Palisády-Verejné služby-iné

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

Vyriešený
meno
David 18. júna 2019

Dobrý deň, od piatka 14.6.2019 tečie mestská voda neustále prúdom . Pokúšali sme sa to aj nahlásiť no na úrade nám námpovedli že už je to nahlásene . Ale 5 dní nechať ťiecť pitnú vodu len tak je fakt plitvanie .

18. jún 2019

Julia Itin

Palisády-kanalizácia-havária kanalizačného potrubia

Na zastavke Partizanska smerom mesto celko silne tece min. 2 dni voda dole po Palisadoch a Svoradovoj
21. jún 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
s problémom sme sa obrátili na Bratislavskú vodárenskú spoločnosť a.s., kde nás informovali, že
porucha bola odstránená dňa 18.6.2019.

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
23. jún 2019

Pozorovatel

Poruchy je mozne nahlasit na dispecingu BVS a.s.
http://www.bvsas.sk/sk/hlasenie-poruch.html

0800 121 333* – k dispozícii nonstop
*Bezplatná linka

Pracovníci dispečingu riešia nasledujúce situácie:

Hlásenie poruchy verejného vodovodu a verejnej kanalizácie;
Hlásenie chýbajúceho kanalizačného poklopu;
Hlásenie poruchy na domácej prípojke v prípade, že je potrebné uzatvoriť vodu na uličnom uzávere;
Informácie o poruchách, resp. plánovaných odstávkach verejného vodovodu a verejnej kanalizácie;
Hlásenie porúch vodomerov vo vlastníctve BVS, a. s.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania