Výstavba električky cez Dunaj

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

Vyriešený
meno
Michal Oravec 08. decembra 2013

Kde a kedy bude mať konečnú električka do Petržalky cez Starý most? Kde presne a kedy bude mať zastávky? Kedy a ako budú tieto zastávky vybudované? Kedy bude reálne spustená do prevádzky pre cestujúcich? Ako sa k nej dostanú cestujúci z celej Petržalky? Koľko úrovňových križovatiek s cestnou dopravou bude prekonávať? Kde budú tieto križovatky?

09. december 2013

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
investorom električky je hlavné mesto SR Bratislava, preto je pre aktuálne informácie potrebné obrátiť sa priamo tam.

Milka Podmajerská
vedúca Kancelárie starostu
Miestny úrad Bratislava-Petržalka
Kutlíkova 17, Bratislava
t.č. 02/63823 065
fax 02/63 823 908
[email protected]
www.petrzalka.sk

13. december 2013

Juliette

zas som sa pobavila... "investorom je hlavne mesto"... a to ze sa bude stavat na uzemi Petrzalky to nic? Petrzalka nema ani stipku informacii o tom co a ako? :D No aby nam tu s tymto pristupom nevyrastla ta dialnica...
22. december 2013

kvet

odpoveď petržalských "úradníkov" je typická to nie my ale oni. Dobre že nedali odpoveď v znení: musíme vytvoriť komisiu a tá keď zasadne dáme Vám odpoveď.
22. január 2014

Rasťo

Dámy (predpokladám že aj kvet) nie že by som odpoveď MČ považoval za super, ale treba si uvedomiť, že Bratislava je bohužiaľ rozdelená na dvojstupňovú samosprávu a smutné pre nás je práve to, že MČ a hlavné mesto spolu nespolupracujú tak, aby MČ Petržalka vedela všetky podrobnosti na ktoré sa Michal Oravec pýtal. Treba preto naozaj rozlišovať že hlavné mesto SR Bratislava (výkonným orgánom je Magistrát) a MČ BA-petržalka (výkonným orgánom je Miestny úrad) sú dve úplne odlišné inštitúcie ;o) aj preto časý "hokej" s pohadzovaním si kto to má na starosti. Áno tak ako Vám tak aj mne ako obyvateľovi je úplne jedno kto príklad vyznačí priechod pre chodcov, pretože ak chýba tak ho treba spraviť a nie sa handrkovať kto, ale ako hovorím je to jeden z dôvodov prečo to v BA nefunguje.
24. január 2014

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

odpovedáme Vám stanovisko hlavného dopravného inžiniera:

Nosný systém MHD sa buduje v Petržalke v jej 1. etape , 1. časti po Rusovskú cestu, tak, aby sa kontinuálne mohlo pokračovať smerom na juh do Janíkovho dvora. Koncom roku 2015 bude sprevádzkovaná električková trať so zastávkami: Starý most - ihneď na konci mostného objektu, Bosákova ul. - ihneď pod križovatkou na rohu Jantárovej ul. a Bosákovej ul. a Jungmannova ul. v polohe obytného 12. podlažného domu na Jungmannovej (ako je cukráreň). V trase je jedna svetelne riadená križovatka Bosákova - Jantárová, na ktorej bude svetelná signalizácia s dynamickým riadením a preferenciou električiek. V oblasti svetelne riadenej križovatky bude aj prestup medzi autobusovou a električkou verejnou dopravou.

Mgr. Marek Papajčík
referát vzťahov s verejnosťou
Kancelária primátora hl. mesta SR Bratislavy
24. január 2014

Michal Oravec

Klamú a zavádzajú.

Výhrady:
Stále sa stavia podla tajnej projektovej dokumentácie, nikto nevie, či neklamú.
Stavia sa len dopravná stavba, koľajnice a cesty. Žiadne chodníky, stavebne oddelené cyklotrasy, zeleň, park.
Odpoveď je len pre 1. etapu ktorá sama o sebe nemá žiaden zmysel. Nič v odovedi nie je o tom ako sa dostanem na električku a hlavne o koľko to PREDĹŽI moju cestu do mesta. Nič sa nehovorí o tom kde budú ostatné zastávky a kadiaľ pôjde električka ďalej a kedy a čo bude okolo nej.
Prečo bude križovatka úrovňová keď by mala byť koľajová doprava logicky segregovaná aby nestála v zápchach.
Kde bude obratisko?
Na kieho frasa bude "v polohe obytného 12. podlažného domu na Jungmannovej (ako je cukráreň)" zastávka keď sa do toho priestoru nedá dostať, nie je tam priechod pre chodcov ani žiadne spojenie MHD?
Kam budú tie električky chodiť, ako rýchlo a ako často?

Viac napr. tu: http://imhd.zoznam.sk/ba/doc/sk/13007/Verejna-diskusia-Mesto-stale-nepovedalo-ako-bude-vyzerat-Sturova.html
24. apríl 2014

Ignác

Absolútne nesúhlasím s označením tohto podnetu za vyriešený. Stále nikto nevie ako a čo sa stavia, dokumentácia je stále tajná. Stavba vôbec nerieši okolie, kultivovanosť prostredia, park, zastávky a prístup k nim pešo alebo na bicykli, zmysluplnosť toho celého - tak ako je to zaplatené to bude slúžiť maximálne osmine obyvateľov Petržalky, pre všetkých ostatných bude rýchlejšie použiť smradľavé autobusy ako doteraz. Nikto nevie či sa bude stavať naprojektovaný a schválené obratisko alebo nie, nikto nevie aké električky odkiaľ kam a koľko budú jazdiť do Petržalky. Nikto nevie prečo sa premiestnilo obrovské množstvo hliny na kopec v strede Petržalky do cesty možno budúcej trate, načo sa minuli miliardy na toto a stavbu estakád. Katastrofa.
28. apríl 2014

Ignác

Prečo máme v strede mesta / obytnej zóny veľmi drahú kopu blata a prachu? To je stále tajné. Viac napr. tu: http://plsekova.blog.sme.sk/c/354804/Preco-vznikli-HORY-uprostred-Petrzalky.html Podnet NIE JE VYRIEŠENÝ!
29. apríl 2014

Peter

TO Ignac: nie je to tajne. Pozemky, ktoré mali byť využívané aj na depóniu, boli zamenené za pozemky na Kráľovej hore, ktoré veľmi "prezieravo" predalo mestské zastupiteľstvo (nie to súčasné) - to súčasné len dostalo čierneho petra a muselo konať. Hľadali sa všemožné pozemky, aby sa tento problém zaplátal. Je to rovnaký nezmysel ako predaj pozemkov pod športovými halami kde teraz vlastník žiada nejaké nájomné.... nájomné za stavby ktoré na pozemku dávno stoja (teda pozemok kupoval s tým vedomím vecného bremena) tak chudáčikovi tiež vimeňme pozemky.
Takže stačí len otvoriť oči a nie všade vypisovať hlúposti.
10. jún 2014

Ignác

Nesúhlasím so stavom podnetu, tento podnet je neriešený. Stále nie je zverejnené čo presne, kde presne, kedy, do kedy, s akým dohľadom, za koľko a ako sa stavia.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania