Radlinského-vertikálna značka-poškodená

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

Vyriešený
meno
Peter Oravec 31. mája 2019

Uvoľnená značka na Radlinského na zastávke električky pred Úradom pre zahraničných Slovákov. Prosím o upevnenie značky.

31. máj 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

sme radi, že vám záleží na stave nášho mesta. O vašom podnete sme informovali Oddelenie správy komunikácií, ktoré sa ním už zaoberá.

S pozdravom


Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
10. júl 2019

Peter Oravec

Bez zmeny, prosím o preposlanie samospráve.
11. júl 2019

Odkaz pre starostu

Dobrý den,
podnet opätovne preposielame samospráve.

Matúš Sedlák
Odkaz pre starostu
sedlak.odkaz@gmail.com
12. júl 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

o vašom podnete sme opätovne informovali Oddelenie správy komunikácií.

S pozdravom

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Hlavné mesto SR Bratislava
23. august 2019

Peter Oravec

Značka bola upevnená. Ešte keby sa tak dali odstrániť tie kusy betónu a tehly. Bože, v tomto meste treba písať podnety naozaj ako pre osobitnú školu (bez urážky!): "Prosím, upevnite značku drôtikom pekne na stĺpik a potom dajte tie tehly a kusy betónu niekam inam". Aaach.
23. december 2019

Peter Oravec

Značka bola upevnená. Ešte keby sa tak dali odstrániť tie kusy betónu a tehly. Bože, v tomto meste treba písať podnety naozaj ako pre osobitnú školu (bez urážky!): "Prosím, upevnite značku drôtikom pekne na stĺpik a potom dajte tie tehly a kusy betónu niekam inam". Aaach.
Matúš Vallo ignoruje aj tento podnet.
Prosím o preposlanie Matúšovi Vallovi.
09. máj 2020

Peter Oravec

Matúš Vallo ignoruje aj tento podnet.
Prosím o preposlanie Matúšovi Vallovi.
10. máj 2020

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

podnet sme opätovne preposlali samospráve.

Andrea Addová
Odkaz pre starostu
addova.odkaz@gmail.com
12. máj 2020

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

ospravedlňujeme sa, že riešenie podnetu trvalo dlhšiu dobu. Momentálne takýto druh podnetov rieši Komunálny podnik a to vo výrazne kratšej dobe a vyššej kvalite. Ďakujeme teda za nahlásenie a informujeme že Komunálny podnik už podnet vyriešil.

S pozdravom

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania