Križovatka pri 'Zváračáku'

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

Vyriešený
meno
Dušan Palčák 28. marca 2010

Každý deň, niekedy aj viac krát, prechádzam touto križovatkou a zisťujem, že my vodiči absolútne nevieme, ako cez ňu prechádzať, hlavne z Kukučínovej od Slimáku smerom na Pioniersku a Račianske Mýto.

Z Kukučínovej je jeden pruh odbočovací do prava, druhý kombinovaný - do prava a rovno a tretí do ľava. Na priecestí je jeden pruh odbočovací do prava, druhý rovno a tretí do ľava.

Na križovatke nie je jasne určené, do ktorého odbočovacieho pruhu na Kukučínovej sa majú vodiči zaradiť, keď chú ísť na Pioniersku. Niektorí sa zaradia do pravého, niektorí do kombinovaného. Keď všetci vôjdu na priecestie, tak začína trúbenie, brzdenie a vzájomné križovanie sa.

Najideálnejšie by bolo, ak by sa vodiči idúci na Pioniersku zaradili do pravého pruhu na Kukučínovej.

Zaujímalo by ma, ako to má v skutočnosti prebiehať. Následne by mohli byť na uvedené miesto osadené a nakreslené zodpovedajúce značky a čiary.

31. marec 2010

ihnat

mne sa uz podarilo odbocit aj z pionierskej dolava na halkovu, pani to bol mazec. som si nevsimol ze je tam prikazany smer a zrazu sa na mna vyrutili dva rady aut z boku z jarosovej... ta krizovatka je dost neprehladna, prepchata znackami, bilboardami a este ta svetelna tabula co prazi rovno do oci, no horor tade prechadzat.
18. júl 2011

Dušan Palčák

Smutne, ze ROK aj zopar mesiacov sa k mojmu prispevku nikto nevyjadril...
No, uz dlhsie je zo smeru Kukcinova pred krizovatkou zvisla tabula, kde je nakreslene, ze ti, ktori chcu ist do prava cez priecestie, sa maju zaradit do praveho pruhu a ti, ktori chu ist rovno, smer Istropolis, maju zostat v strednom pruhu. No, ale nejaky chytrak dokreslil k priamej sipke malu sipku do prava, lenze, predpokladam, ze ta ma hovorit o tom, ze min 20m pred krizovatkou je mozne odbocit z priameho (stredneho) pruhu do praveho. ALE, slovač si to vysvetli tak, ze aj strednym pruhom sa dostane do prava, kedze cez priecestie vedu dva, dokonca az tri jazdne pruhy...
Uz som videl odbocit z Kukucinovej z toho stredneho/priameho pruhu do prava aj policajtov... A, priznam sa bez mucenia, ja to budem robit dovtedy, kym to tam nebude JASNE A PREHLADNE definovane, aby som sa vzdy dostal z Kukuncinovej na Raciansku (smer racko). Ked sa zaradim do praveho odbocovacieho pruhu na Kukucinovej, hrozi mi kolizia s autom prichadzajucim z toho zle vyznaceneho pruhu...
27. júl 2011

Dušan Palčák

Doplnil som fotku mätúcej tabule.
23. august 2011

Odpoveď samosprávy

V uvedenej križovatke na vjazde z Kukučínovej v smere od Riazanskej je vyznačené radenie vozidiel tak, aby bolo umožnené odbočovanie vpravo k Račianskej nielen samostatným radiacim pruhom, ale aj zo stredného združeného pruhu s priamym smerom po Kukučínovej.

Keďže na vjazde do Račianskej sú vyznačené 3 samostatné radiace pruhy pre každý smer, z jestvujúceho dopravného značenia nie je zrejmé do ktorého radiaceho pruhu sa majú vodiči zaraďovať, čím tu vznikali kolízne situácie.

Pre nápravu tohto nepriaznivého stavu sme spracovali situáciu dopravného značenia, kde sme navrhli novú zvislú dopravnú značku, z ktorej je zrejmé z akého pruhu na Kukučínovej sa dá zaradiť do ktorého radiaceho pruhu pred Račianskou. Značka je navrhnutá obdobne, ako je jestvujúca značka na vjazde do križovatky z Jarošovej.

Situáciu dopravného značenia sme prerokovali v Operatívnej komisii pri oddelení prevádzky dopravy Magistrátu hl. m. SR Bratislavy dňa 23.8.2011. Následne sme odovzdali prerokovanú situáciu oddeleniu cestného hospodárstva, ktoré zabezpečí osadenie navrhovaného dopravného značenia podľa svojich možností.

Ing. Kubáň, oddelenie dopravného plánovania
30. november 2011

Dušan Palčák

Oddelenie cestneho hospodarstva asi zaspalo...
30. december 2011

themis

Tak, až dovolíte my sa Vám k tomu vyjadríme. Začneme obkľukou a to tým, že sme jednoznačne zato, aby každý kto urobil na SK skúšku na získanie VO a je teda čakateľ na jeho vydanie je povinný zložiť skúšku jazdy vo Viedni a až po jej úspešnom zvládnutí získal VO. Doporučenie, ak máte dilemu so správnym zaraďovaním sa do jazdných pruhov dajte si jazdu vo Viedni. Poznámka, pozor na VO. Trošku návratu na SK a k článku. Je smutné, že ("Každý deň, niekedy aj viac krát, prechádzam touto križovatkou a zisťujem, že ") zisťujú aj iný, že po toľkých prejazdoch stále neviete, ako cez ňu prechádzať (mnohí to vedia, dostaneme sa k tomu). Toto naše vyjadrenie, komentár a teda i rozbor je momentálne založený na zhliadnutí pohľadu na danú križovatku nie z obrázku (je drobný), ale priamo na google maps (http://maps.google.sk/maps?hl=sk&tab=ll) a hlavne z prejazdov cez túto dvoj križovatku.
Z článku "Na križovatke nie je jasne určené, do ktorého odbočovacieho pruhu na Kukučínovej sa majú vodiči zaradiť, keď chú ísť na Pioniersku. Niektorí sa zaradia do pravého, niektorí do kombinovaného. Keď všetci vôjdu na priecestie, tak začína trúbenie, brzdenie a vzájomné križovanie sa."
Môžeme len súhlasiť, že by také značenie mohlo byť bolo by vhodné možno malo byť. Avšak jazdou v jazdnom pruhu a aj pri odbočovaní doprava ste jasne nasmerovaný tam kam jazdný pruh pokračuje, teda ktorý je priebežný ktorým smerom, ak samozrejme ako píšete nemáte v úmysle tento jazdný pruh opustiť, dovolíme si napísať za neskoré zobudenie sa a za pomoci trúbenia sa tlačiť do vedľajšieho jazdného pruhu. Z uvedeného vyplýva, že pravý jazdný pruh je na bezprostredne nasledujúcej križovatke odbočením vpravo a stredný jazdný pruh je na smer jazdy rovno, a pri dodržaní pravidiel dávať znamenie o zmene smeru jazdy aj doľava. Ak totiž neopustíte jazdný pruh a pokračujete v ňom ďalej sám vodiča nasmeruje.
Z tohoto "Najideálnejšie by bolo, ak by sa vodiči idúci na Pioniersku zaradili do pravého pruhu na Kukučínovej." len vyplýva ako sa to niekomu hodí.
"Zaujímalo by ma, ako to má v skutočnosti prebiehať." Tak ako sme popísali vyššie!
Samozrejme 100% váhu by mala odpoveď po opätovnom prejazde danou križovatkou.
A ešte k tomuto: "Oddelenie cestneho hospodarstva asi zaspalo..." väčšinou zaspí vodič a potom vznikajú kolízne situácie, aj keď je pravdou, že kultúra v doprave je u nás mizerná a skladať skúšky u susedov je opodstatnená. Mimochodom ak neviete kam chcete ísť na ďalšej križovatke máte problém a preto sa treba radiť tak, aby ste neobmedzovali a neohrozovali iných.
""ihnat: este ta svetelna tabula co prazi rovno do oci, no horor tade prechadzat.""
Absolútny súhlas a len dúfame, že sa kompetentný zaoberajú príspevkami , alebo sledujú aj komentáre. Sme za zrušenie veľkoplošných obrazoviek na križovatkách, račianska-pionierska-jarošova umiestnenej na budove VUZ, ďalej na križovatke vajnorská-bajkalská umiestnenej na budove lekárne a v neposlednom rade aj na križovatke trnavská-bajkalská , ktorá (presne nevieme) je umiestnená na športovej hale, alebo samostatnom podstavci z dôvodu, že jednoznačne ohrozujú účastníkov cestnej premávky a to tým, že ich odpútavajú od pozornosti a hlavne vo večerných a nočných hodinách oslňujú.
30. december 2011

themis

ospravedlnenie vyššie uvedený odkaz nie je presný, ten je http://maps.google.sk/maps?hl=sk&ll=48.168678,17.128152&spn=0.000928,0.002411&t=k&vpsrc=6&z=19
30. december 2011

Dušan Palčák

mal som pocit, ze onikanie "vyslo z mody" uz hodne davno...

Vy ste robili skusky vo Viedni, ze ste taky chytry? ...

No, zjavne ste necitali moj prispevok z 18.07.2011. Mali by ste si uvedomit, ze dnesni vodici jazdia cim dalej, tym viac, iba podla znaciek a nie podla Pravidiel cestnej premavky. CIZE, ak niekto osadi takuto zvislu dopravnu znacku, iba zmatie vodicov. To, co som navrhol, nie je iba pre mna, ale pre gro vodicov. Ak by ste jazdili uvedenym usekom, co zjavne nejazdite (a nejazdite ani cez krizovatku Vajnorska-Bajkalska, lebo inak by ste si vsimli, ze ta obrazovka tam uz nejaky cas nie je...), tak by ste vedeli, ze z Kukucinovej dolava odbocuje asi 15% vozidiel, rovno asi 35% a doprava ten zvysok = 50%. Takze preto sa teraz umelo vytvorili dva odbocovacie pruhy doprava, no niektori vodici nezvladaju to, co ich caka po odboceni...

Inak, Vase slovne spojenia a celkovo vety bez ciarok su dost grc a to nie je iba moj nazor. Skuste ich zacat pouzivat, alebo nepouzivajte viaczmyselne vety... napr. tato veta: "Samozrejme 100% váhu by mala odpoveď po opätovnom prejazde danou križovatkou." ????? Ak nahodou rozmyslate, nepiste iba uryvky z toho, inak to fakt nema zmysel... Alebo k Vasej odpovedi na temu: "Oddelenie cestneho hospodarstva asi zaspalo..." - zbytocne kecy o nicom..

moje meno vidite vyssie...
30. december 2011

Dušan Palčák

PARADA - je tam nova tabula, presne podla logiky a praxe :)
Dakujeme!
14. január 2012

themis

Otázka na : Dušan Palčák

Môže sa vodič motorového vozidla, ktorý sa zaradil do stredného jazdného pruhu na Kukučínovej ulici a odbočí doprava zaradiť do stredného jazdného pruhu na priecestí a pokračovať rovno smerom na Pioniersku ulicu?
14. január 2012

Dušan Palčák

nie - zakazuje mu to zvisla dopravna znacka...
14. január 2012

themis

nie?
aká?
prosíme výklad, odborné vysvetlenie, dôvod.
14. január 2012

Dušan Palčák

kto si to prosi?
14. január 2012

themis

Otázka na : Dušan Palčák

Ok upresníme otázku:
Môže sa vodič motorového vozidla, ktorý sa zaradil do stredného jazdného pruhu na Kukučínovej ulici a odbočiL doprava DO ĽAVÉHO JAZDNÉHO PRUHU zaradiť do stredného jazdného pruhu na priecestí a pokračovať rovno smerom na Pioniersku ulicu?
14. január 2012

Dušan Palčák

Stale neviem, kto sa pyta...
14. január 2012

themis

alebo skôr odpoveď
14. január 2012

Dušan Palčák

odpoved je na obrazku vyssie...
14. január 2012

themis

a tá znie?
14. január 2012

Dušan Palčák

???
je tam odfotena znacka, na ktorej je vyznacene, ze dopravny prostriedok zo stredneho pruhu na Kukucinovej moze ist rovno, alebo odbocit doprava, ale ak odboci, moze ist uz len dolava...
14. január 2012

themis

ano?
dobre môžete napísať aj výklad, prečo?
odborné vysvetlenie, dôvod z Vášho pohľadu?

pomocná otázka:
Môže sa vodič motorového vozidla, ktorý sa zaradil do pravého jazdného pruhu na Kukučínovej ulici a odbočiL doprava DO STREDNÉHO JAZDNÉHO PRUHU zaradiť do pravého jazdného pruhu na priecestí a pokračovať odbočením doprava smerom na Račiansku ulicu?
14. január 2012

Dušan Palčák

ja nie som odbornik...
V autoskole ma ucili, ze sa mam riadit znackami. Na tejto je nakreslene, ze ak odbocim doprava, mam ist dolava. Aelbo zle vidim?
No mam pocit, ze vy ste odbornici, takze nech sa paci, mozete TU PREDMETNU ZNACKU vysvetlit...
14. január 2012

themis

no dobre a potom kam má ísť vodič motorového vozidla, ktorý sa zaradil do pravého jazdného pruhu na Kukučínovej ulici a odbočiL doprava DO STREDNÉHO JAZDNÉHO PRUHU?
14. január 2012

Dušan Palčák

natvrdlí odborníci? ...
nie je to z tej znacky jasné??
14. január 2012

themis

che che .-))))
no podľa vašej odpovede , iba rovno
14. január 2012

themis

čo a? a doprava sa ako dostanú vodiči?
14. január 2012

Dušan Palčák

ze sa pri odboceni doprava zaradia do praveho jazdneho pruhu...
Vy ste sa stale pytali na tych, ktori sa zaradia DO STREDNÉHO JAZDNÉHO PRUHU...

Ked odbocim z Kukucinovej zo stredneho pruhu doprava, musim ist dolava. Ked odbocim z Kukucinovej z praveho pruhu doprava, mozem ist rovno, alebo doprava...
14. január 2012

themis

akóóó? "ze sa pri odboceni doprava zaradia do praveho jazdneho pruhu..."

fúha, lenže značka prikazuje odbočiť do stredného jazdného pruhu

mimochodom vy si aj prečítate po sebe čo píšete?

"Ked odbocim z Kukucinovej zo stredneho pruhu doprava, musim ist dolava. Ked odbocim z Kukucinovej z praveho pruhu doprava, mozem ist rovno, alebo doprava..."
????
14. január 2012

Dušan Palčák

nechapem, o co vam ide...

ja pisem tak, ako je na znacke. ano, mohli ju natiahnut viac doprava, aby bolo jasnejsie, ze ta odbocovacia sipka je pre smer rovno a zaroven aj doprava, cize vodic sa moze rozhodnut.
14. január 2012

themis

o nič. ibaže vás tato dopravná značka uspokojila

"PARADA - je tam nova tabula, presne podla logiky a praxe :)
Dakujeme! "

vzhľadom na to čo ste písali ako predchádzajúce
14. január 2012

Dušan Palčák

vas by aka znacka uspokojila??
14. január 2012

themis

""a pisem tak, ako je na znacke". "ano, mohli ju natiahnut viac doprava, aby bolo jasnejsie, ze ta odbocovacia sipka je pre smer rovno a zaroven aj doprava, cize vodic sa moze rozhodnut."

tak buď ako je na značke, alebo tak ako vám vyhovuje? ("ano, mohli ju natiahnut viac doprava, aby bolo jasnejsie, ze ta odbocovacia sipka je pre smer rovno a zaroven aj doprava, cize vodic sa moze rozhodnut.")
14. január 2012

Dušan Palčák

to bola odpoved na moju otazku?? ...
14. január 2012

themis

zaujímavá otázka, ale my žiadnu nepotrebujeme aj keď ako sme písali "Môžeme len súhlasiť, že by také značenie mohlo byť bolo by vhodné možno malo byť. "

a prečo? lebo "jazdou v jazdnom pruhu a aj pri odbočovaní doprava ste jasne nasmerovaný tam kam jazdný pruh pokračuje, teda ktorý je priebežný ktorým smerom, ak samozrejme ako píšete nemáte v úmysle tento jazdný pruh opustiť,"
14. január 2012

Dušan Palčák

Zvisle dopravne znacenie je nadradene...

nech sa vam dari...
14. január 2012

themis

ano? a značka je to aká?
ešte stále nemáme odpoveď, aj keď čiastkové a navzájom protichodné odpovede ste napísali .-)), ak napíšete, že vodič zaradený v strednom jazdnom pruhu môže prejsť do pravého , tak aj vodič ľavého do stredného .-)
14. január 2012

Michal Šimonfy

Podľa dopravnej značky to naozaj vyzerá tak ako tvrdí p. Dušan Palčák - pričom v tom aj je istá logika. Z kombinovaného (stredného) jazdného pruhu je vodič povinný pokračovať odbočením vľavo, odbočením z pravého pruhu môže pokračovať rovno a doprava. Themis - pokiaľ sa Vám zdá táto značka znázornená nesprávne, skúste prosím pre udržanie istek konštruktivity tejto diskusie jasne opísať v čom je doprávné značenie, prípadne jeho výklad p. Palčákom nesprávny.
Verím, že diskusia sa zaobíde aj bez osobných invektív a inotajov.
14. január 2012

themis

To: Michal Šimonfy

"Z kombinovaného (stredného) jazdného pruhu je vodič povinný pokračovať odbočením" aj VPRAVO" Pri odbočení sa však musí radiť do ľavého jazdného pruhu.

Pán Michal Šimonfy, podľa mňa ste len skopírovali predošlý názor "odbočením z pravého pruhu môže pokračovať rovno a doprava", pohľad p.Dušana, ktorý tvrdil, že sa riadi dopravnou značkou. (avšak z dopravnej značky takáto možnosť nie je daná )

Trošku preskočíme na toto "skúste prosím pre udržanie istek konštruktivity tejto diskusie" a "Verím, že diskusia sa zaobíde aj bez osobných invektív" mali napísať na reakciu p Dušana, zo 30.12.2011 o 22:08, ktorý to ňou celé začal a spustil.

Práve preto, že si tu nebudeme dopisovať a používať invektívy a inotaje, a ješitne sa chytať príspevkov ako p. Dušan bola iba položená jednoduchá otázka a sami vidíte odpovede p, Dušana .-))
14. január 2012

themis

(avšak z dopravnej značky takáto možnosť nie je daná ) teda podľa p. Dušana zrejme aj Vás, lebo potom aj z ľavého jazdného pruhu môže vodič odbočiť do stredného. A to je nesporné.
14. január 2012

themis

Zákon NR SR č. 8/2009 Z. z.
Vyhláška MV SR č. 9/2009 Z. z.
a
C25 - Radenie jazdných pruhov pred križovatkou
Značka Radenie jazdných pruhov pred križovatkou (č. C25) označuje spôsob radenia do jazdných pruhov a určený smer jazdy cez križovatku v súlade s príslušnými vodorovnými značkami a zodpovedá skutočnej dopravnej situácii na ceste; značkou možno vyznačiť, kde platí povolené otáčanie vozidiel v priestore riadenej križovatky. V prípade potreby možno značku doplniť príslušným symbolom značky zo skupiny zákazových alebo príkazových značiek.

ZDROJ: http://www.autoskolaportal.sk/

"""v súlade s príslušnými vodorovnými značkami a ZODPOVEDÁ SKUTOČNEJ DOPRAVNEJ SITUÁCIÍ NA CESTE"""


§10. Jazda v jazdných pruhoch
(6) Vodič pri prechádzaní z jedného jazdného pruhu do druhého jazdného pruhu je povinný dať prednosť v jazde vodičovi jazdiacemu v jazdnom pruhu, do ktorého prechádza; pritom je povinný dávať znamenie o zmene smeru jazdy.

(7) Na ceste s tromi jazdnými pruhmi vyznačenými na vozovke v jednom smere jazdy je vodič prechádzajúci z ľavého jazdného pruhu do stredného jazdného pruhu povinný dať prednosť v jazde vodičovi prechádzajúcemu do stredného jazdného pruhu z pravého jazdného pruhu.
15. január 2012

themis

Ale s jedným s pánom Dušanom súhlasíme a to: "Dušan Palčák: Oddelenie cestneho hospodarstva asi zaspalo..." z 30.11.2011 o 19:10 aj keď sme napísali 30.12.2011 o 12:29 že: "("Oddelenie cestneho hospodarstva asi zaspalo...") väčšinou zaspí vodič a potom vznikajú kolízne situácie, aj keď je pravdou, že kultúra v doprave je u nás mizerná a skladať skúšky u susedov je opodstatnená. Mimochodom ak neviete kam chcete ísť na ďalšej križovatke máte problém a preto sa treba radiť tak, aby ste neobmedzovali a neohrozovali iných."
Týmto sa pánovi Dušanovi ospravedlňujeme za náš trošku ostrejší prvý komentár z 30.12.2011 o 12:29 , ale jeho reakcia z 30.12.2011 o 22:08 nebola správna.

Prečo súhlasíme? Po diskusií s p. Dušanom a zhliadnutí, že "Značka je navrhnutá obdobne, ako je jestvujúca značka NA VJAZDE DO KRIŽOVATKY z Jarošovej." z 23.08.2011, sme sa na danú značku išli osobne pozrieť a aj na celú križovatku.

Preto sa pýtame, kto schválil dopravnú značku C25, ak to teda je dopravná značka

""Značka Radenie jazdných pruhov PRED KRIŽOVATKOU (č. C25) označuje spôsob radenia do jazdných pruhov a určený smer jazdy cez križovatku v súlade s príslušnými vodorovnými značkami a zodpovedá skutočnej dopravnej situácii na ceste; značkou možno vyznačiť, kde platí povolené otáčanie vozidiel v priestore riadenej križovatky. V prípade potreby možno značku doplniť príslušným symbolom značky zo skupiny zákazových alebo príkazových značiek."" a jej

umiestnenie dá sa napísať tesne pred hranicou križovatky, kde sa nachádza vodorovná dopravná značka, Značka Pozdĺžna súvislá čiara (č. V1a) a teda vodič nemá možnosť ani len priestorovú zaradiť sa do jazdného pruhu do ktorého by chcel a potrebuje. Aj keď ako p, Dušan napísal, že zvislé dopravné značky (na ktorej sú čiary prerušované, "Značky Pozdĺžna prerušovaná čiara " ) sú nadradené vodorovným, no po zhliadnutí značky vodič nemá priestorovú možnosť na výber jazdného pruhu.
24. január 2012

Martin Jurasek

Na uvedenej krizovatke je hlavne potrebne obnovit vodorovne dopravne znacenie v smere od ulice Riazanska. Stredny pruh je dlhodobo "neviditelny" a pre vodicov neznalych lokalne "zvykove pravo" dezorientujuci. Dakujem v mene vsetkych vodicov.
15. apríl 2012

Peter

themis.. vas by som teda na ceste stretnut nechcel.. vdaka ludom ako ste vy, je tolko dopravnych nehod.. neucili vas v autoskole citat dopravne znacky???
15. apríl 2012

Peter

themis.. vas by som teda na ceste stretnut nechcel.. vdaka ludom ako ste vy, je tolko dopravnych nehod.. neucili vas v autoskole citat dopravne znacky???
15. apríl 2012

Čsl. parašutista

Hlavne! Už konečne namalujte zrozumiteľné vodorovné dopravné značenie v strednom jazdnom pruhu pri príjazde z Kukučínovej ulice od OD Slimák! Potom nebude horeuvedená "dizertačná práca" potrebná v takom rozsahu. P.S. Uplynuli už tri mesiace a vodorovné dopravné značenie je stále v zúfalom stave.
15. apríl 2012

Čsl. parašutista

Hlavne! Už konečne namalujte zrozumiteľné vodorovné dopravné značenie v strednom jazdnom pruhu pri príjazde z Kukučínovej ulice od OD Slimák! Potom nebude horeuvedená "dizertačná práca" potrebná v takom rozsahu. P.S. Uplynuli už tri mesiace a vodorovné dopravné značenie je stále v zúfalom stave.
15. august 2012

Viki

Úžasne som sa pobavila na vašej diskusii. :-)
15. august 2012

Martin

Foto vodorovného značenia stredného pruhu a jeho nezmyselnosť nájdete na:
http://www.odkazprestarostu.sk/bratislava/podnety/1456/dezorientujuce-vodorovne-znacenie
18. august 2012

p. Stalker

Pred tromi tyzdnami som telefonoval s Ing. Kubanom. Zarucil sa, ze vodorovne znacenie zrealizuju. Aspon to, ktore je na Kukucinovej ulici. Do dnesneho dna vsak nic. A tento problem sa tu riesi uz od marca 2012. Je to profesionalne zlyhanie, nizka pracovna moralka alebo ignorantstvo? Avsak podnet z 9.8.2012 ohladom vodorovneho znacenia v okoli Polusu je uz vyrieseny!!!
29. máj 2013

Peter Smutný

Dnes, viac ako po roku !!!, este stale nie je vodorovne znacenie na krizovatke Jarosova/Kukucinova obnovene!!!
22. jún 2013

R. Kravec

Včera bol slnovrat - koniec júna 2013! a križovatky sú stále bez zmysluplného vodorovného dopravného značenia!
25. jún 2013

nepso

Dnes je 25.6.2013 a doteraz nebolo vodorovné značenie obnovené - pravdepodobne si niekto dáva na čas alebo iba čaká na ďalšiu nehodu , ktorá sa v danom úseku môže kedykoľvek stať , a keď k nej príde , uvidíme tú rýchlosť , ako to tam nastriekajú...Mi nehovorte , že cez jeden slnečný víkend , či už 29 - 30.6 alebo 6 - 7.7. nestihnete tento úsek nastriekať ...Ľudia , ktorí tade jazdia pravidelne si ešte ako tak dokážu tie jazdné pruhy predstaviť , ale čo tí mimobratislavskí a tí čo tadiaľ idú úplne prvý krát ? Potom je jasné , že tam vznikajú kolízne situácie , ťukance a následne nehody , keď niekto z kompetentných nato pekne kašle už nejaký ten čas !!! :-(
25. jún 2013

Anonym

Dňa 23.6.2013 som na portáli zverejnil nový (je to tu už tretí podnet!!!) podnet ku križovatke pri "Zváračáku". To preto, aby sa zodpovední netvárili, že tento chorý stav už vyhnil. Sú tam čerstvé fotografie!
http://www.odkazprestarostu.sk/bratislava/podnety/4656/krizovatka-jarosovaracianska-bez-jazdnych-pruhov
13. júl 2013

Čarnoky

Škandál a hanba zodpovedných!!! Križovatka stále nemá namaľované biele jazdné pruhy!
16. august 2013

Michal

Veru... dodnes stále bez pruhov
16. august 2013

Gutleber

Stale je tam "cista" asfaltova plocha s kolajnicam a yiadne vodorovne dopravne znacenie!!!
Hanba!!!
24. september 2013

Gutleber

Vyriešené iba z polovice.
V strednom jaznom pruhu na Kukučínovej ulici (príjazd od OD Slimák) je stále vyblednutá "Smerová šípka" udávajúca smer jazdy iba priamo!

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania