Upchaté kanále pred zastávkou Blumentál

Zodpovednosť za riešenie: Magistrát hlavného mesta

Vyriešený
meno
Martin Uváček 06. mája 2018

Po tom čo boli konečne vyčistené vpuste na samotnej zastávke, ostali zanesené len vpuste pred zastávkou smerom od Račianskeho mýta. Som zvedavý ako rýchlo zodpovedný zareagujú.

09. máj 2018

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

ďakujeme za Váš podnet. Podnet bol postúpený vecnému útvaru Magistrátu hlavného mesta SR Bratislava na posúdenie/vybavenie.
O výsledku Vás budeme informovať.

Ďakujeme a pekný deň


Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Hlavné mesto SR Bratislava
19. máj 2018

Anonymný užívateľ

Oddelenie vzťahov s verejnosťou- Hlavné mesto SR Bratislava, vecne príslušné oddelenie nech posiela terénnych pracovníkov na pravidelné revízie funkčnosti kanálových vpustov.
15. jún 2018

Anonymný užívateľ

Informácia z Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.:
Dobrý deň.
Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s. spravuje iba okrúhle kanalizačné poklopy. V prípade, ak ide o dažďové vpuste (mriežkovaný poklop), je potrebné sa obrátiť na príslušného správcu komunikácie. Vo všeobecnosti má na starosti cesty 1. a 2. triedy Magistrát a cesty 3. a 4. triedy má na starosti príslušná mestská časť. V prípade ak sa jedná o upchatú verejnú kanalizáciu, tak je potrebné obrátiť sa na náš dispečing na telefónne číslo 0800 121 333.
Ďakujeme za porozumenie.
21. jún 2018

Martin U

Posledná júnová búrka tomu celkom dala, voda už nemala kam odtekať
23. jún 2018

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,
podnet bol opätovne preposlaný samospráve na vyriešenie.

Juraj Hurný
hurny.odkaz@gmail.com
13. júl 2018

Martin U

Bez zmeny. Výsledkom je stále viac bahna a štrku na zastávke.
16. júl 2018

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,
podnet bol opätovne preposlaný samospráve na vyriešenie.

Juraj Hurný
hurny.odkaz@gmail.com
28. august 2018

Martin U

Stále bez zmeny. Nič nebolo vyčistené.
30. august 2018

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
podnet bol opätovne postúpený vecnému útvaru Magistrátu hlavného mesta SR Bratislava na vybavenie.
O výsledku Vás budeme informovať.

Ďakujeme a pekný deň


Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Hlavné mesto SR Bratislava
04. september 2018

Martin U

Dôkaz že voda nemá ako odtekať.
16. január 2019

Martin Uváček

Trištvrte roka od nahlásenia podnetu a nič sa nedialo. Okrem toho že na strane daňového úradu kvôli sa kvoli upchatemu kanálu hromadí blato a špina. Kanále na oboch stranách vyzerajú podľa fotiek.
18. január 2019

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

podnet opätovne preposielame samospráve.

Juraj Hurný
hurny.odkaz@gmail.com
21. január 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

predmetný podnet bol opätovne zaslaný zodpovednému útvaru magistrátu, ktorý sa k nemu vyjadrí. S ich odpoveďou budete oboznámený.

Ďakujeme za trpezlivosť a ostávame s pozdravom

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
20. február 2019

Martin Uváček

Od roku 2014 žiadne reálne čistenie a tu je výsledok. Konkrétna odpoved od magistrátu žiadna. Vzhľadom na polohu tejto zastávky by sa tu mali vpusty čistiť pravidelne každý rok.
25. marec 2019

Martin Uváček

Stále žiadna zmena, podnet stále neriešený.
27. marec 2019

Martin Uváček

Tento podnet sa pomaly blíži jednému roku od nahlásenia a nič neriešené.
29. marec 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

sme radi, že vám záleží na stave nášho mesta. O vašom podnete sme informovali kompetentné oddelenie, ktoré sa ním už zaoberá.

S pozdravom



Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
26. apríl 2019

Martin Uváček

Napriek frazam a prísľubom sa nič doposiaľ nezmenilo. Jedna aj druha strana zastávky a kanály plné usadenín.
30. apríl 2019

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,
podnet opätovne preposielame samospráve.

Juraj Hurný
Odkaz pre starostu
hurny.odkaz@gmail.com
30. apríl 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

mrzí nás, že sme tento podnet ešte nevyriešili, ubezpečujeme vás však, že na ňom pracujeme a o riešení vás budeme informovať.

Ďakujeme za trpezlivosť a za to, že nám pomáhate spraviť naše mesto krajším.


Oddelenie životného prostredia
Hlavné mesto SR Bratislava
09. máj 2019

Peter H.

Radlinského-kanalizácia-upchatá

13. máj 2019

Martin Uváček

Vaše oddelenie neúspešne rieši tento podnet už vyše pol roka. Prepáčte, ale neverím už ani jedinému slovu, ktoré sem napíšete. Toto malo byť vyriešené do mesiaca.
14. máj 2019

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,
podnet opätovne preposielame samospráve.

Matúš Sedlák
Odkaz pre starostu
sedlak.odkaz@gmail.com
14. máj 2019

Martin

Upchatý kanál zástavka Blumental

Kanál na zástavke Blumental je úplne upchatý, voda neodteká z platformy zástavky. Zároveň treba vyčistiť celú zástavku od hliny ktorá tam bola nanesená po silnom dáždi dňa 06.06.2018.
23. máj 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
Požiadavku na vyčistenie vpustov na Radlinského sme nahlásili zmluvnému dodávateľovi – firma Infra Services.

S pozdravom


Oddelenie správy komunikácií
Hlavné mesto SR Bratislava
25. máj 2019

Martin Uváček

Čistiť majú čo. Dúfam že vyčistia aj kanál oproti, smer Račko.
18. jún 2019

Martin Uváček

Infra zatiaľ nič nečistili. Jeden aj druhý zanesený.
10. júl 2019

Martin Uváček

Stále bez činu.
25. júl 2019

Martin Uváček

Rok aj dva mesiace a je problém dať vyčistiť dva kanálové vpusty. Ťažko nato hľadať rozumné vysvetlenie.
21. august 2019

Martin Uváček

Neriešené. Žiadam jasné stanovisko od magistrátu.
25. august 2019

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,
podnet opätovne preposielame samospráve.

Matúš Sedlák
Odkaz pre starostu
sedlak.odkaz@gmail.com
26. august 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

sme radi, že vám záleží na stave nášho mesta. O vašom podnete sme informovali Oddelenie správy komunikácií.

S pozdravom

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
01. september 2019

Martin Uváček

Neriešené. A začína školský rok, jeseň, bude viac pršať
07. september 2019

Martin Uváček

Bude AII aj tu čistiť?
03. október 2019

Martin Uváček

Neriešené.
11. október 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

vpusty budú prečistené a skontrolované v priebehu budúceho týždňa.

S pozdravom

Oddelenie správy komunikácií
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
29. október 2019

Martin Uváček

Nič sa nečistilo. A teraz keď padá lístie by bolo čistenie aj neefektívne.
06. november 2019

Martin Uváček

Výsledok ľahostajnosti magistrátu voči nesúdržbe dažďovej kanalizáciu - nepriechodný priechod a ošpliechaní chodci od aút.
12. november 2019

Karol Luspai

Toto je dôsledok súčasného zvrhlého systému, kde schopných ľudí strkajú do kancelárie vykonávať nejakú samoúčelnú zbytočnú robotu a títo ľudia potom chýbajú napríklad pri čistení kanálov.Je mi zle keď vidím tie obrovské presklené kancelárske budovy, predstavím si to množstvo zbytočnej práce, ľudí ktorí majú zdravé ruky a hlavu ale nedovolia im robiť nič rozumné a držia ich v kancelárii za počítačom. Na nič im nedajú oprávnenie, jediné čo im dovolia je že ich posadia za počítač a tam vyplňujú nejaké nezmysly.

Tie kanále treba čistiť wapkou, nie cez verejné obstarávanie, cez projekty, ale pekne auto s cisternou, pekne z prevodovky náhon na wapku a vývevu, zdvihnúť prepadovú mriežku a čistiť. Nieje to nič zložité, len treba pochopiť že sedením za počítačom a súťažením najnevýhodnejších ponúk sa to samo nespraví. Netreba na to ani milióny - stačí na to auto s wapkou a vývevou.
30. november 2019

Martin Uváček

Konečne, po 5 rokoch bez údržby, boli vpusty vyčistené. Podnet nateraz vyriešený.
24. január 2020

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

radi by sme Vás informovali, že vpusty boli prečistené a budú pravidelne monitorované.

S pozdravom,

Oddelenie správy komunikácií
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania