Rožňavská-MHD-zlé nastavenie cestovného poriadku

Zodpovednosť za riešenie: Dopravný podnik Bratislava, a.s.

Vyriešený
meno
Anonymný užívateľ 11. apríla 2019

Dobrý deň,

Rád by som upozornil na nevyhovujúce časové rozostupy medzi linkami 96,63 a 53 na spoločnej trase od zastávky Vozovňa Trnávka smerom do centra (od Avionu po túto zastávku platí to isté pre L96 a 63). Mimo špičky majú autobusy L96 a 63 absurdné intervaly každých 20 minút (a potom chci aby ľudia prestúpili z aút na MHD), o L53 ani nehovorím, tá jazdí raz za pol hodinu. No aby som sa vrátil k podstate podnetu, všetky tieto linky chodia defacto naraz, takmer jeden autobus za druhým. A keď človek príde na zastávku tesne po tomto nakopenom čase odchodov, môže na zastávke čakať aj 18 minút, bez hocijakej možnosti presunu aspoň do širšieho centra, kde idú iné linky. Len tak mimochodom, rovnaká situácia je s električkami na Obchodnej ulici, či víkend alebo týždeň, idú L 1,5,8 pokope.

26. september 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň, ďakujeme za podnet. Prehodnotíme ho a prípadne zrealizujeme (po overení, či nie sú takto nastavené z dôvodu obsluhy iných častí mesta) pri najbližšej zmene ružinovských liniek, nakoľko súbeh týchto liniek po väčšinu dňa v rozmedzí troch minút je stále aktuálny.
Sme radi, že ste nás na to upozornili.

odbor marketingu a komunikácie Dopravného podniku Bratislava, akciovej spoločnosti
27. september 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň, úpravy tohoto zväzku liniek limituje hneď niekoľko faktorov, ale v rámci obsluhy Rožňavskej ulice pristúpime k optimalizácii. Ďakujeme za pochopenie.

odbor marketingu a komunikácie Dopravného podniku Bratislava, akciovej spoločnosti

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania

Sledovať riešenie podnetu
Chcete byť informovaní o ďalšom vývoji podnetu? a sledujte jeho riešenie.