej, množstvo koreňov, prečo to neriašia. Pretože vlastnou hlavou nemajú na to, je úplne populistické vychvalovať sa km cyklotrás, ktoré nie sú cyklotrasami, a to, že tam namalujú piktogramy je len mrhanie financiami zdieraných občanov na daniach a popaltkoch. Ak je podľa Vás cyklistický chodník od Šancovej na hlavnú stanicu, cyklo chodník po krížnej a Špitálskej a absolútna mega anomália je cyklo chodník po Košickej medzi jazdiacimi a parkujúcimi vozidlami, tak veľmi pekne ďakujem, vytvorte skupinku aj p pánom primátorom, riaditeľom magistrátu, zoberte si detičky a chodte sa bicyklovať po týchto cyklochodníkoch. Prečo nie je v rámci mesta realizovaná jednotná korodinácia a koncepcia realizácie cyklotrás, pod patronátom STARZ-u? ale kocúrkovo Bratislava to má tak, že jednotlivé mestké časti bez akej koľvek náväznosti od nikadiaľ nikam, len sa chválime, koľko sme ich vystavali. Nuž nevystavali, len sme ohlúpli ľudí. Je toho podstatne via,c ale stáčí. Čo sa týka Rakúska. Tu je opäť vidieť ako ste mimo, keď poukazuje na dane. Dobre, keď budeme mať platy ako v Rakúsku, zaplatím dane. Po nežnom podvode v roku 1989 chodili na Slovensko kupovať Rakúšania tovary, lebo sme mali jedny z najprísnejších noriem. Nevieme si vyrobiť poriadne ani spišské párky, hlavná vec, že premiér bojuje za kvalitu. Poviem Vám úprimne od roku 1990 chodím určite druhy nakupovať do Rakúska. Teraz po 28 rokoch chodíme nakupovať do Rakúska my a stále sa nám to oplatí. Viete prečo? Preto, lebo rozkrádať dane občanov tak ako na Slovensku si v Rakúsku žiadny politik nedovolí a hlavne občania si tieto dane stráži a požadujú a majú za ne aj adekvátnu službu. Na Slovensku politikom nestačia už naše dane ale už okrem nich rozkrádajú aj eurofondy. A k poslednej záležitosti zimnej údržby. AdPo, keď chcete diskutovať, tak argumentujte Vy sa nepýtajte ale uvedte presné argumenty. Prosím Vás skutočne veľmi pekne a úprimne, kde ste tých 48 hodín nabrali? Mám osobný dojem, že ste si niečo prečitali alebo ste to nedočítali alebo tomu vôbec nerozumiete. Podľa Vás, po spáde snehu sa život v meste, zásobovanie, ošetrovanie chorých a ranených môže zastaviť, pretože sa môže začať po 48 hodinách od konca spádu snehu realizovať zimná údržba? Nuž, ak to myslíte vážne, tak potom sa dá hovoriť o zmýšlaní 19 storočia.
02. január 2018

AdPo

Drahý cestár, informácie mám zo stránky www.bratislava.sk

prikladám aj linky:
http://bratislava.sk/o-co-sa-v-zime-starame/d-11049688/p1=11050282

Operačný plán zimnej údržby komunikácií pre roky 2017/2018 si môžete pozrieť tu:
http://bratislava.sk/assets/File.ashx?id_org=700000&id_dokumenty=11055182

citujem:
"Odstraňovanie snehu z krajníc a jazdných pruhov pre cyklistov. Spravidla 24 resp. 48
hodín po ukončení spádu snehu môže dispečing OSK so súhlasom vedúceho OSK
objednať ručné odstraňovanie snehu z krajníc a jazdných pruhov pre cyklistov na
miestnych komunikáciách a mostoch v správe hlavného mesta. Ide prioritne o tieto
úseky: Štúrova, Dunajská, Špitálska, Košická, Banskobystrická, Štefanovičova, Žilinská,
Námestie slobody, Starý most a Most Apollo."

Bavíme sa o jazdných pruhoch pre cyklistov a nie pre MHD a autá, kde sa vykonávajú aj preventívne cyklické úpravy ciest...je toho 31 strán a odporúčam prečítať si to celé predtým ako tu začnete vešať cestárov..okrem iného na stránke nájdete aj denné hlásenia údržby, kde prídete na to že Bratislava je podstatne väčšia ako si mnohí myslia...
02. január 2018

AdPo

Viedeň vyčlenila pre cyklotrasy na túto zimu 6 pluhov a robí sa postrek soľným roztokom, ale aj napriek tomu je viac ako polovica trás uzavretých. V Nemecku som sa dočítal, že istý krajinský súd v Oldenburgu oslobodil cyklotrasy od údržby a nazval ich rizikom, takže ľudia, ktorí sa tam prizabijú, nemôžu nikoho žalovať...takže Vážený cestár, keď nasneží, tak sa schválne skočím pozrieť na tie Vaše cyklotrasy v Dolnom Rakúsku a Burgenlande, aby som na vlastné oči videl ako to tam usilovne vyčistia...
02. január 2018

AdPo

Navrhujem administrátorovi uzavrieť podnet ako neopodstatnený, pretože zimná údržba na cyklotrasách sa vykonáva najskôr 24 až 48 hodín po ukončení spádu snehu. V úvodnom texte sa píše, že fotografia bola vyhotovená 8 hodín po konci sneženia, takže pracovníci zimnej údržby mali v tej dobe ešte 40 hodín rezervu a mohli sa venovať odstraňovaniu snehu a ľadu na iných kritických úsekoch, čím pomohli 99% obyvateľov Bratislavy k tomu, aby sa ráno dostali do práce, nemocnice, školy, obchodu a pod.
Pán Bakoš, predtým ako sem niečo vložíte, tak si overte fakty, prečítajte zákony a dohodnuté zmluvy a až potom začnite fotiť a písať...
02. január 2018

cestár

AdPo, veľmi pekne ďakujem za info, pozriem sa na to, želám pekný zbytok dňa
02. január 2018

D.Daniela

Dear AdPo,

ak si pozriete uvodnu fotku tohto podnetu, vidite,ze chodnik pre pesich je ocisteny tak,ze sneh nahrnuli odpratavaci snehu,cize zazmluvnena firma, platena z Vasich a aj mojich dani,do cykl.trasy. Cize boli na tom mieste,ale urobili pracu na 60%

A to,ci chodim na bike,autom alebo MHD, nerieste,pretoze vyuzivam aj bike,aj svoje auto , a aj MHD, podla potreby a vlastneho uvazenia. Ano, v lete sa mimoriadne vela ludi poti a smrdi...
A aby ste dobre spali, ja som bola bike aj na Silvestra, aj dnes,ale: v AUSTRIA, cize v RAKUSKU!! a cesty cistucke...
02. január 2018

D.Daniela

a navrhujem,aby podnet nebol portalom akoze vyrieseny, kedze ani v novembri nikto z Magistratu nereagoval, admin by mal vyzvat Komunikacne oddelenie, nech p.Nesrovnal povie,kedze sa chvali cyklotrasami,ci su v zime uzatvorene /chyba tabula, cize oznam,info o tom/ alebo su z nasich dani platene firmy,ktore maju na starosti zimnu udrzbu.A nevykonavaju ju...C.U.
02. január 2018

Peter Vavro

Pán Bakoš - máte predstavu, aké "pasce" na chodníkoch v zime čakajú na chodcov, starších ľudí, matky s kočíkmi??? Čo keby tak všetci títo použili Vašu argumentáciu: Žiadam o udržiavanie chodníkov schodných v celom ich profile a dĺžke.
Pán Michal - Dani, Holanďania, Rakušania, Fíni a Slovinci, ktorých spomínate môžu chodiť na bicykli, čo však neznamená, že na bicykloch musia chodiť Tatranci, Oraváči, Kysučania, Bystričania, Gemerčania a ďalší. Na ťavách sa chodí v Jordánsku, Egypte, Maroku, Sýrii čo však neznamená, že by sme na jich mali chodiť aj my.
02. január 2018

AdPo

Geliebte D.Daniela.
Hneď v úvode svojho príspevku si dovolím podotknúť, že som od samého úžasu pri čítaní posledných 2 ( slovom: dvoch) Vašich komentárov po dlhej dobe opäť pocítil kovovú chuť v ústach a brnenie v ruke. Takže ideme pekne od začiatku:
Na strane 18 dokumentu, ktorého link som sem uviedol sa popisuje typická situácia. Napadne sneh rovnomerne v celom meste. Napadne v noci a preto musia byť v pohotovosti ľudia, ktorí sú platení za to, že ten sneh sa odprace z ciest, chodníkov, nástupných ostrovčekov a podobných nevyhnutných plôch, ktoré potrebuje 99% obyvateľstva k tomu, aby sa dopravili z miesta A do miesta B. Nikto ale nepočíta s tým, že sa ráno zobudí aj pán Bakoš a podobné osobnosti, ktoré sa proste musia dopraviť do práce inak ako zvyšok sveta. Teda prostredníctvom svojho bicykla. A zrazu dôjde ku strašlivému zisteniu, že chodec má prednosť pred cyklistom. A pán Bakoš sa túto nespravodlivosť rozhodne riešiť razantne a tvrdo, ako sa na vážnosť situácie patrí. Uverejní ju na OPS!!! Aké je však jeho prekvapenie, keď na jeho podnet nereaguje a primátorov pes. Čo z toho vyplýva milé deti? Že chodcov je viac a majú teda VŽDY prednosť pred cyklistami. A to sa týka aj odpratávania snehu deti, pamätajte si to...
Čo sa týka milej konverzácie o zážitkoch spojených s cestovaním v MHD, tak mám dojem, že to bolo spomínané najprv z Vašej strany, ale ak o tom nechcete hovoriť, tak sa do budúcnosti zdržím akýchkoľvek poznámok k tejto téme.
A ďakujem, spím veľmi dobre poslednú dobu a predstavte si, že aj v Bratislave dnes bolo čistučko a po snehu ani stopy. Človek by tomu ani neveril, ale tie plusové teploty robia zázraky.
A samozrejme Tlačové oddelenie mesta Bratislava už pripravuje k celému prípadu analýzu a prípadovú štúdiu a ako náhle potvrdia výsledky výskumu traja držitelia Nobelovej ceny, tak bude zverejnená na stránke www.bratislava.sk v sekcií pi.....y . Pravdepodobný dátum uverejnenia je tesne pred voľbami, aby pán Nesrovnal nedal šancu proti kandidátom...

P.S. Stojí ešte na hraniciach to autíčko finančnej správy so zapnutou svetelnou signalizáciou? Alebo je už prejazd voľný?

Ďakujem a ozvite sa ešte niekedy

Váš AdPo
02. január 2018

cestár

AdPo, na rovinu. Mal som o Vás podstatne lepší dojem, ale presvedčili ste ma, poslednými Vašími vyjadreniami, že zdanie klame a blížite sa ku dnu. V predchádzajúcom mojom príspevku som sa Vás pýtal, koľko máte rokov, neodpovedali ste, a zrazu oslovujete diskutujúcich deti. Nehnevajte sa, ale mám dojem, že ste pracovníkom alebo poradcom nejakého zo súčasných zlepencov - či už bratislavského alebo štátneho. Prečo som o tom presvedčený? Jednoduchá odpoveď, miesto konštruktívneho dialógu, urážate, presbe tak, ako vodcovi týchto zlepencov a tu je vidieť tú deštrukciu o ktorú sa snažíte o rozoštvávaní ľudí navzájom, Vy ste učebnicovým príkladom. Na niektoré moje komentárne neprimerane reagoval "Anonymný užívate.ľ" Odpovedal som mu,keď sa mu nepáčia, nech ich nečíta a na jeho ďalšie komentáre na tomto portály či už budú kladné alebo záporne, nebudem reagovať. Síce niekedy ma svrbia palčeky, ale držím slovo a dodržím. Chcem povedať aj Vám, ak mienite v takomto tóne pokračovať tak budete druhý. OPS je výborna vec, kde môžu občania konečne vyjadriť svoj názor na fungovanie jednotlivých MČ a je ukážkou arogancie hlavne hlavného mesto Bratislavy, pod vedením "nezávislého pána primátora Nesrovnal. Pozrite si štatistiky, ani jeden výsledok nie je taký v nevyriešených podnetov, ako hlavné mesto. Z celkového počtu podnetov 4 696 má nevyriešených 2 784 podnetov, čo je 59,28%. jasná ukážka arogancie a sprepáčením kašlanie na občanov, veď som ich úspešne zdanil a teraz si bez akejkoľvek trestnoprávnej zodpovednosti bačujem. Pokiaľ nemáte sklerózu, spomente si čo všetko sluboval primátor Nesrovnal, ako predchádzajúce vedenie neriešilo otázky občanov na OPS. Čo je toto? Extrémizmus, popolizmus, klamstvá - všetko spolu. Čo sa týka tlačového oddelenia, jeho odpovede ak nejakú sú, čo hovoria štatistiky uvedené vyššie, všetky sú ako cez kopirák, Odstúpili sme podnet na riešenie príslušnému oddeleniu a ďalej má nas v paži. Vy hovoríte, že na podnet pána Bakoša "nereaguje a primátorov pes." Tam asi miesto "a" malo byť "ani". Nuž nemohol, lebo chudák od hanby asi zdochol alebo utiekol. Už sa teším, čo všetko ešte vyplýva na povrch pred voľbami, aké verejné obstarávania zrealizoval a s akými pokutami, koľko zaplatil za audity,kde dával poslancom podpisovať mlčanlivosť, ktoré nezverejnuje, ako dopadne súťaž na zhotoviteľa verejného osvetlenia, ako bude riešiť preťažený most SNP a na ňom sfušovanú rekonštruovanú vozovku. Skúste sa spýtať, nech Vám aj občanom mesta Bratislavy na stránke mesta zverejní náklady na zimnú údržbu za posledných 7 rokov - 4 bol šéfom finančnej komisie a 3 roky je primátorm.
03. január 2018

AdPo

Ste úplne mimo pán Cestár.
Ako detektív by ste sa celkom určite neuživili.
Ale mrknite na vedľajší podnet:
https://www.odkazprestarostu.sk/bratislava/podnety/47357/zimna-neudrzba-cyklotras-viedenska-cesta
Chcem vedieť Váš názor na môj posledný komentár a na dokumenty ktoré som tam uviedol...

A samozrejme všetko najlepšie k meninám D.Daniela
07. január 2018

cestár

AdPo ,v podstate si myslím, že nie ste zlý človiečik, ale niekedy máte problém sám so sebou, scivilizujte sa, nejednajte emotívne, nechajte si to v hlavičke premyslieť, a reagujte až druhý deň, keď vychladnete. Myslím si, že ste viac prínosom, ako negatívom do diskusie, želám všetko dobré.
08. január 2018

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň , predmetná cyklotrasa nie je v správe STARZ.

Katarina Szabová STARZ
17. január 2018

D.Daniela

Udrzba cyklotrasy

Dobrý deň, takúto odpoved dostali cyklisti.

Záver:

Správa Hl.mesta by mala jasne odpovedat.

Je jasne, ze nikto neziada,aby hradza bola v zime ocistena od snehu, ktoreho je v BA pomerne malo :)
17. január 2018

Jan Bakos

Vďaka za info. Posielali ste infožiadosti aj inam? Alebo iba na Starz? Lebo akurát som sa chystal na niečo podobné, tak nech nerobím dvojitú robotu.

Inak, nejak mi nesedí to rozdelenie na dva druhy cyklotrás. Kam patria cyklotrasy v centrálnej časti mesta (čo sa tým myslí?), ktoré ale niesú súčasťou komunikácie alebo niesú v správe hlavného mesta?
20. január 2018

D.Daniela

Adresovane Hl.mestu,avsak odpinkli to na STARZ...

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania