Rozbité sklo prístreška na zastávke MHD

Zodpovednosť za riešenie: Dopravný podnik Bratislava, a.s.

Vyriešený
meno
Viera 02. januára 2018

V pondelok 1.1.2018 o 13:11 hod. som volala na dispečing dopravného podniku ohľadom rozbitého prístrešku a popadaného skla na zastávke MHD Komárovská smer do mesta. Dňa 2.1.2018 o 16:15 hod.stále bolo rozbité sklo na zemi. Magistrát má zmluvu s firmou, ktorá má na starosti prístrešky MHD. Chápem, že po Silvestrovskej noci bolo asi dosť prístreškov poškodených a rozbitých. Preto by bolo logické aby v prvom rade pozametali pracovníci danej firmy sklo zo zástavok MHD a potom sa venovali výmene sklených tabúľ na prístreškoch MHD. Ak to robia spôsobom, že prídu na zastávku pozametajú rozbité sklo, vymenia tabuľu a potom idú na ďalšiu zastávku MHD, tak niekde bude rozbité sklo na zastávke aj týždeň. Kde je tu logika?

25. november 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň, ospravedlňujeme sa za oneskorenú reakciu. Zastávka bola opravená.

odbor marketingu a komunikácie Dopravného podniku Bratislava, akciovej spoločnosti

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania