Dobrý deň, ďakujem za Vašu radu.Obrátil som sa s podnetom na túto stránku z dôvodu, že nahlásenie Siemensu cez uvedené kontakty ostalo bez odozvy, využil som aj nahlásenie cez formulár na uvedenej stránke, odpoveď neprišla žiadna a lampy stále nesvietia. Tak dúfam, že príslušná samospráva, ako objednávateľ týchto verejných služieb má iné komunikačné kanály, resp. širšie možnosti zjednať u poskytovateľa nápravu, ako obyčajný občan...
pokial Siemens nezjedna v dohladnej dobe napravu, odporucam Vam niekolkokrat vyplnit na stranke formular, pripadne im zavolat a doziadat si vysvetlenie v com je problem, ze poruchu neodstranuju.
Na druhej strane chapem, ze nevyslu "k jednej lampe" partiu servisakov, ale pockaju kym sa im v okoli nazbiera viac poruch. Bolo by zaujimave vediet ako je koncipovana zmluva, ake su v nej uvedene casy na odstranenie nahlasenej poruchy, pripadne sankcie za nedodrzanie terminu. (ak vobec nieco take zmluva obsahuje, pripadne ak niekto z magistratu pri kontrole faktur vznasa namietku a uplatnuje si sankcie .... )
Pozorovatel
Tel.: Bratislava - 02 6381 0151
https://w5.siemens.com/web/sk/sk/produkty_sluzby/verejne-osvetlenie/pages/verejne_osvetlenie.aspx
alebo cez formular na stranke:
http://www.siemens.sk/sites/osvetlenie/osvetlenie_pc.php