Voda na zastávke MHD, Podunajská 22,BA.

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

V riešení

Po nedávnej rekoštrukcii vozovky a chodníkov nám takto stojí voda po každom i menšom daždi, a to priamo na autobusovej zastávke MHD. Chodník je zle vyspádovaný. Je potrebné uplatniť reklamáciu u zhotoviteľa. S pozdravom Durai.

13. september 2018

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň, táto komunikácia nie je v správe MČ BA-Vrakuňa ale hlavného mesta preto podnet zasielame im k priamemu vybaveniu. Pekný deň

Mgr.Henrieta Dvorská
13. september 2018

Ján Durai

Ďakujem za správu, s pozdravom Durai.
14. september 2018

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

ďakujeme za Váš podnet. Podnet bol postúpený vecnému útvaru Magistrátu hlavného mesta SR Bratislava na posúdenie/vybavenie.
O výsledku Vás budeme informovať.

Ďakujeme a pekný deň


Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
14. september 2018

Ján Durai

Ďakujem za správu, pekný deň želá Durai.
17. október 2020

Ján Durai

Už je to 2 roky od zahlásenia problému s dažďovou vodou na zastávke MHD na Podunajskej 22, stav je stále rovnaký, dá sa s tým niečo urobiť,lebo je to stále horšie a vody je tam viac.
18. október 2020

Odkazprestarostu.sk

Dobrý deň, pán Durai,
podnet opätovne preposielam magistrátu.

S pozdravom
Jana Žabka
Odkaz pre starostu
19. október 2020

Ján Durai

Ďakujem za správu a vybavenie. Len prosím dotiahnuť a skontrolovať opravu. Durai
21. október 2020

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

Ospravedlňujeme sa, že tento podnet ostal nepovšimnutý a bez odpovede zodpovedného oddelenia. Opätovne sme o ňom upovedomili Oddelenie správy komunikácií. O stanovisku Vás budeme informovať.

S pozdravom
Kto? Oddelenie správy komunikácií

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
21. október 2020

Ján Durai

Ďakujem za správu a skoré odstránenie závady. S pozdravom Durai.
06. február 2021

Ján Durai

Uplynuli ďalšie mesiace a stav sa zhoršuje, voda tam stojí a nemá kde odtiecť, hromadia sa smeti. Prosím o urgenciu na magistráte. S pozdravom Durai.
07. február 2021

Odkazprestarostu.sk

Dobrý deň, pán Durai,
komentár s fotografiami preposielam opätovne na magistrát.

S pozdravom
Jana Žabka
Odkaz pre starostu
08. február 2021

Ján Durai

Ďakujem za správu a prosím vás o dohľad nad vyriešením. Alebo mi poraďte kde to mám urgovať sám, na tom magistráte, lebo takto sa to asi neodstráni nikdy. S pozdravom Durai.
16. marec 2021

Ján Durai

Prosím o urgenciu na magistráte. Ďakujem.
16. marec 2021

Odkazprestarostu.sk

Preposlané.

admin
26. september 2022

Ján Durai

Sú to už 4 roky a mnoho urgecií na tento problém. Stále odkazy na magistrát. No ja to tam asi nevybavim a nedonútim. Je to vo vašom obvode, tak to na tom magistráte vybavte a urgujte. To sa tam nikto nenájde, kto by sa na to podujal a vybavil nápravu?
26. september 2022

Odkazprestarostu.sk

Dobrý deň,

podnet bol opätovne preposlaný samospráve.

S pozdravom,

Martina
Odkaz pre starostu
[email protected]
27. september 2022

Ján Durai

Už 4 roky to preposielate na ten magistrát a stále nič. Asi nestačí len stále posielať, ale aj urgovať a dotiahnuť to. Pýtať odpovede z magistrátu. To tam nemáte nikoho kto by sa o to postaral?
03. október 2022

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

o stanovisko sme opakovane požiadali Oddelenie správy komunikácií.

S pozdravom
Kto? Oddelenie správy komunikácií

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
13. apríl 2023

Ján Durai

Už to je 5 rokov od nahlásenia problému a viacerých urgenciách. Stav je stále rovnaký. V lete voda, v zime ľad. To sa naozaj nenájde niekto, kto by to vyriešil?
02. máj 2023

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

podnet bol opätovne preposlaný samospráve.

S pozdravom,

Lenka Makarová
Odkaz pre starostu
[email protected]

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania