Aktualizovať podnet
Ba vajnory čierna stavba za mlynom sever a široká

Nahrajte obrázok aktualizácie podnetu:

Vaše meno:

Váš e-mail:

Koľko je jedna plus jedna? (zadajte číslo):


   alebo   ísť späť


Pomoc

Pomocou nasledovného dialógu nás môžete upozorniť na akúkoľvek zmenu príslušného podnetu, či už sa jedná o jeho nápravu, alebo naopak zhoršenie daného stavu.

Ba vajnory čierna stavba za mlynom sever a široká

Zodpovednosť za riešenie: MÚ Vajnory

Vyriešený
meno
martin 10. júla 2013

Môže niekto z kompetentných podať vysvetlenie k činnosti na ulici za mlynom sever a časti ulice široká? Verejná komunikácia bola zo strany široká uzavretá úplne prekážkou súkromný pozemok, a z druhej strany boli umiestnené dve prekážky s rovnakým označením plus výhražným označením odtiahnutia parkujúcich vozidiel. Podľa výpisu z katastra nehnuteľností je majiteľom cesty hlavné mesto SR Bratislava.

11. júl 2013

marta

Ja osobne si myslim,ze to nie je ziadna novinka vo Vajnoroch. Uz sme mali takto uzavratu cestu Za humnami.Boli tam osadene take iste kvetinace.Budeme si ich musiet pozicat aj na Rolnicku ulicu, lebo tadialto prechadza 20 000 aut denne a to nepocitam tie ktore chodia v noci.
11. júl 2013

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

mestská časť preverila podnet týkajúci sa uloženia pevnej prekážky – kvetináčov na komunikácii Za mlynom (sever) v dotyku s komunikáciou Široká. Túto aktivitu svojvoľne zrealizovalo Občianske združenie Za mlynom – sever bez vedomia a súhlasu mestskej časti. Uložením prekážky na verejný pozemok zasiahli do práv mestskej časti ako vlastníka pozemku a taktiež porušili cestný zákon a zákon o cestnej premávke a aj vykonávaciu vyhlášku. Mestská časť po vzájomnej konzultácii a upozorneniu porušovania zákona vyzvala zástupcu občianskeho združenia na odstránenie prekážok – kvetináčov. Zástupca občianskeho združenia dal prísľub, že prekážky budú odstránené, zatiaľ odsunuté, do večera dňa 10.7.2013. Zároveň zástupca OZ oznámil, že združenie pripravuje osadenie dopravnej značky IP4 Slepá cesta s príslušnými povoleniami, na osadenie dopravnej značky dala mestská časť súhlas v apríli tohto roku.

S pozdravom

Ing. Zuzana Klaučová
Oddelenie stavebné, ŽP, ÚP a dopravy
11. júl 2013

martin

Pevne verím že príslušné povolenia nebudú obmedzovať parkovanie vozidiel. To by vyhrotilo už aj tak dosť napätú situáciu z nedostatku parkovacách miest v lokalite hlavne v kalamitných situáciách. Ak áno, určite budeme požadovať aj v iných uliciach podobné obmedzenia. Čo mi nie jasné prečo mesto schválilo značku slepá ulica. Ulica je priechodná smerom na Širokú. Môžete sa k tomu vyjadriť?
11. júl 2013

martin

Ešte k značke č. IP 4:
Značka Slepá pozemná komunikácia (č. IP 4) označuje pozemnú komunikáciu, ktorá sa ďalej končí alebo ktorou nemožno ďalej pokračovať v jazde. V prípade, ak pozemná komunikácia umožňuje prejazd
len niektorých vozidiel, tieto sa vhodným spôsobom vyznačia na dodatkovej tabuľke.
Poprosím o zverejnenie súhlasu mestskej časti s osadením a odôvodnením tejto značky.
17. júl 2013

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

mestská časť v apríli 2013 reagovala na oficiálny list doručený od OZ Za mlynom sever, vzhľadom na to, že zokruhovanie komunikácii ul. Za mlynom a ul. Široká nie je stavebno-technicky ukončené a skolaudované, odporučila mestská časť osadiť pri vstupe na komunikáciu dočasnú tabuľu, riadnu dopravnú značku IP 4 Slepá cesta. Kto tadiaľ jazdí aj napriek neukončenej komunikácii, koná na vlastné riziko. Schválenie dopravnej značky patrí do kompetencie KDI a Operatívnej komisie na Magistráte hl. m. SR BA na základe návrhu konkrétneho projektu dopravného značenia.

Mestská časť nevydávala súhlas v zmysle cestného zákona, ale len navrhla spôsob riešenia nepriaznivej dopravnej situácie ako ju opisovalo OZ a to osadením dopravnej značky. V prípade dobudovanie zadnej časti komunikácie v oblúku od Širokej je možné prehodnotiť toto odporúčané dočasné dopravné opatrenie.

S pozdravom

Ing.Zuzana Klaučová
Oddelenie stavebné, ŽP, ÚP a dopravy
17. júl 2013

martin

Hmm, akosi mi tá Vaša odpoveď nedáva zmysel. V prvej odpovedi píšete: na osadenie dopravnej značky dala mestská časť súhlas v apríli tohto roku. V druhej odpovedi: mestská časť nevydávala súhlas v zmysle cestného zákona, ale len navrhla spôsob riešenia nepriaznivej dopravnej situácie ako ju opisovalo OZ a to osadením dopravnej značky. Čo sa myslí "nepriaznivou dopravnou situáciou" ? Poprosím zverejnite požiadavky OZ a odôvodnenia, stanovisko mestskej časti. Ide o zásah do verejnej komunikácie, takže malo by to byť verejné. Za nepriaznivú dopravnú situáciu považujem stav na Roľníckej ulici. Poprosím Vás, ešte raz podľa katastrálnej mapy ulica za mlynom je priechodná na ulicu širokú. Nedobudovaný oblúk patrí na Širokú ulicu. čiže ak chcete osadzovať značku IP4 asi by ste ju mali osadiť aj zo strany Široká. Z jednej strany slepá a z druhej nie, akosi to nedáva zmysel.
22. júl 2013

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

tým, že mestská časť odporučila dočasné osadenie dopravnej značky IP 4 Slepá cesta a jednoznačne odmietla osadenie prekážok vo vozovke chránila všeobecné záujmy všetkých obyvateľov, t.z. aj tých ktorí priamo na ul. Za mlynom bývajú, ale aj tých, ktorí potrebujú prejsť zo zadnej strany ulíc Za mlynom a Široká. Ešte raz zdôrazňujeme, že nedobudovaný úsek komunikácie nebol daný do užívania, preto prejazd je na vlastné riziko. Mestská časť prijala podnet od OZ Za mlynom – sever, t.j. obyvatelia bývajúci na tejto ulici vyhodnotili dopravnú situáciu zo svojho pohľadu a mestská časť sa s podnetom musí zaoberať a ponúkla spomínané riešenie.

Projekt organizácie dopravy musí spracovať odborne spôsobilý projektant, ktorý navrhne všetky dopravné značenia s ohľadom na súvisiace komunikácie, súhlasíme, že musí by značka z obidvoch strán. Na zadnej časti nedobudovanej ulice uvažujeme do doby dobudovania o osadení doplnkovej tabule, že ide o úsek neudržiavanej komunikácie.
Nech sa páči, radi si Vás vypočujeme a môžeme s Vami pri osobnom rokovaní podrobne prebrať uvedený problém.

Ing.Zuzana Klaučová
Oddelenie stavebné, ŽP, ÚP a dopravy
02/48224425
22. júl 2013

noisier

pan martin, neda mi nereagovat na vas prispevok tykajuci sa problematickeho parkovania na sirokej ulici.

obyvatelia ulice za mlynom - sever komunikaciu vybudovali na VLASTNE NAKLADY a doteraz nebola odovzdana mestskej casti (pozemok vlastni mestska cas, co je jediny dovod, preco je napadnutelny termin "sukromny pozemok". prevod vlastnictva na magistrat vsak bol podmienkou vydania stavebneho povolenia na vystavbu uvedenej komunikacie). kazdopadne nevidim dovod, preco by mala ulica za mlynom plnit funkciu parkovania aut z bytovky na sirokej, ktora ma vlastne parkovacie statia a garaze, ktore su nefunkcne, resp. NEPOUZITELNE pochybenim developera, resp. jeho spekulaciami a snahou vybudovat co najvyssiu stavbu v zastavanej oblasti s vysokou hladinou podzemnej vody tak, aby mu nebola udelena pokuta za prekrocenie povolenej vysky stavby a zaroven splnenim kvoty parkovacich miest. takto pokutu sice nedostal, garaze su vsak nepouzitelne, majitelia ich zaplatili. garantujem vam, ze developer o probleme vedel pred zahajenim stavby. odporucam obyvatelom bytovky na sirokej ulici riesit tento problem s developerom a neargumentovat v problematike zmeny organizacie dopravy na ulici za mlynom - sever obmedzenym parkovanim na sirokej.

dalej, ulica za mlynom - sever nie je jedinou komunikaciou smerom na siroku. rovnako ako siroka usti na buzalkovu. jej uzavretim nie je zamedzeny pristup k ziadnej nehnutelnosti, ani nedojde k spomaleniu premavky, nejde o hlavny tah, to je snad zrejme. logicky nevidim ziaden dovod, preco by pre obyvatelov sirokej malo byt pohodlnejsie prechadzat cez ulicu za mlynom a nie pokracovat este 50 m po buzalkovej. navyse je ulica v casti sirokej ulice nepokryta asfaltom a hrozi poskodenie vozidla. tiez upozornujem na skutocnost, ze vozidla, ktore pouzivaju ulicu za mlynom - sever len ako tranzitnu na siroku, absolutne nedodrziavaju povolenu rychlost.

dovolujem si tiez podotknut, ze ako slepe su riesene ulice za mlynom - juh, siroka - juh, sachorova - sever. ide o OBYTNU ZONU, kde nie je dovod zohruhovavat ulice a umelo v nich zintenzivnovat premavku. to sa moze robit v oblastiach, kde treba dopravu odlahcit sprejaznenim inej ulice. toto nie je ten pripad, ale presne opacny.
24. júl 2013

milujuci sused

Pan Martin, cesta + chodniky + kanalizacia + verejne osvetlenie + ostatne IS su vo vlastnictve OZ Za mlynom sever, pozemok je vo vlastnictve magistratu. Na katasterportali vidite len vlastnictvo pozemku. Pozemok je vzdy vo vlastnictve magistratu, inak nedostanete stavebne povolenie na cestu, to by ste mohli vediet, ked sa ohanate paragrafmi. A ked sa uz chcete bavit na temu ciernych stavieb, neviem kto povolil v zone Sinkovske, ktora je vyslovene vyhradena pre rodinne domy, postavit 3 poschodove bytovky, v ktorych byvate. Nech sa mu to vrati ako bumerang na zdravi. Cela partia rodiny Dusk.vcov zohavila Vajnory, mestsku cast s byvalym dedinskym charakterom, a stale nemaju dost, pokracuju aj na konci Buzalkovej. Ludia budu musiet zacat proti tomuto bojovat, pisat peticie, stavebny urad bude musiet byt nekompromisny, lebo pokuty ich neodradia. A este sa aj budete snad roztahovat s Vasimi autami po susednych pozemkoch, cestach, uliciach, ktore sme si vybudovali na vlastne naklady. Za Vase peniaze ste dostali primeranu hodnotu, maly byt a jedno parkovacie statie, takze svoj problem s parkovanim si musite riesit na velkokapacitnom parkovisku pri TESCO. Pripadne podme riesit to, ze ste nam kupou ohavnych bytov, ktore patria na okraj Petrzalky, znehodnotili nase pozemky a aktualne sklonovane zmeny v stavebnom zakone nech riesia aj odstranenie nevhodnych stavieb, kde nevychadza pocet parkovani. Navrhujem zburat minimalne najvyssie poschodie z bytovky na Sirokej sever a na Sachorovej juh, zaroven preriedit kazdy druhy vchod. Aspon bude trochu slnka na zahradach, ktorym tienite.
25. júl 2013

m.k.

Vážený pán " milujúci sused", nestačím sa čudovať nad Vašou aroganciou voči Petržalke. Dobre ju poznám a v porovnaní s mojim po viac ako 20-ročnom návrate bývať v rodnej obci ohavné sa mi skôr javí nerešpektovanie obytnj zony v centre-vytvorenej súbežnej dvojprúdovky,neosadenie DZ so zákazom pre nákladné vozidlá, prejazd zakázany, spomalovače...,vytvorené verejné parkovisko z pôvodného parku, neustále pípajúce cúvajúce nákladiaky.A ak by sme sa pozreli na nevysporiadané vlastnícke vzťahy za cesty, tak pred Tescom parkujú všetci- dokonca aj chatári na Vajnorských jazerách, prechádzajúci cez Tomanovu a aj po starej Seneckej. Čo keby sa raz usporiadali dožinky aj v tejto novej časti a na budúci rok zase na druhom konci ?
25. júl 2013

martin

Pani Klaucova,
podnet bol podany, aby sa v buducnosti predislo konfliktnym situaciam (je logicke, ze ak niekde ubudnu moznosti parkovania v kalamitnych situaciach, tak dojde k nerovnomernemu zatazeniu na inych uliciach). Mate moznost vidiet, ze prispevky ktore tu obyvatelia ulice Za Mlynom pridali, su plne nevrazivosti, diskriminacie a intolerancie. Ako verejna institucia by ste mali chranit a hajit zaujmy vsetkych obcanov a nie len zaujmy vybranych skupin. Pri rozhodovani by ste mali brat do uvahy
skutkovy stav v danej lokalite zo vsetkymi vazbami a dosledkami, a nie skresleny stav zaujmovej skupiny.
Poznate skutocny stav zlej dopravnej situacie v ulici Za Mlynom ? Bol niekto tuto situaciu monitorovat ?
Este Vas poprosim, je problem zverejnit materialy o ktore som 2x poziadal ?

k panovi "noisier"
opisujete ulicu Za Mlynom ako 'tranzitnu dialnicu'. Aka je vsak skutocna situacia ? Mimo kalamitnych situacii som nevidel parkovat na ulici Za Mlynom ine vozidla okrem majitelov domov a stavebnych firem ktore tam realiziuju vystavbu. Rychle vozidla ktore tu opisujete, su z vasej ulice a uz v minulosti par krat skoro sposobili kolizne situacie. Ak by sme sa mali chovat ako vy, tak spiseme peticiu za kazdodenne otravovanie hlukom a bordelom pocas vystavby do vecernych hodin bez ohladu na to ci je vikend. My sme vsak tolerantni a dennodenne ticho upratujeme bordel z vasich stavieb a znasame dym a smrad z vasich krbov.

Mate pocit ze ste jedini ktori si platili cesty a osvetlenie ? Vsetci sme si tu znasali naklady na cesty z domov i bytov. Ak to zoberieme z Vasej perspektivy, tak kazdodenne nam prechadzate nasimi sukromnymi pozemkami pane. A my to stale tolerujeme. Dokedy ? Je to na Vas. Myslite ze moznost parkovat na Vasej ulici v kalamitnych situaciach je privysoka za moznost prechadzat nasimi pozemkami ? Zamyslite sa.

k panovi "milujuci sused"
velmi tazko sa vyjadrit k takej sprske nevrazivosti, arogancie a opovrhovania. Cloveku moze byt len smutno z toho aki ludia sa sem stahuju. Dedinsky charakter lokality vytvaraju predovsetkym ludia svojimi vztahmi a spravanim a nie svojimi budovami. v tomto smere vsak uz Vajnory naozaj svoj dedinsky charakter stratili. Prispievate k tomu i vy. K bytom na Sirokej asi tolko. Su to legalne postavene stavby. Cinnost investora a realizatora stavieb ma moznost ovplyvnovat a usmernovat
stavebny urad. Preco tak nekona a umoznuje mu stavat dalej tak to sa informujte na prislusnom urade. Ci stavba narusa charakter prostredia je vas subjektivny nazor. I vo vasej ulici vyrastla bytovka ktora tam podla mojho subjektivneho nazoru nepatri a tiez nechapem kto dal na taku stavbu povolenie. Este poznamka na zaver.
Pozemky oproti bytom ste si kupovali uz ked bytovky stali. Chodniky, cesta a osvetlenie na ulici Za Mlynom uz boli v tom case vybudovane. Bolo to Vase slobodne rozhodnutie. Nikto Vas k stavbe nenutil. Snad ste sem neprisli byvat s tym vedomim ze neskor date bytovky zburat.
25. júl 2013

noisier

pan martin, nezda sa mi, ze v mojom prispevku su riesene vzajomne vztahy obyvatelov bytovky a domov na ulici za mylnom a ani v nom nebadam ziadnu nevrazivost z mojej strany. ide len o vyjadrenie k parkovaniu, ktoreho problematiku ste otvorili vo svojom prispevku vy. moj prispevok obsahuje len konstatovanie, ze argument "zaslepenie ulice za mlynom - sever" este viac zhorsi parkovanie aut zo sirokej, neobstoji. lebo parkovanie na sirokej mal riesit developer, ktory mal splnit zakonom stanovenu kvotu.

ad grilovanie a podobne - griluju a na svojich predzahradkach sa zdrziavaju aj obyvatelia bytovky, robia hluk, dym, dokonca v niektorych bytoch usporaduvaju vecierky na balkonoch a tiez to pocuvame. mam dojem, ze to je v podmienkach mestskeho byvania uplne bezne a neda sa tomu vyhnut. to by sa nik nemohol s nikym stretavat.

ad vystavba - zial, postavit sa neda bez mechanizmov. ak vam prekaza praca pocas vikendu, treba kontaktovat majitela pozemku a buducej stavby. vedzte, ze aj my ostatni obyvatelia ulice za mlynom sme hluku a prachu vystaveni a pravdepodobne viac ako vy.

ad uzivanie pozemkov - cielom obyvatelov ulice za mlynom je len jej zaslepenie, kedze neexistuje logicky dovod, aby sa zokruhovavali ulice, ktore nemaju iny vyznam ako umoznit obyvatelom ulice dostat sa k svojim obydliam. nikto nehovori o zakaze vstupu na pozemok, cestu, ulicu.

este na zaver- cela iniciativa ulice za mlynom vznikla ako dosledok spravania sa majitelov psov z okolitych bytoviek. keby ste sa presli po ulici za mlynom presli vo februari, pochopili by ste. podotykam, ze nikto na ulici za mlynom - sever nevlastni psa a my sme nemohli chodniky vyuzivat, tak zasr.te boli (mrzi ma to, inak sa to povedat neda, museli by ste to vidiet). preco tak nevyzerali chodniky na sirokej? tam nik z bytovky svoje psy nevencil, lebo by ho ukamenovali, keby tam nechal exkrementy. my sme to museli trpiet, ale pohar casom pretiekol...
27. júl 2013

Mlynár

Dobrý podvečer pán Martin, plne podporujem Vašu žiadosť. Ja sám som zistil, že na dvore mám ešte dve voľné parkovacie miesta a zopár susedov, keď sa poposúva, tiež nejaké objaví a tak navrhujem, aby ste podali žiadosť na zoštátnenie našej ulice a všetkých voľných parkovacích miest vo verejnom záujme. My všetci obyvatelia lokality Šinkovské sme zdrtení krivdou, ktorá sa Vám udiala a sme ochotní zaplatiť za chyby developera. Je samozrejmé, že môžete parkovať kde chcete a najmä na ceste, v križovatke, nevadí, že zužujete ulicu. Veď chápeme, že musíte mať auto na očiach a niektoré označené parkovacie miesta , ktoré sú po večeroch voľné sú príliš ďaleko, aby ste na ne videli a prišli tam. Je nám ľúto, že kalamita je tak strašne zameraná na Vaše bytovky a počasie zúri práve vo Vašej garáži. Ale aby ste mohli garáže využívať navrhujem urobiť tam miestne kúpalisko, alebo rybník a vy budete vyberať od každého z nás mesačný paušál. Vtipkujem? Samozrejme, ale veď Vy ste začali ...

A teraz vážne.

Veľmi pozorne som čítal Vaše argumenty a vypísal som si ich snažiac sa zúžiť problém na tvrdenia, s ktorými sa dá súhlasiť, alebo oponovať. Vy tak vo Vašej argumentácii nerobíte, vôbec ste nereagovali na Noisierove argumenty, ale začali ste subjektívne spochybňovať jeho tvrdenia o rýchlo sa pohybujúcich autách a vyhýbate sa komentovaniu faktov, ktoré uvádza.

Začali ste tým, že nemáte kde parkovať v kalamitných situáciách. Celá táto diskusia je o Vašom subjektívnom záujme zaparkovať svoje auto. Snažíte sa to síce zakryť verejným záujmov a chránením viacerých obyvateľov, ale v tom prípade by ste mali spísať petíciu s Vašimi susedmi a požadovať vyčlenenie parkovacích miest na komunikáciách. Mimochodom, nevyšla Vám už miestna časť Vajnory v tomto v ústrety? Neboli kvôli Vám vyznačené miesta na parkovanie na Buzalkovej. A pred tým, ako požadujete ďalšie miesta, ste si istý, že všetky parkovacie miesta sú plné?

Používate výrazy ako nevraživosť, diskriminácia a intolerancia. Tak označujete obyvateľov ulice na základe príspevku jedného autora? Alebo budete hovoriť klasické generalizácie o vlastnej skúsenosti – vždy, všetci, stále ... Neuvedomujete si, že nás ostatných dosť urážate? Vyštudoval som sociológiu v Brne a všetky 3 Vami definované koncepty dosť dobre poznám, vrátane faktorov, ktoré ich vytvárajú a dôsledkov, ku ktorým môžu viesť. Váš apel na miestny úrad je založený na týchto pojmoch a snažíte sa navodiť fiktívny stav ohrozenia, napriek tomu, že nikto na Vás neútočil. To čo obyvatelia ulice Za Mlynom urobili je, že chránia si iba svoje, Vaše nechcú – je to útok? Nie je snaha chrániť obrana? Alebo čo a kto na Vás útočí?

Rýchle vozidlá, ktoré „SKORO“ spôsobili kolízne situácie – na našej ulici je 17 detí, ktoré sa zvyknú hrať a bicyklovať na ceste – verte mi, že si dosť prísne strážime rýchlosť a aj medzi nami susedmi vieme byť k sebe úprimní – ale možno aj ja som jeden z tých, ktorý skoro spôsobili kolízne situácie – áno, priznávam, že vďaka zaparkovaným autám, ktoré nie sú len na vyznačených parkovacích miestach, ale aj v križovatke (škoda, že som si nenechal fotku toho čierneho Passatu, tá by sa hodila do SME) nevidím dobre vpravo = čiže môžete nás viniť za to, že vďaka parkovacím miestam pre vás (ktoré ale zase podporujem a rešpektujem, ak boli schválené MU) ideme trochu hlbšie do križovatky, aby sme mali lepší výhľad

„hluk a bodrel počas výstavby do večerných hodín bez ohľadu na to, či je víkend“ – zažil som to v paneláku, kde všetci moji susedia rekonštruovali – z pohľadu zákona mali na to právo od 6,00 ráno do 22,00 – mali sme maličké deti, tak som ich poprosil o kompromis a dohodli sme sa na 7,00 – čiže, ak máte pocit, že sa porušuje zákon, tak zavolajte policajtov, ak je náš zákon v tomto vágny, skúste sa s majiteľmi pozemkov dohodnúť = osobne ich síce nepoznám, ale z mailovej komunikácie mám pocit, že sú to seriózni ľudia, s ktorými sa dá dohodnúť = ak nepoužijete ani jednu cestu, nehovorte o tom, že ste tolerantní = v tom prípade Vám neide o skutočné riešenie, ale o pseudoargument pre útok – ak za upratovanie považujete občasné zdvihnutie polystyrénu pri silnejšom vetre, tak áno, zažil som to aj ja a osobne som to nepovažoval za dôvod pre obviňovanie mojich susedov – a ešte Vám pomôžem, horšie sú buriny, ktoré z tých pozemkov idú – ale to ste nespomenuli, lebo skutočný problém celý tento hluk a bodrel pre Vás nie je = je to iba hádzanie predmetov, ktoré máte akurát v dosahu, bez toho, aby ste vedeli čo máte v ruke

„znášame dym a smrad z vašich krbov“ – prosím? – to akože pálime doma pneumatiky, alebo čo tak strašné robíme, že Vám vadia naše komíny = tu už trochu začínam pochybovať o zdravom psychickom stave = hovoríte o dedinskom charaktere v jednej vete a v druhej Vám vadia komíny = nie je to normálna súčasť rodinných domov? Podľa mňa ste mysleli na niečo iné iba ste sa zle vyjadrili = tu naozaj nevidím logiku, ani rácio.

„Všetci sme si tu znášali náklady na cesty z domov i bytov.“ Súhlasím, iba s malým dodatkom, že tam kde ste sa na úsek skladali asi šiesti, sme porovnateľný úsek platili každý sám. Tam, kde my máme dostatočne širokú ulicu, Vy máte parkovisko. Úsek, ktorý som platil ja, máte právo užívať, ale keby ja som potreboval zaparkovať u vás, kde tak môžem urobiť? Čiže moje chcete, Vaše nemáte čo ponúknuť. Dobrý obchod.

„Ak to zoberieme z Vasej perspektivy, tak kazdodenne nam prechadzate nasimi sukromnymi pozemkami pane“ = určite nie, mám rád svoje auto a nepotrebujem si ho najprv zničiť na nedokončenej ceste a potom na tých vašich úzkych cestičkách, kde parkujete aj na chodníkoch do niekoho naraziť = toto bola zase strela úplne mimo, nikto z nás nemá dôvod chodiť na cestu pred bytovku – ďalší prosím ...

Súhlasím s Vami v tom, že Vaša bytovka je postavená a to je fakt – popieranie tohto faktu je zbytočné. A za zbytočné považujem viniť vás, obyvateľov bytovky, za to, že v bytovke bývate. Spojme sily a zažalujme developera na náhradu škody – vy pre nemožnosť celoročného parkovania a my pre zníženú hodnotu pozemkov v dôsledku výstavby. Toto mi pripadá ako rozumný návrh. Ale nie som právnikom a určite sa v našej lokalite niekto nájde, kto by dal ešte lepší návrh. Vašim nepriateľom nie sú obyvatelia ulice Za Mlynom, ani Miestny úrad, ale niekto, kto naše rozdielne názory svojou prácou spôsobil. Myslím to vážne ... ak máte záujem stačí napísať, pošlem mail.
04. august 2013

Sachorova-Sever

p. Mlynar klobuk dole, myslim ze lepsie by to snad ani nikto nevystihol resp. nenapisal situaciu ktoru tu mame na Sinkovskom ... mozno ale snad to niekto precita, ale skor to nepochopia spravne. Pre ludi je jednoduchsie utocit na najlahsiu korist ako riesit niekoho, kto toto cele zapricinil... S pozdravom

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania