V pondelok 1.1.2018 o 13:11 hod. som volala na dispečing dopravného podniku ohľadom rozbitého prístrešku a popadaného skla na zastávke MHD Komárovská smer do mesta. Dňa 2.1.2018 o 16:15 hod.stále bolo rozbité sklo na zemi. Magistrát má zmluvu s firmou, ktorá má na starosti prístrešky MHD. Chápem, že po Silvestrovskej noci bolo asi dosť prístreškov poškodených a rozbitých. Preto by bolo logické aby v prvom rade pozametali pracovníci danej firmy sklo zo zástavok MHD a potom sa venovali výmene sklených tabúľ na prístreškoch MHD. Ak to robia spôsobom, že prídu na zastávku pozametajú rozbité sklo, vymenia tabuľu a potom idú na ďalšiu zastávku MHD, tak niekde bude rozbité sklo na zastávke aj týždeň. Kde je tu logika?