01. august 2018
Odpoveď samosprávy
Dobrý deň,
zasielame Vám informáciu od kompetentného pracovníka:
Kanalizácia sa preveruje a prečisťuje, aby sa dalo dostať pod prepad a tak došlo k 100%prevereniu, či je problém na našej kanalizácie. Po skončení čistenia zaujmeme stanovisko.
Prajeme Vám príjemný deň a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu.
V prípade akýchkoľvek otázok môžete využiť aj služby nášho Call centra (0850 123 122) v pracovných dňoch od 7:00 do 16:00 hodiny.
S pozdravom,
Ing. Katarína Orčíková
referent call centra
Bratislavská vodárenská spoločnosť, a. s.
Prešovská 48, 826 46 Bratislava
tel.:0850 123 122
fax: +421 2 48 253 510
e-mail:
[email protected]
http://www.bvsas.sk
Martin Uváček