Most Apollo - prepojenie zastávky s chodníkom

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

Neriešený
meno
Peter Oravec 14. októbra 2013

Súčasný stav: "Retiazkové" oddelenie (ponad rošty) zastávky autobusov od chodníka (resp. cyklochodníka) po Moste Apollo. Predpokladám, že toto nezmyselné oddelenie zastávky od chodníka po moste vzniklo vtedy, keď nebolo dovolené v MHD voziť bicykle. Vtedy sa zrejme rozhodlo oddeliť zastávku od cyklotrasy na tejto strane mosta. Lenže toto riešenie už dnes nemá zmysel.
Normálny stav: Po tom na moste chodia stovky áut. To by pár chodcov/cyklistov tak veľmi tie rošty zaťažilo? Okrem toho, zastávka s chodníkom nemusí byť prepojená priamo nad tými roštami, ale kdekoľvek inde. Sú tam na to aspoň 3 metre.

14. október 2013

Johny

Dolezite... Inak po moste chodia auta, na to bol most postaveny :D
14. október 2013

Peter Oravec

He?
15. október 2013

q

mozno tam bol iny zamer to oddelit - nie kvoli cyklistom, ale kvoli tej dilatacii.
15. október 2013

Peter Oravec

Milý q, ja už naozaj nevládzem. Veď po tej dilatácii chodia denne tisíce áut. Prosím, môžete mi vysvetliť, ako tú dilatáciu poškodí pár chodcov? Na druhej strane cesty je tá istá dilatácia, po ktorej chodia aj chodci aj cyklisti. Okrem toho sú tam dobré tri metre, aby sa tá dilatácia prípadne dala obísť a nemuselo sa prechádzať zo zastávky na chodník priamo po nej. Prosím, prosím, prosím... choďte sa tam pozrieť a napíšte mi niečo múdre k tomu. Ďakujem.
15. október 2013

Johny

*** Komentár bol zmazaný, keďže obsahoval neopodstatnené osobné útoky. ***
15. október 2013

Peter Oravec

Johny, srdečne pozdravujem. Keď skončia argumenty, ešte môžeme začať nadávať, že? :-)
15. október 2013

q

pan oravec, co to tu splietate 2 na 3? ake auta, aki chodci. vsak sa zamyslim nad napisanym textom, nie? tu dilataciu skratka nechceli predelit nejakym zabradlim, to je asi tak vsetko.
nad tymto fakt nema zmysel sa zamyslat...takychto podnetov mozem vyrobit stovky denne, a este za to dostanem pochvalu od administratora.
15. október 2013

Johny

*** Komentár bol zmazaný, keďže obsahoval neopodstatnené osobné útoky. ***
15. október 2013

Johny

q pozor, lebo nas budu mat za triedneho nepriatela... :D
15. október 2013

Peter Oravec

Johny, vylezte mi na hrb. To sú tiež všetko spisovné slová. :-)

Pán Q, ok, tak poďme nejako argumentovať.
Ja hovorím, že tie retiazky nad dilatáciou sú zbytočné, pretože by sa tade mohlo dať prechádzať zo zastávky na chodník po moste.
Čo tvrdíte Vy?
Ďakujem.
15. október 2013

Johny

*** Komentár bol zmazaný, keďže obsahoval neopodstatnené osobné útoky. ***
15. október 2013

q

pan oravec, moj prispevok je v rovine dohadu. nedovolil by som si ho povysit na uroven 100 percentnej kategorickej pravdy.
A co vy?
Dakujem.
15. október 2013

Peter Oravec

Pán Q, ja tiež stopercentne netvrdím, že mám pravdu. Rád by som sa dozvedel od kompetentných, prečo tam tie retiazky musia byť a som - samozrejme - ochotný uznať vecnú argumentáciu. Zatiaľ som takú nepočul ani nečítal. Tie retiazky nad dilatáciou bránia prechodu chodcov od zastávky na lávku mosta pre chodcov. To je všetko. Naozaj sa nechcem povyšovať ani hádať. Mám - možno mylný - pocit, že táto stránka je na riešenie podnetov týkajúcich sa Bratislavy. Ak je môj podnet hlúposť, nech sa páči, nech ho administrátor vymaže. S pozdravom.
15. október 2013

Ján

te retiazky su miesto toho zabradlia nechcete vypilit cast aby sa dalo prechadzat. ako by dopadlo zabradlie keby bolo cele asi pri posune mostu vplivom zmeny teploty by asi zabradlie nedokazalo predlzovat a skracovat tak asi preto tam je ta retiazka. sluzi totiz ako PEVNA zabrana aby ludia neprechadzali. ked sa odstrani retiazka moze sa zrusit rovno cele zabradlie sak naco tam bude
15. október 2013

Peter Oravec

Ján, a prečo tade ľudia nesmú prechádzať?
15. október 2013

Johny

Oravec skor by Vas mala zaujimat popisana stena v pozadi.... umelo zvysovat odkazy na tomto portali....
16. október 2013

Odkazprestarostu.sk

Prosíme diskutujúcich, aby sa zdržali neopodstatnených osobných útokov. Vaše hanlivé komentáre boli zmazané.

Podnet sme vyhodnotili ako oprávnený, tak sme ho na náš portál aj prijali. Pokiaľ máte iné podnety (napr. spomínaná popísaná stena), môžete ich pokojne zadať aj vy.

Ďakujeme za porozumenie,

Ján Hefty, administrátor OPS.sk
16. október 2013

Johny

p. Hefty, slovo masturbacia, alebo onanovanie je spisovne slovo, pokial to neviete tak sa vratte do ZS... a vyprosim si, aby ste mi mazali moje komentare, je demokracia a mozem si vyjadrit co chcem, este raz sa to zopakuje tak to velmi rychlo poriesim...
16. október 2013

q

ta lavka je len pre cyklistov, chodci by tam nemali co robit...chodci maju lavku oproti. hovoria o tom aj prikazove znacky na petrzalskej i ruzinovskej strane.
nuz a ked cyklista chce ist na zastavku a nastupit do busu (teda chcel by som takeho vidiet, pokial by neslo o cyklobus), tak nech zbehne z cyklocesty a nech si vynesie cajgel po schodoch alebo nech pouzije vytah.
16. október 2013

Peter Oravec

Q,
takí cyklisti sú, a je ich dosť. Umožňuje to v plnom rozsahu aj prepravný poriadok DPB (článok 8).
http://www.dpb.sk/pre-cestujucich/prepravny-poriadok-a-tarifa/
Cyklista..."nech zbehne"... "nech si vynesie"... nech si trhne nohou. Čo tak zapojiť logiku a rozum?
Výťahy tam - ako je všeobecne známe - dlhodobo nefungujú.
https://www.odkazprestarostu.sk/bratislava/podnety/4330/vytahy-na-most-apollo
16. október 2013

q

spochybnujem niekde prepravny poriadok??? naco tu davate milion odkazov na prepravny poriadok, ked ten nie je vobec predmetom diskusie. vsak nech si ide do busu aj 20 cajglov naraz, ak im to vodic dovoli.

mimochodom, pristup na zastavku je rovnaky, ako na strane, kde je lavka pre chodcov. a to vase "nech si trhne nohou" je presne to iste, ako argumentujete aj VY!!
16. október 2013

Peter Oravec

Q,
pokojne, prosím.
1. Napísali ste "chcel by som takého vidieť", čo by nastúpil do busu. Ja to komentujem vyššie tak, že takí cyklisti sú a umožňuje im to prepravný poriadok. Link som dal viackrát, pretože sa zle zobrazuje.
2. Vodič môže dovoliť maximálne 2 bicykle, umožňuje mu to prepravný poriadok.
3. Nie, prístup na zastávku na druhej strane je priamy, medzi zastávkou a lávkou pre peších nie je žiadna zábrana, sú priamo prepojené. Choďte sa tam, prosím, pozrieť.
4. Za "trhnutie nohou" sa ospravedlňujem.
16. október 2013

q

cyklisti maju pristup na zastavku smer Petrzalka rovnaky, ako na zastavku smer Ruzinov: priamy na zastavku po schodoch bez zabrany.

viem velmi dobre ako to tam vyzera, nemusite ma tam posielat. chodim tade takmer denne.
16. október 2013

Peter Oravec

Q,
ok, súhlasím, len na strane, o ktorej hovoríme (cyklistickej) sa dá prepojenie zastávky a lávky zabezpečiť priamo.
16. október 2013

Johny

Oravec, Vy schizofrenik, 6. juna ste sem davali ten isty podnet.... Hefty tento podnet je opodstatneny, ked uz tu raz bol? nahananie zbytocnych duplicitnych odkazov a na magistrate sa z Vas smeju.... :D
17. október 2013

Odkazprestarostu.sk

@Johny - milý pane, alebo pani, tento portál slúži na sprostredkovanie kontaktu medzi občanmi a samosprávou a jeho cieľom je konštruktívne riešenie problémov a podnetov. Vaše príspevky pod týmto podnetom obsahujú výlučne osobné útoky, či už na zadávateľa podnetu alebo na administrátora, bez toho, že by mali akýkoľvek vzťah k podstate samotného podnetu. Preto vás opäť žiadame, aby ste sa zdržali akýchkoľvek neopodstatnených osobných útokov.

Pokiaľ máte pocit, že by mal portál fungovať inak, máte voľné ruky a môžete začať prevádzkovať svoj vlastný portál podľa svojich predstáv. Nikto a nič vám v tom nebude brániť. Veľa šťastia.

Ján Hefty, administrátor OPS.sk
22. október 2013

Anonym

*** Komentár bol zmazaný, keďže obsahoval neopodstatnené osobné útoky. ***
23. október 2013

Anonym

*** Komentár bol zmazaný, keďže obsahoval neopodstatnené osobné útoky. ***
25. október 2013

Anonym

vy ***** nemazte mi komentare
22. apríl 2014

Peter Oravec

Stále bez zmeny.
07. júl 2014

Peter Oravec

Stav bez zmeny.
29. september 2014

Peter Oravec

Stále bez zmeny.
20. apríl 2015

Peter Oravec

Dokumentácia z mosta v Hainburgu, kde po podobnej dilatácii vedie chodník i cesta (samozrejme). U nás tade chodník nesmie viesť.
20. apríl 2015

Peter Oravec

A pritom by stačilo odmontovať asi 5 skrutiek a vysunúť dva diely zábradlia.
12. október 2015

Peter Oravec

Bez zmeny.
22. február 2016

Peter Oravec

Bez zmeny, bez riešenia.
31. marec 2017

Peter Oravec

Jedna retiazka už odhrdzavela. Ešte jednu dve zimy a bude to.
06. máj 2017

Peter Oravec

Pri pokračujúcej totálnej absencii elementárnej údržby mosta Apollo je predpoklad, že celý most zhrdzavie, spadne a tým bude tento retiazkový podnet vyriešený.
06. jún 2018

Peter Oravec

Bez zmeny.
Prosím o preposlanie aktualizácie podnetu samospráve.
05. júl 2018

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

vo veci Vášho podnetu Vás informujeme, že prepojenie medzi chodníkom zastávky a cyklistickým chodníkom je zabezpečené kvôli bezpečnosti nekontrolovaného prejazdu na hlavnú frekventovanú cestu.
Prerušenie zábradlia a zabezpečením retiazkou je aj v dôsledku toho, že v mieste sa nachádzajú dôležité mostné závery, ktoré v prípade opráv, výmeny, čistenia a rekonštrukcie musia byť sprístupnené.

Ďakujeme za pochopenie a ostávame s pozdravom

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Hlavné mesto SR Bratislava
05. júl 2018

Peter Oravec

Toto je znenie podnetu:
"Súčasný stav: "Retiazkové" oddelenie (ponad rošty) zastávky autobusov od chodníka (resp. cyklochodníka) po Moste Apollo. Predpokladám, že toto nezmyselné oddelenie zastávky od chodníka po moste vzniklo vtedy, keď nebolo dovolené v MHD voziť bicykle. Vtedy sa zrejme rozhodlo oddeliť zastávku od cyklotrasy na tejto strane mosta. Lenže toto riešenie už dnes nemá zmysel.
Normálny stav: Po tom na moste chodia stovky áut. To by pár chodcov/cyklistov tak veľmi tie rošty zaťažilo? Okrem toho, zastávka s chodníkom nemusí byť prepojená priamo nad tými roštami, ale kdekoľvek inde. Sú tam na to aspoň 3 metre."
Ten, kto písal odpoveď, buď nečítal text podnetu alebo žije v nejakom inom meste.
Podnet je neriešený.
12. marec 2019

Peter Oravec

Magistrát ignoruje aj tento podnet.
Prosím o preposlanie magistrátu.
P.S.
oto je znenie podnetu:
"Súčasný stav: "Retiazkové" oddelenie (ponad rošty) zastávky autobusov od chodníka (resp. cyklochodníka) po Moste Apollo. Predpokladám, že toto nezmyselné oddelenie zastávky od chodníka po moste vzniklo vtedy, keď nebolo dovolené v MHD voziť bicykle. Vtedy sa zrejme rozhodlo oddeliť zastávku od cyklotrasy na tejto strane mosta. Lenže toto riešenie už dnes nemá zmysel.
Normálny stav: Po tom na moste chodia stovky áut. To by pár chodcov/cyklistov tak veľmi tie rošty zaťažilo? Okrem toho, zastávka s chodníkom nemusí byť prepojená priamo nad tými roštami, ale kdekoľvek inde. Sú tam na to aspoň 3 metre."
Ten, kto písal magistrátnu odpoveď, buď nečítal text podnetu alebo žije v nejakom inom meste.
Podnet je neriešený.
06. december 2019

Peter Oravec

Matúš Vallo ignoruje aj tento podnet.
Prosím o preposlanie Matúšovi Vallovi.
22. júl 2020

Peter Oravec

Dobrý deň.
Neriešný podnet.
Prosím o preposlanie.
06. september 2020

Odkaz pre starostu

Dobrý deň, Peter,

podnet bol opätovne zaslaný samospráve.

S pozdravom,
Barbora
Administrátorka portálu Odkaz pre starostu
27. apríl 2021

Peter Oravec

Dobrý deň,
prosím admina, aby požiadal samosprávu o aktualizáciu vyjadrenia k podnetu.
S pozdravom.
05. jún 2023

Peter Oravec

Dobrý deň.
Neriešený podnet.
Prosím o preposlanie.
S pozdravom.
07. jún 2023

Odkaz pre starostu

Dobrý deň, podnet bol opätovne zaslaný samospráve.
S pozdravom,
Administrátor portálu Odkaz pre starostu
03. september 2023

Peter Oravec

Neriešený podnet. 10 rokov.
Prosím o preposlanie.
06. september 2023

Odkaz pre starostu

Dobrý deň, podnet bol opätovne zaslaný samospráve.
S pozdravom,
Administrátor portálu Odkaz pre starostu

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania