05. august 2020
Odpoveď samosprávy
Dobrý deň,
v prvom rade sa Vám chceme ospravedlniť, že sme v minulosti na Váš podnet nereagovali. Veríme, že sa nám to už nestane. Od tohto roka sa snažíme riešiť a komunikovať všetky podnety, ktoré nám vy ako občania a občianky tohto mesta posielate. Od tohto mesiaca sa snažíme zlepšiť našu komunikáciu ešte ďalej a informovať vás pri našej prvej odpovedi o oddelení, ktoré sa bude podnetom zaoberať. V budúcnosti sa budeme snažiť informovať aj o dátume v, ktorom by sa mal podnet vyriešiť. Postupne budeme procesy na magistráte zlepšovať ďalej. Jedná sa však o dlhodobú prácu, ktorej výsledky nevidno hneď.
Obhliadka daného podnetu je už naplánovaná. Po nej sa orez objedná u dodávateľa. V budúcnosti plánujeme dodávateľa nahradiť vlastným Mestským komunálnym podnikom, ktorý nám ušetrí financie a čas pri riešení. Komunálny podnik bol založený len na konci minulého roka a preto jeho rozrastanie a preberanie úloh prebieha postupne. Zatiaľ sú výsledky výborné.
S pozdravom
Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
Soňa Zahradná
Ďakujem a prajem pekný deň.
Soňa Zahradná