Dobrý deň, ďakujeme za podnet!
DPB, a.s. už vykonal potrebné úkony reklamácie, uvedený podnet bude riešený prostredníctvom dodávateľa opravných prác na električkovej trati.
odbor marketingu a komunikácie
Dopravný podnik Bratislava, a.s.
Rok sa nič nedialo, ale keď som 5.8.2019 poslal DPB infožiadosť, veci sa rozbehli šialenou rýchosťou.
Citujem odpoveď na infožiadosť: "Dňa 06.08.2019 bola spoločnosťou DPB, a.s., zhotoviteľovi diela zaslaná výzva na odstránenie závad, pričom poškodené miesto pásu dlažby ohraničujúci koľajové teleso bolo opravené ku dňu 11.8. 2019. Koľajová trať v opravovanom úseku je sledovaná a v prípade vzniku vád v priebehu trvania záruky, si spoločnosť DPB, a.s. bude uplatňovať reklamáciu."
P.S. Prosím s uzatvorením podnetu počkať na overenie skutočného stavu. Ďakujem.
veľmi pekne ďakujeme za nahlásenie podnetu. Týmto Vám potvrdzujeme jeho prijatie a už sa ním zaoberá príslušné oddelenie. Veríme, že Vám odpoveď prinesieme čo najskôr.
Odbor marketingu a komunikácie
Dopravný podnik Bratislava, a.s.
03. august 2020
Odpoveď samosprávy
dobrý deň.
Uvedený podnet bude riešený v období rekonštrukcie električkovej koľajovej trate v úseku Americké námestie – Floriánske námestie, ktorá je plánovaná v III., resp. IV. štvrťroku tohto roka.
Odbor marketingu a komunikácie
Dopravný podnik Bratislava, a.s.
27.07.2020 08:33
Dobrý deň,
veľmi pekne ďakujeme za nahlásenie podnetu. Týmto Vám potvrdzujeme jeho prijatie a už sa ním zaoberá príslušné oddelenie. Veríme, že Vám odpoveď prinesieme čo najskôr.
História úprav
03.08.2020 09:04
dobrý deň.
Uvedený podnet bude riešený v období rekonštrukcie električkovej koľajovej trate v úseku Americké námestie – Floriánske námestie, ktorá je plánovaná v III., resp. IV. štvrťroku tohto roka.
Janči Bakoš
Uplynul rok a nič sa nezmenilo, akurát dlažba sa už rozpadáva na dvoch miestach. DP má také veľkorysé reklamačné doby v zmluvách?