Pod záhradami-kanalizácia-poškodený kanalizačný poklop

Zodpovednosť za riešenie: Magistrát hlavného mesta

V riešení
meno
správca 22. októbra 2019

Dobrý deň,

dňa 18.6.2019 sme e-mailom požiadali Miestny úrad Dúbravka
o pretesnenie búchajúceho okrúhleho kanalizačného poklopu v strede vozovky.
Pri prejazde automobilu poklop buchoce a nadskakuje,
je potrebné poklop vymeniť alebo pretesniť.
Do dnešného dňa nie je problém vyriešený.
Hlavne v noci ruší obyvateľov v spánku.

ďakujeme
obyvatelia Pod záhradami 2

04. september 2019

správca

Dobrý deň,

dňa 18.6.2019 sme e-mailom požiadali Miestny úrad Dúbravka
o pretesnenie búchajúceho okrúhleho kanalizačného poklopu v strede vozovky .
Pri prejazde automobilu poklop buchoce a nadskakuje,
je potrebné poklop vymeniť alebo pretesniť.
Do dnešného dňa nie je problém vyriešený.
Hlavne v noci ruší obyvateľov v spánku.

Dňa 26.7.2019 sme poslali PODNET na ODKAZ PRE STAROSTU
do dnešného dňa nie je problém vyriešený preto urgujeme zabezpečenie opravy

ďakujeme
obyvatelia Pod záhradami 2
21. október 2019

Viliam

Kanál bol vymenený, ale búcha ten druhy ktorý nie je na fotke (za kruhacom smer stará dúbravka)
19. apríl 2020

správca

Dobrý deň,

stav Podnetu z 26.7.2019 a 22.10 2019 NERIEŠENÝ a PRETRVÁVA.
Kanalizačný poklop pri každom prejazde autom po ňom nadskakuje
a v noci budí obyvateľov bytového domu Pod záhradami 2.
Prosíme o stanovisko Miestny úrad Dúbravka
čo za toľko mesiacov v predmetnej veci urobili.
- Bratislavská vodárenská spoločnosť a.s. nám odpísala, že kanalizačný poklop nemajú v správe
- Mestská časť Dúbravka má podnet NERIEŠENÝ

Tak na čo bol zriadený Odkaz pre starostu, keď je podnet NERIEŠENÝ ?

https://www.google.com/maps/place/Pod+z%C3%A1hradami+3116%2F2,+841+02+D%C3%BAbravka/@48.1851265,17.0357509,3a,75y,304.98h,92.78t/data=!3m6!1e1!3m4!1sDhCHv8L64Mb-wl3vy33-VQ!2e0!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x476c8c970215e39d:0x1e35648b4315af12!8m2!3d48.1854124!4d17.0354465

ďakujeme

obyvatelia Bytového domu Pod záhradami 2
20. apríl 2020

Odpoveď samosprávy

Ešte v júni 2019 sme váš podnet poslali na magistrát, ktorý je vlastníkom a správcom tejto komunikácia. Magistrát následne dohodol s BVS opravu poklopu. Keďže z komunikácie vyššie usudzujem, že bol opravený iný poklop preposielame podnet na magistrát na opätovné riešenie.
Kto? Oddelenie územného rozvoja

Rastislav Bagar, prednosta MÚ BA-Dúbravka

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania