12. marec 2021
Odpoveď samosprávy
Dobrý deň,
Ďakujeme za zaslanie podnetu ohľadom chýbajúceho poklopu na hydrante.
Podnet bol ihneď preposlaný kompetentnému oddeleniu k vyriešeniu poruchy na Kadnárovej ulici č.65.
Prajeme Vám príjemný deň a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu.
V prípade akýchkoľvek otázok môžete využiť aj služby nášho Call centra (0850 123 122) v pracovných dňoch od 7:00 do 16:00 hodiny.
S pozdravom
Bratislavská vodárenská spoločnosť, a. s.
Prešovská 48, 826 46 Bratislava
tel.:0850 123 122
fax: +421 2 48 253 510
e-mail:
[email protected]
http://www.bvsas.sk
Informácie o spracúvaní osobných údajov podľa článku 13 Nariadenia EÚ č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (GDPR), môžete získať na kontaktných centrách BVS, a.s. alebo na internetovej stránke BVS www.bvsas.sk v sekcii O nás – Ochrana osobných údajov.
Martin Uváček