Prepojenie Račianskej Vajnorskej

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

V riešení
meno
Natka 12. októbra 2013

Prosim vsetkych kompetentnych, aby zacali riesit mozne prepojenia Racianskej a Vajnorskej. Vsetky auta zo smeru Pezinok, nove sidliska v Raci , coraz hustejsia premavka po Racianskej a pridete ku krizovatke s Jarosovou a tam 80% aut odbocuje. Vela z tychto aut by malo moznost odbocit skor, keby bolo urobene novy prepojenie na Vajnorsku. Moznosti je niekolko, dokonca niekde aj ista cesta nizsej kvality existuje. Je mozne prepojit po Bojnickej - smer Cernockeho, Bojnicka - zahrady Zabi majer - Pekna cesta, prepojenie cez areal Istrochemu kde cesty tiez vedu, predlzenie Tomasikovej. Ano viem ze, je nutne vysporiadat pozemky ale zaujem verejnosti je snad vyssi ako sukromne zaujmy. Mam uplnu hrozu z dopravy, ked sa postavia dalsie obytne komplexy v Raci a vo vinohradoch patriacich pod cast Nove mesto ale doprava stale cez Peknu cestu. Dostat sa rano 75 na Raciansku znamena min.10 minut na Peknej ceste. Navyse na Peknej cest ej edalsi fenomen arkujuce auta po krajoch v obidvoch smeroch a autobus ma problem vobe cist vo svojomsmere. Neustale dava prednost iducim autam a kamionom v protismere. Parkovanie na ulici pekna cesta aspon v jednom smere by malo byt zrusene. Navyse rano mnozstvo aut vychadajucich z Hubeneho od skoly a uz je zapcha aj na Peknej ceste :(

12. október 2013

Dušan Veselý

Idealne by bolo urobiť pokračovanie Galvaniho, Bojnická až smerom do rače
13. október 2013

Juliette

Jedine co viem, ze prepojenie cez Zabi majer sa planovalo (resp. slubovalo) dost dlho... to este moj dedko bol mlady, co o tom pocuval...
13. október 2013

Janka

len rokovat nestaci, treba zacat konecne konat a realizovat cesty, je viac moznosti, jedna cesta trosku pomoze ale nevyriesi problem treba riesit viacerymi prepojeniami.
14. október 2013

Peter

Keby to bolo take jednoduche, tak asi by to uz bolo. Lenze v tomto state niec nie je jednoduche. Toto samozrejme nemoze stavat obec alebo MC, pretoze toto je obrovska investicia, ktoru musi zatiahnut stat. A pokial viem, uz to bolo milionkrat spominane a vsetci vieme , ze by to pomohlo.
14. október 2013

Janka

podla mna to ma riesit mesto, mestske casti a kraj podla terajsieho rozdelenia kompetencii
14. október 2013

sinope

navrhujem nestavat obrovske baraky v novych developerskych projektoch - vyssii podiel zelene voci zastavanech ploche a maximalne 4 poschodove domy, najlepsie len rodinna zastavba a spoplatnit vstup do Bratislavy!!!
Ak postavite aj 6 prudovku, o 2 roky ju budete mat aj tak plnu - to je cista psychologia ludskeho uvazovania...ked mozem, preco by som nesiel autom? a ked to umoznime, tak sa to aj vyuzije. Ale suhlasim, prepojenie paralelnych ulic Racianska a Vajnorska je strasne slabe. Uvedomte si este jednu vec, auta nepojdu len jednym smerom, ale obidvomi...cize ak sa nieco stane na Vajnorskej (havarka), tak zabita bude aj Racianska ... je to dvojsecna zbran, a ako vieme Vajnorska ma rovnake problemy ako Racianska. Nemyslim, ze by to zapchy nejako zlepsilo, prave naopak. Ale uznavam, je chore aby ciel, ktory mam vzdusnou ciarou 3 km, musim obchadzat trasou, ktora ma 10 km s X krizovatkami.
Autobusu 75 rano vobec nezavidim, ako spoj, ktory stoji v zapche rovnako ako auta je uplne zbytocny, nehovoriac, ze chodi len v spicke.
14. október 2013

Dušan Veselý

Spoplatniť určite prejazdne body v BA a vybudovat zachytne parkoviska pred vstupom do BA. Zlacnit verejnu dopravu a k zachytnym parkoviskam priviest mestsku dopravu.
15. október 2013

Janka

sinope > 75 je urcite dobra a privitala by som, aby jazdila dlhsie a keby aj cez vikend bolo by super. dostanem sa k cintoriunu Vrakuna ovela skor ako kombinacia elektricka a trolejbus. Ja coju vyuzivam stale, napriek zapcham by som bojoval aza jej zachovanie. a prave preto ze nou chodim ma denne rozculuje statie v zapche na peknej ceste.
16. október 2013

frantisek

ľudia vývoj bratislavy nijako nezastavíte, ani keď sa po... kolkí z vás by nemali kde bývat keby sa nestavalo, nerozrastalo mesto? teraz ste uz vsetci rýpaci zelene múdri, ked mate doma teplucko a kde pracovat. tiez by ste odisli z vychodu keby stat neriesil pracovnu a romsku otazku vo vasom regione.
problemom bratislavy nie sú developerske projekty, ale problemy inych regionov a absolutne nezvladnutie prepravy ludi do prace hromadnou dopravou (elektricky, metro, samostatny jazdny pruh mhd,záchytné parkoviská,...)
a jednoznacne zaviest sponzorstvo developera podla objemu obytnej plochy pre riesenie tejto dopravy, ktorý by zároven mal moznost vstupit do obstarávania, aby to statni privrzenci nerozonacili na chobotiny...
s úctou frantisek
16. október 2013

Dušan Veselý

ano, aj tak sa (napisat). Ale ako vidite, v konečnom dosledku su uvedene problemy v skutočnosti maslom na hlave politikov. Politici neriešia prac.možnosti vo zvyšku Slovenska. regiony sa nerozvíjaju tak, aby nezaostávali za Bratislavou. Chýba dopravná infraštruktúra. Myslite, že to postavia politici za svoje? Nie, len z našich daní. Tak nech konajú!
21. október 2013

sinope

pan frantisek, vo vacsine pripadov bojujeme za to aby sa nezahustovala sucasna zastavba a samozrejme proti 9 poschodovym obludam. Taketo vycitky prosim smerujte starostom Slovenskeho a Chorvatskeho Grobu, ktori uz maju hlavu smutku z toho, ze nedokazu zabezpecit kvalitu zivota svojich nielen novych, ale aj starych obyvatelov. Bratislava nema v sucasnosti nedostatok bytov, prejavilo sa to aj na cenach bytov, takze argument, ze treba stavat je nezmyselny (treba brat do uvahy aj satelity BA). Zaroven je chore stavat na vinohradoch, v Ba su urcite vhodnejsie lokality. V Raci si viem predstavit rodinnu zastavbu, vilovu stvrt a maximalne (nie v kopci) sidlisko podobne Krasnanom (3-poschodove domceky s vacsim podielom zelene) Neviem si predstavit inu mestsku cast BA okrem Race, Devina a Rusoviec, ktore by mali ist outo cestou. V sucasnosti prave beruc do uvahy pocet volnych bytov je mozne sa sustredit na developerske projekty, ktore su kvalitne, s nizsim poctom bytovych jednotiek - nie shity, ktore su zamerane len na profit investora. Preco by okrajova mestska cast mala mat nevyhody ako zahusteny stred mesta? Raca si moze dovolit byt velkorysa so zelenou a volnou plochou. Preco stavat 9 poschodove baraky? Ano cezpolnym staci prespat v kamrliku a na vikend odfrcia na svoje domceky kde sa vyburia na zahradke, dychaju lepsi vzduch a potom hybaaj zase do BA. My obyvatelia BA nemame narok na zelen a lepsi vzduch? menej nervov pri preprave do prace?
Ak nie je infrastruktura, nemaju sa co povolovat dalsie developerske projekty!!! a tento argument nema nic s oznacenim "zeleny rypak".
V BA mame pekne parky ako Medicka zahrada, SJK, Horsky park, ktore dali vybudovat (zachovali) nasi predkovia? A co my? Co nechame nasim potomkom? Bytovky pre cezpolnych?
21. október 2013

Dušan Veselý

100 bodov sinope!
22. október 2013

Janka

sinope potlesk :)
12. marec 2021

Martin Uváček

Za tie roky od pridania podnetu sa k nemu vôbec nevyjadril magistrát ako zodpovedný subjekt. bolo fajn im tento podnet opäť preposlať.
25. marec 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

mrzí nás, že tento podnet ostal nepovšimnutý, už sme však o ňom informovali Oddelenie dopravného inžinierstva.

S pozdravom
Kto? Oddelenie dopravného inžinierstva

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
13. september 2023

Martin Uváček

Ďalšie dva roky bez reakcie. Treba preposlať.
13. september 2023

Odkaz pre starostu

Vážení užívatelia,

predmetný podnet sme opätovne preposlali zodpovednému subjektu.

S pozdravom,

Tomáš Štěpán
administrátor odkazprestarostu.sk
Bratislava - Rača

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania