Voda v automatoch

Zodpovednosť za riešenie: Dopravný podnik Bratislava, a.s.

Uzavretý

V automatoch na lístky býva voda, žiada si to "prístrešok" príp inú ochranu, mokrý lístok je znehodnoteny a nedá sa cvaknut. Kto mi vráti peniaze?

19. február 2018

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň, ďakujeme za podnet!
Ekonomicky ani technicky nie je možné zabezpečiť, aby sa pri daždi a silnom vetre nedostala voda do výdajného okienka automatu.
V snahe vyjsť cestujúcim v ústrety, Vám ponúkame výmenu mokrého cestovného lístka na ktoromkoľvek predajnom mieste DPB, a. s. po spísaní preberacieho protokolu, ktorý dostanete na predajnom mieste. Precestovaný lístok – označený v označovači v prostriedkoch MHD, sa nevymieňa.
DPB, a. s. odporúča využiť aj iné formy obstarania jednorazového cestovného lístka: predajné miesta IDS BK, služby províznych predajcov (PNS), SMS cestovný lístok alebo elektronický cestovný lístok.
Ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté problémy pri nákupe cestovného lístka.

odbor marketingu a komunikácie
Dopravný podnik Bratislava, a.s.
16. marec 2018

Peter

Voda v automate na lístky

Počas silnejšieho dažda sa priestor na vydávanie lístkov naplnil vodou a lístky padali buď priamo do vody, alebo keď sa ich človek snažil zachytiť ostali prilepené na mokrej stene a nešli vybrať.
28. marec 2018

Peter

Ďakujem za rýchlu odpoveď. Nie je treba, po vyschnutí sa dali lístky našťastie použiť. Skôr by som chcel upozorniť na nie ideálne riešený automat, všimol som si, že iné automaty sú riešené odlišne (namiesto dovnútra vydutého miesta na výdaj lístkov tam majú šikmú plochu) a k tomuto problému u nich nedochádza (asi aj preto mi možnosť, že k niečomu takému dôjde ani nenapadla). Takže by som len chcel upozorniť, že takýto problém existuje a dúfam, že pri osadzovaní ďalších automatov, alebo pri ich výmene sa budú osádzať také, kde k tomu nebude dochádzať.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania