18. január 2019
Odpoveď samosprávy
Dobrý deň,
k Vášmu podnetu uvádzame nasledovné:
Vedeniu ani manažmentu spoločnosti Poliklinika Tehelná, a.s. nebola doposiaľ doručená žiadna oficiálna požiadavka/žiadosť/sťažnosť od obyvateľov sídliacich v blízkosti budovy polikliniky.
K miernemu zvýšeniu hlasitosti reproduktoru pri vjazdovej rampe došlo v mesiaci jún 2018 z dôvodu viacerých osobných podnetov od návštevníkov (pacientov), ktorí sa sťažovali na nezrozumiteľnosť hlásených informácií.
Na základe Vášho podnetu spoločnosť Poliklinika Tehelná, a.s. znížila hlasitosť reproduktoru z 80 % na 65 %. Ďalšie zníženie však už nebude možné, nakoľko pri hluku tvoreného bežným denným chodom ulice by hlásené informácie boli opätovne nezrozumiteľné a dochádzalo by tak k zbytočnému vytváraniu dlhého radu áut pred vjazdom na parkovisko.
S prianím pekného dňa
Poliklinika Tehelná, a.s.
Kancelária starostu