Chýbajúci poklop

Zodpovednosť za riešenie: Iné

Vyriešený
meno
Kolchak 26. augusta 2013

Na Kadnárovej ulici , približne medzi bicrossovou dráhou a bývalým pohostinstvom Tramín chýba ceste poklop .

30. september 2013

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

ďakujeme za Váš podnet. Vyzvali sme príslušného správcu siete (SPP) na nápravu.

Mgr. Marek Papajčík
referát vzťahov s verejnosťou
Kancelária primátora hl. mesta SR Bratislavy
24. február 2019

Martin Uváček

poklop tam stále tam chýba, aj po 6 rokov. Potrebné opätovne preposlať magistrátu.
19. marec 2019

Martin Uváček

Už síce nechýba, ale takto si asi vyriešenie podnetu jeho zadávateľ nepredstavoval.
30. september 2020

Martin Uváček

Podnet stále nie je vyriešený. Zaasfaltovanie hydrantu alebo poklopu od plynu nebolo riešenie. Podnet treba opätovne preposlať magistrátu.
06. október 2020

Odpoveď samosprávy

Samospráva uviedla, že zodpovedným subjektom je: SPP
06. október 2020

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: Iné
12. október 2020

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň.
Ceníme si upozornenia na možné poškodenie našich zariadení, preto sme obratom po prijatí upozornenia vykonali kontrolu na tvare miesta. Z vykonanej obhliadky vyplynulo, že sa jedná o vodárenské zariadenie, nie zariadenie v správe našej spoločnosti. Zabezpečenie nápravy preto nie je v kompetencii spoločnosti SPP - distribúcia, a. s..


S pozdravom,

Katarína Némethová
špecialista sťažností a reklamácií

+421 2 20402285
[email protected]
10. marec 2021

Martin Uváček

Podnet teda treba postúpiť BVS. Inak je stále neriešený.
12. marec 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

Ďakujeme za zaslanie podnetu ohľadom chýbajúceho poklopu na hydrante.

Podnet bol ihneď preposlaný kompetentnému oddeleniu k vyriešeniu poruchy na Kadnárovej ulici č.65.

Prajeme Vám príjemný deň a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu.

V prípade akýchkoľvek otázok môžete využiť aj služby nášho Call centra (0850 123 122) v pracovných dňoch od 7:00 do 16:00 hodiny.

S pozdravom

Bratislavská vodárenská spoločnosť, a. s.
Prešovská 48, 826 46 Bratislava
tel.:0850 123 122
fax: +421 2 48 253 510
e-mail: [email protected]
http://www.bvsas.sk

Informácie o spracúvaní osobných údajov podľa článku 13 Nariadenia EÚ č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (GDPR), môžete získať na kontaktných centrách BVS, a.s. alebo na internetovej stránke BVS www.bvsas.sk v sekcii O nás – Ochrana osobných údajov.
23. apríl 2021

Martin Uváček

Nejaká značka tam bola naznačená ale oprava zatiaľ neprebehla.
26. máj 2021

Martin Uváček

Stále bez zmeny. Žiadna oprava zatiaľ neprebehla.
17. júl 2021

Martin Uváček

žiaľ, napriek odpovedi BVS ešte z marca, dodnes sa oprava hydrantového poklopu neudiala.
19. júl 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

Váš podnet bol postúpený na preverenie kompetentným pracovníkom.

Prajeme Vám príjemný deň a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu.

V prípade akýchkoľvek otázok môžete využiť aj služby nášho Call centra (0850 123 122) v pracovných dňoch od 7:00 do 16:00 hodiny.

S pozdravom

Ing. Katarína Orčíková
referent call centra

Bratislavská vodárenská spoločnosť, a. s.
Prešovská 48, 826 46 Bratislava
tel.:0850 123 122
e-mail: [email protected]
http://www.bvsas.sk

Informácie o spracúvaní osobných údajov podľa článku 13 Nariadenia EÚ č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (GDPR), môžete získať na kontaktných centrách BVS, a.s. alebo na internetovej stránke BVS www.bvsas.sk v sekcii O nás – Ochrana osobných údajov.
01. september 2021

Martin Uváček

Konečne, po 8 rokoch od pridania podnetu sa jeho riešenie pohlo.
29. september 2021

Martin Uváček

Podnet vyriešený. Poklop vymenený a okolie zasafaltované.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania