Mlynská-neporiadok vo verejnom priestranstve

Zodpovednosť za riešenie: Iné

V riešení
meno
majo 18. marca 2019

Bordel po orezávaní stromov: konáre zostali pohádzané pod stromami a na chodníku. Zberný dvor je pritom 100m za traťou.

20. marec 2019

Odpoveď samosprávy

Samospráva uviedla, že zodpovedným subjektom je: Železnice slovenskej republiky, pozemok Slovenskej republiky v ich správe
20. marec 2019

majo

Pochybujem, že by ŽSR vykonávali orez stromov pod pouličným verejným osvetlením. Orez pravdepodobne vykonávala samospráva alebo správca IS.
Nahádzanie odpadu na cudzí pozemok ich nezbavuje zodpovednosti. Ak to teda napr. nahádžem pred miestny úrad, bude za odpratanie zodpovedný starosta? :)
21. marec 2019

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,
v tomto ohľade nám neostáva nič iné ako dôverovať samospráve v správnych zmenách zodpovednosti. Preto sme spoločnosť ŽSR požiadali o vyjadrenie k tomuto podnetu.

Juraj Hurný
hurny.odkaz@gmail.com
22. marec 2019

majo

Tak to je zial "diagnoza" m. c. DNV najprv hladat vyhovorky, ako si priznat kto to sposobil...
26. marec 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

orez vegetácie nevykonávali ŽSR. Predpokladáme, že správca inžinierskych sietí, resp. subdodávateľ (viď odkaz https://www.devinskanovaves.sk/aktuality/2019/orezy-stromov-pod-vzdusnym-vedenim-nn), ktorý dal pokyn na vykonanie orezových prác má v zmluve ošetrené aj odovzdanie týchto prác (odstránenie odpadu, ktorý vznikol touto činnosťou). ŽSR momentálne nedisponujú voľnými prostriedkami na zabezpečenie a vyčistenie tohto pozemku. Z dôvodu toho, že komunálny odpad nepochádza z činnosti ani aktivít ŽSR, bude predmetný odpad nahlásený na ZSDIS a.s. (správcu inžinierskych sietí - elektrické rozvody) a Okresný úrad Bratislava - Odbor starostlivosti o životné prostredie.

Želám pekný deň!

Ing. Ľubomír Mitas
Vedúci referent komunikácie
Odbor komunikácie a marketingu
ŽSR - Železnice Slovenskej republiky
26. marec 2019

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

podnet sme preposlali Západoslovenskej distribučnej.

S pozdravom

Martin Kollárik
Odkaz pre starostu
01. apríl 2019

Odpoveď samosprávy

*Odpoveď bola zaslaná OPS e-mailom 27.marca*

Dobrý deň,

ďakujeme za opätovný podnet.

Vami uvedená požiadavka už je riešená na základe požiadavky prijatej prostredníctvom e-mailovej požiadavky zo dňa 22. 03. 2019.

Zároveň si Vás dovoľujeme informovať, že naša spoločnosť zabezpečí odstránenie neporiadku po oreze porastu.

V prípade potreby nás môžete kontaktovať na zákazníckej linke 0850 333 999 v pracovných dňoch v čase 7.00 h - 19.00 h.

S pozdravom
Západoslovenská distribučná, a. s.
Miroslava Kútna
Reprezentant zákazníckych služieb

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania