Telefónna búdka

Zodpovednosť za riešenie: Magistrát hlavného mesta

Vyriešený
meno
Daniel Dudinský 13. decembra 2013

Telefónna búdka na Nám. 1. mája. Ak tu zaparkuje auto, veľmi ťažko sa prechádza s kočíkom, invalidným vozíkom atď. Paradoxom je, že takýchto budiek je po Bratislave neskutočné množstvo, no v žiadnej nie je telefón, takže búdky sú úplne bezpredmetné, asi len ktosi nemá peniaze na ich odvoz a likvidáciu.

16. december 2013

Peter Oravec

Telecom predal búdky kade komu a asi ani nikto nevie, komu vlastne. Celá informácia od magistrátu je tu:
https://www.odkazprestarostu.sk/bratislava/podnety/5522/nefunkcne-a-znicene-telefonne-budky
Odpoveď magistrátu je a bude vyhýbavá a nič sa nevyrieši.
16. december 2013

Dudinsky

V tom pripade by bolo zaujimave povenovat sa budke viac, kedze sa z nich stali asi len nosice na reklamy a podla zakona musi byt kazda reklama oznacena tym, kto ju prevadzkuje, ak sa nemylim? min. billboardy to musia mat uvedene. Inak sa mi pacia tie stale nic nehovoriace stanoviska Magistratu.
(ja som s Magistratom riesil pisomne Europsky tyzden mobility, chcel som odpovede na otazky a reagovali 3x rovnakym sposobom, tak v sucinnosti s Kancelariou verejneho ochrancu prav isiel podnet na Generalnu prokuraturu)
16. december 2013

Michal Oravec

Dobý deň pán Dudinsky, páči sa mi Váš prístup, "v sucinnosti s Kancelariou verejneho ochrancu prav isiel podnet na Generalnu prokuraturu". Ako sa takýto podnet robí? Pomohli by ste ostatným napríklad zverejnením vašej formulácie?
16. december 2013

Dudinsky

Michal, ja som ziadal v ramci info zakona informacie od Mesta, 2x mi nejaky tlk napisal, ze mi nic nenapisu. Tak som to 3x poslal druhemu stupnu odvolania - Milan Ftacnik, ktory mi poslali list, ze 3/4 mojho podnetu zamieta a nevyjadruje sa ani on a k dvom otazkam ku ktorym sa vyjadril poslal prilohy. Zial ine prilohy uviedol v texte a ine prilozil, takze dodnes neviem nic.
Ako sa to formuluje? V jednoduchosti je krasa, moje listy a odpovede na ne som naskenoval a poslal na e-mail Kancelarie verejneho ochrancu prav. Musim ich pochvalit, boli velmi aktivni a sami mi volali, ci sa veci pohli, ci nie, ci uz maju riesit oni (boli obmedzeni lehotami).
17. december 2013

Michal Oravec

Super, mali ste asi šťastný deň (týždeň, mesiac, rok). Ďakujem.
---------------------------------------------------------
Verejný ochranca práv sekretariat@vop.gov.sk
---------------------------------------------------------
Dobrý deň,
chcel by som Vás poprosiť o radu a pomoc v otázke vybavovania sťažností Magistrátom hlavného mesta Bratislavy. V dokumente "Zásady vybavovania sťažností v podmienkach samosprávy hlavného mesta SR Bratislavy" si sám Magistrát (Mestské zastupiteľstvo) určil lehotu na odpoveď na sťažnosť 105 pracovných dní, čo je približne 135 kalendárnych dní, teda 4,5 mesiaca, na jednu sťažnosť.

Je to legálne?

Osobne to pociťujem ako šikanu zo strany štátu, obmedzenie a porušenie mojich občianskych práv.

Ďakujem predom za odpoveď a pomoc.

S pozdravom
Michal Oravec

Zásady vybavovania sťažností v podmienkach samosprávy hlavného mesta SR Bratislavy

§ 5
Lehota na vybavenie sťažnosti


(1) Poverený zamestnanec požiada vecne príslušný organizačný útvar magistrátu v lehote do 15 pracovných dní o stanovisko k sťažnosti.

(2) Poverený zamestnanec je povinný sťažnosť vybaviť v lehote do 60 pracovných dní. Ak je sťažnosť náročná na prešetrenie, môže poverený zamestnanec predĺžiť lehotu pred jej uplynutím o 30 pracovných dní. O tejto skutočnosti informuje sťažovateľa písomnou formou.

http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id=71417&id_org=700000&p1=56631
29. január 2014

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

ďakujeme za Váš podnet, ktorý preverilo oddelenie dopravy miestneho úradu. Námestie 1. mája je v správe Magistrátu hlavného mesta SR Bratislavy. Váš podnet sme preto preposlali kompetentným pracovníkom na Magistrát so žiadosťou o vykonanie nápravy.

Alexandra Obuchová
Hovorkyňa
Referát komunikácie s verejnosťou
Mestská časť Bratislava-Staré Mesto
Vajanského nábrežie 3, 814 21 Bratislava
Tel.: +421 2 5924 6289
Fax.: +421 2 52920003
Mobil: +421 902 051 743
E-mail: alexandra.obuchova@staremesto.sk
www.staremesto.sk
www.facebook.com/staremesto.sk
15. apríl 2017

Peter Oravec

Dôkaz štandardnej telefónnej búdky vo Viedni: funkčná, používaná, bez reklamy. My sme nejakí iní ľudia než Viedenčania? Máme dve hlavy a štyri ruky, že štát a mesto zrušili búdky a predali ich na reklamu? Štát a mesto ako gauner?
22. jún 2018

Peter Oravec

Telefónna búdka tam už nie je (ani v celom Starom meste), takže podnet je vyriešený.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania