13. máj 2019
Odpoveď samosprávy
Dňa 9.5.2019 sme dostali od Vás pripomienku prostredníctvom emailu. Ďakujeme
Vám za čas a energiu, ktorú ste venovali spísaniu Vašej skúsenosti. Každá pripomienka, či už
negatívna alebo pozitívna, je pre nás cennou spätnou väzbou, ktorá nám pomáha zlepšovať
služby zákazníkom.
Dovoľte mi vyjadriť sa k Vašej pripomienke, tykajúcej sa neporiadku v okolí našej
predajne. Tento problém registrujeme a riešime ho priebežne s upratovacou firmou. Vždy keď
reflektujeme nedostatky, posielame podnet, aby kompetentní z upratovacej firmy napomenuli
svojich zamestnancov a vyvodili prípadné dôsledky, ak by sa situácia opakovala.
Uvedomujeme si, že nedostatky sa objavujú častejšie, čo nás mrzí. V lokalite, v ktorej sa
nachádza náš obchod, sa bohužiaľ, pohybuje väčšie množstvo neprispôsobivých občanov,
ktorí zväčša tento neporiadok vytvárajú. Aj napriek zásahom našich SBS-károv a policajtov sa
títo občania vracajú a opätovne spôsobujú problémy. Voči tejto situácii nie sme nečinní, preto
čo sa týka neporiadku v okolí našej predajne počas sviatku, vyvodil som dôsledky a
informoval som kompetentných z upratovacej firmy. Verím, že aj na základe podnetu ako je
ten Váš, sa situácia zlepší a okolie našej predajne bude lepšie pre našich zákazníkov.
Na záver Vás chcem ubezpečiť, že bezpečie a komfort našich zákazníkov je pre nás
prvoradý, prijmite preto prosím moje ospravedlnenie.
S pozdravom
Miroslav Strapec
Manažér služieb zákazníkom
HM Tesco Podunajské Biskupice
Tereza