Dočasná lávka pri zastávke Segnerova

Zodpovednosť za riešenie: Magistrát hlavného mesta

V riešení

Dočasné lávky cez stavbu Karloveskej radiály nespĺňajú predpisy TP048 a TP069, sú porušením cestného zákona a sú nebezpečné pre nevidiacich a slabozrakých. Niektoré lávky sú pre vozičkárov nepriechodné ako napr. na Segnerovej.
Mám podozrenie, že nerešpektovaním uvedených predpisov a cestného zákona došlo k porušeniu podmienok uvedených v stavebnom povolení, preto týmto žiadam o začatie priestupkoveho konania podľa §105/106 stavebného zákona.

19. júl 2019

Igor

Cela rekonstrukcia je jedna velka komedia.
19. júl 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

sme radi, že vám záleží na stave nášho mesta. O vašom podnete sme informovali Sekciu dopravy.

S pozdravom

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
26. júl 2019

Roman Mihalik

Frézovallo sa... Pozrel by som si ako by tadiaľ prešiel vozíčkar, či ten má asi radšej ostať počas rekonštrukcie trate doma.
27. júl 2019

Roman Mihalik

Ďalší deň bez nápravy, z priechodu rovno do jamy.
29. júl 2019

Roman Mihalik

Žiadna zmena, šup rovno do výkopu.
31. júl 2019

Roman Mihalik

Rovnako aj dnes
31. júl 2019

Roman Mihalik

Z prílohy č. 1 k vyhláške č. 147/2013 Z. z. vyberám:

1.2. Stavenisko v zastavanom území obce musí byť oplotené do výšky najmenej 1,8 m.
1.8. Všetky vstupy na stavenisko sa musia označiť bezpečnostným a zdravotným označením podľa osobitného predpisu11) so zákazom vstupu na stavenisko osobám, ktoré tam neplnia pracovné úlohy. Oplotenie staveniska musí mať uzamykateľné vstupy a výstupy alebo vstupy a výstupy oplotenia staveniska musia byť zabezpečené strážením alebo iným spôsobom.
05. august 2019

Roman Mihalik

Medzi Segnerovou a Nad Lúčkami takto odstavili lávku. Čo sa stane ak sa páska pretrhne a v noci tadiaľ niekto pôjde, napr. pod vplyvom alkoholu? Inak nikde žiadna tabuľa o uzavretí, takže sa chodec dozvie o uzávierke až keď príde k prechodu (viď druhá foto). 1. Prečo je lávka takto zrušená (aj keď asi dočasne) v čase keď sa na úseku nepracuje? 2. Je toto riešenie v súlade s POD? 3. Prečo nemôže byť aspoň jednoduchá informácia o najbližších funkčných lávkach?
06. august 2019

Roman Mihalik

Žiadna informácia na priľahlých chodníkoch o uzávierke nie je. Človek sa to dozvie až tesne keď ju zbadá. A tam žiadna informácia kde nájde najbližšiu funkčnú lávku. Pôjdem hore k ďalšej lávke, alebo dolu? Nebude aj tá uzavretá? Toto toleruje magistrát?
07. august 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

o Vašom podnete sme opätovne informovali Sekciu dopravy.

S pozdravom

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
09. august 2019

Henrieta

Ja som tam videla tento tyzden padnut starsiu pani, potkla sa o ten vyfrezovany asfalt ako isla z lavky.Chudatko tak padla cela ako bola, hned ju zachranovala mlada slecna Urcite to je nebezpecne.Stari ludia horsie vidia aj chodia.
09. august 2019

Roman Mihalik

A magistrát si nevie vynútiť nápravu, to je na tom najsmutnejšie. Pritom nechceme niečo navyše, len to, čo tam podľa predpisov a noriem má byť - bezbariérový prechod a stavba zabezpečená tak, aby neprichádzalo k úrazom.
09. august 2019

Henrieta

Oooo, to by bolo draheeee. A dlho by to trvalo. A predlzila by sa doba oprav. A blabla. Co my vobec chceme? Nevdacnici.
10. august 2019

Roman Mihalik

Samozrejme nejedná sa len o tento priechod ale o všetky cez radiálu. Nevidel som ani jeden bezbariérový a takmer všetky nemajú ani len blbú latu ako zabránu (ktorá aj tak podľa noriem nestačí) , šup rovno do jamy. Vyžiadal som si projekt organizácie dopravy v el. forme, ale mesto sa protizákonne samo rozhodlo, že mi to sprístupní len nahliadnutím do spisu.. Tak som sa odvolal... Zatiaľ teda neviem, či už v projekte nie je myslené na detaily, alebo až na mieste to zhotoviteľ odflákol.
10. august 2019

Henrieta

Super,ze sa vyznate v tychto veciach, ze to riesite aj v prospech druhych ludi.
10. august 2019

Roman Mihalik

Si zoberte, že takmer každá rozkopávka nemyslí moc na chodcov a na vozičkárov, slabozrakých a slepcov už vôbec nie. Myslel som si, že nové vedenie bude schopné toto efektívne riešiť, žiaľ mýlil som sa :( Týždne bežia, lávky bariérové, stavebné jamy nezabezpečené...
15. august 2019

Roman Mihalik

Viem, že ste radi, že mi záleží na stave mesta, preto by ste mohli tento podnet konečne vyriešiť a ukázať, že aj vám na ňom záleží.
Zatiaľ prikladám aktualizáciu, resp. fotku, že nič sa nezmenilo.
16. august 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
stavebníka sme upozornili telefonicky, aby dal lávky do požadovaného stavu.

S pozdravom

Oddelenie dopravy
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
28. august 2019

Roman Mihalik

Takto vyzerá lávka oproti MÚ. Je bariérová, trčia z nej klince! Navyše chodník pri lampe je šlendriánsky prekrytý, vozíčkar tadiaľ neprejde.
Žiadam o začatie priestupkoveho konania voči zhotoviteľovi nakoľko chýba oplotenie v miestach kde sú lávky, čo je porušenie zákona ako som vyššie uviedol.
29. august 2019

Roman Mihalik

Priechod smeruje rovno do jamy!!!
06. september 2019

Roman Mihalik

Tak Segnerova je už na mieste prechodu, ale pre zmenu zastávku Jurigovo postihol ten istý osud. To naozaj nie je v silách mesta zabezpečiť aby zhotoviteľ postupoval podľa noriem a predpisov?
08. september 2019

Roman Mihalik

Pri MÚ to vyzerá takto...
08. september 2019

Roman Mihalik

Tiež pri MÚ
08. september 2019

Roman Mihalik

Neviditeľný prechod pred podchodom Borská. Aj keby bol vodorovne vyznačený, vedie do križovatky. Komu je tá lávka určená ak sa k nej nedá bezpečne dostať?
11. september 2019

Roman Mihalik

Vodorovné značenie pribudlo, ale vedie čiastočne do trávy a križovatky. Chodci musia chodiť buď po blate a tráve, alebo riskovať po ceste. Toto riešenie je v POD?
23. september 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

zhotoviteľ doplní dočasné vodorovné značenie popri cestnom obrubníku od priechodu pre chodcov cez Karloveskú po priechod pre chodcov vedúci cez Borskú ulicu.

S pozdravom

Oddelenie správy komunikácie
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
09. november 2019

Roman Mihalik

Medzi Segnerovou a Nad lúčkami.... Stovky detí tadiaľ chodia denne. Nie je vám hanba nechať takto firmu šlendriánsky pristupovať k práci?
24. november 2019

Roman Mihalik

Ďalší nonsens na Segnerovej. Pôvodný prechod cez existujúci priechod bol znemozneny, nový priechod nižšie nie je vyznačený vodorovným značením a vedie zo zastávky autobusu na druhú stranu kde nemá napojenie na chodník, vedie do trávy a blata. Ako budete situáciu riešiť?
24. november 2019

Henrieta

Asi nieco predbehli...
24. november 2019

Roman Mihalik

Skôr odflákli a vykašli sa na ľudí. Kde je stavebný dozor? Okrem neho si myslím, že by mal niekto z magistrátu denne dozorovať stavbu a takýmto veciam predchádzať.
24. november 2019

Henrieta

Tam chyba ten management, oni sice robia ale raz tu a raz tam a potom to takto vyzera. Inak som zvedava, ze ako to vsetko bude ked to bude.
25. november 2019

U NAS TAKA OBYCAJ

PARADOX alebo FATAL STAVEBNIK, pod drobnohladom MAGISTRATU!
25. november 2019

U NAS TAKA OBYCAJ

jedine POZITIVUM co som sporzoroval , je ze je menej hluku, auta jazdia pomaly , toto tempo by sa aj po rekonstukcii mohlo dodrzat 30km za h.
25. november 2019

U NAS TAKA OBYCAJ

Rekonstrukcia elektrickovej trate dava aj taketo paradoxy na svetlo sveta - priechod do zastavky a z druhej strany do travnika so stromami... Ide december a rekonstrukcia je vo finále s takouto systémovou chybou!
25. november 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

tam kde ústi priechod do trávnika je, ako ste si už mohli všimnúť, pripravené aj verejné osvetlenie na posunutie cesty a vybudovanie chodníka. Stav, ktorý teraz nastal je teda len dočasným, preto vás prosíme o zdržanie. To isté sa stalo aj na druhej strane. Uvedomujeme si, že situácia nie je ideálna ale takto to bolo navrhnuté. Počas prípravy projektu prebiehali aj verejné diskusie, kedy bol čas sa vyjadriť. My už teraz pracujeme iba so zmluvou a z nej vyplývajúcimi podmienkami, ktoré máme a robíme čo sa dá.

Ospravedlňujeme sa za tento stav a ešte raz prosíme o strpenie.

S pozdravom,

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Hlavné mesto SR Bratislava
25. november 2019

Roman Mihalik

Takže terajšia situácia je v zmysle schváleného projektu organizácie dopravy? Ako je zabezpečený bezpečný prechod na druhú stranu keď tam nie je vyznačený vodorovným značením? Nevidiaci má ako vedieť, že roky existujúci prechod už nie je keď tam nie je žiadna zábrana?
26. november 2019

U NAS TAKA OBYCAJ

magistrat - Počas prípravy projektu prebiehali aj verejné diskusie, kedy bol čas sa vyjadriť.

kde sa kto mohol vyjadrit. ?!!!!
ved ste urobili z karlovky kopec bez prejazdov,v
vam ide iba o dlhe diely a usetrenie 3 min na prejazde zbytocnou karlovkou,
aj jurigovo NAM - pesie centrum dolnej karlovky je bez zastavky ....a potom to takto vyzera...
naco NOVA MOLECOVA CENTRALNA ZASTAVKA - spojenie bus a elektr zástaviek. ved sa busy mozu az do mesta predlzit trate..
naco tieto fantazmagoricke projekty kde sa niekto chce zviditelnit!
26. november 2019

Roman Mihalik

Naozaj si myslíte, že verejnosť má počas príprav projektu sledovať do detailov jednotlivé fázy a skúmať nadväznosť prác?
Keď bolo zdržanie kvôli nezdokumentovaným sieťam pod traťou, prečo nebol vtedy chodník k novému priechodu zrealizovaný?
Zvislalá značka upozorňuje vodičov na priechod. Môžete mi ukázať kde je vodorovne naznacený?
Alebo si robotníci svojvoľne osádzajú značky a rušia priechody ako sa im zachce?
Na poslednom verejnom stretnutí primátora s občanmi v Karlovke sa pán primátor verejne vyjadril, že zhotoviteľ nemôže len tak rušiť priechody bez náhrady. Toto sa teraz stalo.
Prosím neobhajujte neobhájiteľné a urýchlene spravte priechod bezpečný a bezbariérový.
26. november 2019

U NAS TAKA OBYCAJ

to by bolo ka ka nie do vlastného
ze by spravili zebru do zastavky.. xx?
ale chcem to vidiet. a dame to nech to vidi cely svet!
26. november 2019

Roman Mihalik

Pritom stačí využiť pôvodný priechod až ku trati (tam dať zábranu aby sa nedalo na trať vstúpiť) a vytvoriť koridor zo zábran pozdĺž cesty až k novému priechodu cez trať. Toto urobiť na oboch stranách a je to. Ako dlho by takéto riešenie trvalo zrealizovať?
26. november 2019

Roman Mihalik

Pôvodný prechod bol obnovený, aj keď polovičato (obrubník tvoriaci bariéru a chýbajúca zábrana voči pádu do jamy).

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania