08. august 2019
Odpoveď samosprávy
Dobrý deň,
ďakujeme za Váš podnet. Naozaj rozumieme Vášmu rozhorčeniu, zároveň Vás však chceme poprosiť o trpezlivosť a pochopenie v súvislosti s opatreniami, ktoré boli prijaté so stále prebiehajúcimi dopravnými obmedzeniami v hlavnom meste.
Prioritou spoločnosti OLO je zabezpečenie odvozu odpadu v stanovenom harmonograme, čistotu a nepreplňovanie zberných nádob a z toho vyplývajúcich hygienických nedostatkov a zdravotných ohrozovaní obyvateľov, akými sú zápach, šírenie hmyzu, hlodavcov a ďalšie a to najmä v terajšom letnom období. Dlhodobo boli zvažované všetky možnosti a prijaté opatrenia boli konzultované tak s hlavným mestom, ako aj s Regionálnym úradom verejného zdravotníctva. Odvoz odpadu v Bratislave zabezpečuje 56 zberových vozidiel a prijaté opatrenia umožnia našim vozidlám vykonať minimálne prvý odvoz odpadu do začiatku rannej dopravnej špičky a zároveň sa vyhnú popoludňajšej dopravnej špičke. Uvedomujeme si, že prijaté opatrenia môžu byť nepríjemné, preto dopravnú situáciu denne monitorujeme, vyhodnocujeme a odvozy odpadov priebežne upravujeme na celom území hlavného mesta. Úprimne sa ospravedlňujeme za nepríjemnosti a ubezpečujeme Vás, že k pôvodnému harmonogramu odvozov sa vrátime hneď, ako nám to dopravná situácia umožní.
Prijmite ospravedlnenie za zvýšený hluk našej posádky, prostredníctvom majstra bola upozornená na zvýšenú pozornosť pri výkone svojej činnosti. Taktiež sa pokúsime v rámci možností vykonávať odvoz odpadu v neskoršom čase.
S pozdravom
Mgr. Adriána Ščamborová
oddelenie služieb zákazníkom
Jerome