Kapucínska - rozbitý "kvetináč"

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

Vyriešený
meno
Peter Oravec 01. augusta 2013

Rozbitý, neudržovaný "kvetináč", suché kvety a tráva.

06. august 2013

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

ďakujeme za Váš podnet, ktorý preveril inšpektor verejného poriadku. Kapucínska ulica je v správe Magistrátu hlavného mesta SR Bratislavy a magistrát ako správca sa stará aj o mobiliár a zeleň na tejto ulici. Váš podnet sme preto zaslali kompetentným pracovníkom magistrátu s požiadavkou o nápravu.

S pozdravom,


Tomáš HALÁN
hovorca


Miestny úrad Bratislava-Staré Mesto
Vajanského nábrežie 3, 814 21 Bratislava
Tel.: +421 2 5924 6245
Fax.: +421 2 5292 0003
Mobil: +421 902 051 743
e-mail: [email protected]

www.staremesto.sk
www.facebook.com/staremesto.sk
17. október 2013

Peter Oravec

Burina už nie je suchá, inak žiaden pokrok
14. november 2013

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň

Na rok 2014 sme naplánovali finančné prostriedky na výsadbu zelene a opravu spomínaného kvetináča na Kapucínskej ulici. V prípade pridelenia finančných prostriedkov zabezpečíme realizáciu.

Mgr. Marek Papajčík
referát vzťahov s verejnosťou
Kancelária primátora hl. mesta SR Bratislavy
14. november 2013

Peter Oravec

Pán Papajčík,
ja viem, že už viac nebudete na tento podnet a ani na diskusiu k nemu reagovať. Preto sa mi to, čo napíšem, zdá aj mimoriadne zbytočné. napriek tomu to napíšem.
To skutočne funguje tak, že na údržbu kvetináča a zelene v kvetináči plánujete peniaze rok dopredu? Veď tu ide o prevádzku, nie o investičnú výstavbu. Pár odpadnutých kachličiek predsa nie je investičná výstavba, ale otázka jedného chlapíka s vedrom cementu na dve hodiny. A zeleň v tom kvetináči by ste mali udržovať trvalo v nejakom znesiteľnom stave. To na všetko potrebujete bumážku a pečiatku rok alebo dva roky dopredu? Ako to potom všetko môže v tomto meste fungovať, keď základné údržbárske veci treba plánovať ako investičnú výstavbu?
16. december 2013

Peter Oravec

... tak čakáme...
16. december 2013

Peter Oravec

... a čakáme...
16. december 2013

Peter Oravec

Mimochodom, všimli ste si ten rozdiel v stave obkladu na fotke z augusta a na fotke z decembra 2013? Čím viac sa oprava odkladá, tým je obklad v horšom stave, a teda oprava bude drahšia.
14. marec 2014

Peter Oravec

Stav stále rovnaký, nezmenený.
Pán Papajčík samozrejme neodpovedal, to by bolo pod jeho dôstojnosť, aby sa ešte raz ozval. Raz napísal, to nám musí stačiť. Raz je viac než dosť. V poslednom čase už predsa nereaguje vôbec, ani on, ani magistrát.
Mimochodom, milé OPS, nechcelo by si Ty zareagovať na na otázku, ktorú som položil pánovi Papajčíkovi vyššie? Citujem:
"To skutočne funguje tak, že na údržbu kvetináča a zelene v kvetináči plánujete peniaze rok dopredu? Veď tu ide o prevádzku, nie o investičnú výstavbu. Pár odpadnutých kachličiek predsa nie je investičná výstavba, ale otázka jedného chlapíka s vedrom cementu na dve hodiny. A zeleň v tom kvetináči by ste mali udržovať trvalo v nejakom znesiteľnom stave. To na všetko potrebujete bumážku a pečiatku rok alebo dva roky dopredu? Ako to potom všetko môže v tomto meste fungovať, keď základné údržbárske veci treba plánovať ako investičnú výstavbu?"
Alebo ešte stále žijete v ilúzii a sebaklame, že magistrát (samospráva všeobecne) sú partneri, kamaráti, "druhovia v zbrani"?
Ďakujem.
25. apríl 2014

Peter Oravec

Stále nič nového, rozbitý kvetináč, burina.... Bratislava - magistrát.
26. jún 2014

Peter Oravec

... hlásim, hlásim, stále bez riešenia...
02. október 2014

Anonymný užívateľ

24. október 2014

Peter Oravec

Roky plynú a nič.
20. apríl 2015

Peter Oravec

Ignorácia hrubého zrna.
16. júl 2015

Peter Oravec

Bez zmeny. Pán Nesrovnal, Bratislava za Vás začína vyzerať horšie ako za Ftáčnika, a to bol teda majster.
14. marec 2016

Jaroslav

stále bezo zmeny...a po ceste som stretol množstvo turistov, ktorým som sa nevedel pozrieť s úsmevom do očí.
16. marec 2016

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň
ďakujeme za podnet. Správca o danej situácii vie, čaká sa na voľné finančné prostriedky.

Oddelenie komunikácie a marketingu
16. marec 2016

Peter Oravec

Odpoveď magistrátu: "Dobrý deň, ďakujeme za podnet. Správca o danej situácii vie, čaká sa na voľné finančné prostriedky."
Farizeji čakajú na peniaze takmer tri roky (podnet bol zverejnený v auguste 2013).
Nikto neodpovedal ani na túto otázku: "To skutočne funguje tak, že na údržbu kvetináča a zelene v kvetináči plánujete peniaze rok dopredu? Veď tu ide o prevádzku, nie o investičnú výstavbu. Pár odpadnutých kachličiek predsa nie je investičná výstavba, ale otázka jedného chlapíka s vedrom cementu na dve hodiny. A zeleň v tom kvetináči by ste mali udržovať trvalo v nejakom znesiteľnom stave. To na všetko potrebujete bumážku a pečiatku rok alebo dva roky dopredu? Ako to potom všetko môže v tomto meste fungovať, keď základné údržbárske veci treba plánovať ako investičnú výstavbu?"
29. apríl 2016

Peter Oravec

Bez zmeny.
12. júl 2016

Peter Oravec

Opravené (fušersky), vyriešené.
31. marec 2017

Peter Oravec

Fušerská oprava v réžii magistrátu z minulej jesene skončila tak, ako musela skončiť. Kvetináč sa znova rozpadáva. Neriešené.
13. júl 2017

Peter Oravec

A sme tam, kde sme boli. Magistrát a primátor Nesrovnal nevedia urobiť nič poriadne. Fušerská oprava v réžii magistrátu z minulej jesene skončila tak, ako musela skončiť. Kvetináč sa znova rozpadáva. Neriešené.
25. august 2017

Dugovič

Poškodený žulový kvetináč

Na Kapucínskej je odpadnutý blok zo žulového kvetináča.
28. august 2017

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
ďakujeme za aktualizáciu podnetu.

Upozornili sme príslušné útvary hlavného mesta, ktoré sa budú s podnetom zaoberať.

S pozdravom

Oddelenie komunikácie a marketingu,
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
26. október 2017

Martin

Obklad na Kapucínskej ulici

Na Kapucínskej ulici je rozbité obloženie kvetinového záhonu.
16. apríl 2018

Peter Oravec

Bez zmeny. Prosím o preposlanie aktualizácie samospráve.
18. apríl 2018

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
ďakujeme za Váš podnet. Podnet bol postúpený vecnému útvaru Magistrátu hlavného mesta SR Bratislava na posúdenie/vybavenie.
O výsledku Vás budeme informovať.
Ďakujeme a pekný deň.


Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Hlavné mesto SR Bratislava
24. apríl 2018

David

Poškodený kvetináč na Kapucínskej

Odpadnuté kamenné bloky z kvetináča na Kapucínskej. Navyše je celý kvetináč značne posprejovaný
21. máj 2018

peter

Staroslivost o zelen

Nevycisteny zahon kvetov
22. august 2018

Peter Oravec

Bez zmeny, bez riešenia.
25. november 2018

Martin

Stále v rovnakom stave.
30. november 2018

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

predmetný podnet bol opätovne zaslaný zodpovednému útvaru magistrátu, ktorý sa k nemu vyjadrí. S ich odpoveďou budete oboznámený.

Ďakujeme za trpezlivosť a ostávame s pozdravom

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
11. december 2018

Peter Oravec

Bez zmeny, bez riešenia. Prosím o preposlanie aktualizácie niekomu.
16. apríl 2019

Peter Oravec

Magistrát šesť rokov ignoruje aj tento podnet.
Prosím o preposlanie primátorovi Vallovi.
18. apríl 2019

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,
podnet opätovne preposielame samospráve.

Juraj Hurný
Odkaz pre starostu
[email protected]
23. apríl 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

mrzí nás, že sme tento podnet ešte nevyriešili, ubezpečujeme vás však, že na ňom pracujeme a o riešení vás budeme informovať.

Ďakujeme za trpezlivosť.

S pozdravom


Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
09. máj 2019

Peter Oravec

Magistrát šesť rokov ignoruje aj tento podnet.
Pán Vallo je len ďalší v rade impotentných = neschopných primátorov.
Prosím o preposlanie magistrátu.
09. máj 2019

Martin

Na tomto prípade je vidieť ako chýba mestská firma,ktorá by podobné veci riešila operatívne. Rovnaké je to aj v starostlivosti o zeleň.
10. máj 2019

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,
podnet opätovne preposielame samospráve.

Matúš Sedlák
Odkaz pre starostu
[email protected]
10. máj 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

sme radi, že vám záleží na stave nášho mesta. O vašom podnete sme informovali Sekciu životného prostredia, ktorá sa ním už zaoberá.

S pozdravom

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
23. máj 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

kvetináč necháme v najbližšej dobe opraviť.

S pozdravom


Oddelenie správy komunikácií
Hlavné mesto SR Bratislava
03. jún 2019

Peter Oravec

Magistrát šesť rokov ignoruje aj tento podnet.
Pán Vallo je len ďalší v rade impotentných = neschopných primátorov.
Prosím o preposlanie magistrátu.
17. jún 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
Kvetináč na komunikácií Kapucínska je zaradený do plánu opráv.


Oddelenie správy komunikácií
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
10. júl 2019

Peter Oravec

Magistrát šesť rokov ignoruje aj tento podnet.
Prosím o preposlanie magistrátu.
10. júl 2019

Peter Oravec

Magistrát šesť rokov ignoruje aj tento podnet.
Prosím o preposlanie magistrátu.
11. august 2019

Martin

Stále rovnaký stav.
13. august 2019

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,
podnet opätovne preposielame samospráve.

Matúš Sedlák
Odkaz pre starostu
[email protected]
19. august 2019

Martin Uváček

Spredu opravené, vzdu odlomené.
02. september 2019

Peter Oravec

Momentálne opravené, vyriešené. Uvidíme, dokedy.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania