podnet bol zodpovednému subjektu už niekoľkokrát opätovne preposielaný. Pre ďalšie preposlanie potrebujeme minimálne fotografiu s aktualizáciou a teda potvrdením, že stav nebol doposiaľ vyriešený.
Dobrý deň, pani Kmeťová, tento podnet som aktualizoval už trikrát, pričom samospráva reagovala na podnet iba jediný raz, aj to s tým, že nie je za to zodpovedná. Zodpovedný subjekt nereagoval ani raz. Išiel som okolo a videl som, že tam stále odpad. Nebolo by rozumnejšie, namiesto nekonečných aktualizácií podnetu, aby konečne reagovala samospráva, resp. zodpovedný subjekt? Ďakujem za pochopenie, S pozdravom.
Fajnorovo nábrežie-neporiadok a odpadky-neporiadok vo verejnom priestranstve
Každý rok mimo letnej sezóny je na Fajnorovom nábreží neporiadok. Prečo mesto toleruje tento bordel na nábreží? Aj keď nieje mesto vlastníkom pozemku, má snáť nejaké páky na majiteľa.
Podnet bol zaslaný na zodpovednú osobu - nájomcu, ktorý prisľúbil o vypratanie železnej konštrukcie, ako aj stojky na dáždniky.
Neupravená trávnatá plocha - prebieha verejné obstarávanie na predmet kosenia.
S pozdravom
Martina Perutková
manažér správy majetku
Verejné prístavy, a. s.
Prístavná 10 | 821 09 Bratislava | Slovenská republika
T +421 220 620 759 | M +421 903 309 075 [email protected] | www.portslovakia.com
Odkaz pre starostu
podnet opätovne preposielame samospráve.
Matúš Sedlák
Odkaz pre starostu
[email protected]