24. marec 2019
Odpoveď samosprávy
Dobrý deň,
ďakujeme za podnet a v predmetnej veci posielame stanovisko Dopravného podniku Bratislava a.s.:
Bohužiaľ, nie je technicky ani ekonomicky možné zabezpečiť automat na predaj cestovných lístkov na jednu cestu na každej zastávke MHD. Práve v danej lokalite nie sú k dispozícii technické možnosti, ktoré by sa dali využiť pre zavedenie automatu na predaj cestovných lístkov.
V takýchto prípadoch DPB, a. s. odporúča využiť iné formy obstarania jednorazového cestovného lístka: predajné miesta IDS BK, služby províznych predajcov (PNS), SMS cestovný lístok, elektronický cestovný lístok alebo zakúpenie cestovného lístka prostredníctvom mobilnej aplikácie.
DPB, a.s. v súčasnej dobe smeruje k elektronizácii cestovania a aktuálne je možné zakúpiť si elektronický cestovný lístok priamo v prostriedkoch MHD:
https://www.idsbk.sk/download/1607031023T4pzs5.pdf prípadne cez mobilnú aplikáciu Integrovaného dopravného systému v Bratislavskom kraji (ďalej „IDS BK“)
https://www.idsbk.sk/oznamy/18100111050001jsd1-mobilna-aplikacia-ids-bk-prinasa-jednoduche-a-sikovne-cestov/
Všetky informácie o preprave nájdete na našej stránke: www.dpb.sk
Ďakujeme za pochopenie a ostávame s pozdravom
Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Hlavné mesto SR Bratislava
Jozef