"5. Čo sa deje s podnetom po odoslaní? Po odoslaní prejde Váš podnet krátkou kontrolou jedným z našich administrátorov tak, aby podnety odosielané zodpovedným subjektom obsahovali všetky náležitosti potrebné pre ich identifikáciu a riešenie. Ak zistíme, že Váš podnet je z h o d n ý s podnetom, ktorý sa na portáli už n a c h á d z a, kategorizujeme takýto podnet ako d u p l i c i t n ý, dostanete upozornenie, že Váš podnet bol zverejnený ako a k t u a l i z á c i a staršie evidovaného podnetu. 8. Čo je funkcia aktualizovať podnet? V ktoromkoľvek momente riešenia podnetu má užívateľ, ako aj všetci ostatní užívatelia portálu, možnosť aktualizovať podnet, a teda poukázať na jeho s ú č a s n ý stav. Dodatočné informácie môžu poukázať na zmenu jeho stavu - zlepšenie alebo aj z h o r š e n i e daného podnetu, alebo na neriešenie podnetu pričom na základe aktualizácií môže byť zmenený status podnetu. Odoslanie aktualizácie je možné prostredníctvom odkazu "Aktualizovať podnet," ktorý sa nachádza na každej podstránke s detailmi podnetu."
Z uvedených vlastných pravidiel portálu OPS vyplýva, že podnet mal byť zadaný zadávateľom alebo kategorizovaný administrátorom OPS ako aktualizácia staršieho podnetu. Lenže to by tu niekto musel vlastné pravidlá portálu OPS aj dodržiavať. Že.
S pozdravom
07. september 2018
Odpoveď samosprávy
Montáž stĺpika bola objednaná
Edmund Bombara
referát správy komunikácií
Oddelenie dopravy
Miestny úrad mestskej časti Bratislava - Staré Mesto
Dobrý deň. Vzhľadom na aktuálnu situáciu by som navrhol uzavrieť podnet. Nie je to však môj podnet, takže odporúčam, aby sa vyjdril zadávateľ podnetu. Ďakujem, s pozdravom.
Peter Oravec
https://www.odkazprestarostu.sk/bratislava/podnety/48208/chybajuci-stlpik