Autobusy náhradnej dopravy na Karloveskej radiále

Zodpovednosť za riešenie: Dopravný podnik Bratislava, a.s.

Vyriešený
meno
Marta 28. augusta 2019

Dobrý deň, už tu bolo viac podnetov k rekonštrukcii tratí MHD v Karlovej Vsi. Ja by som chcela pripomenúť, že na začiatku nám bolo sľubované, že na čas rekonštrukcie Dopravný podnik nakúpi NOVÉ autobusy, ktoré budú po tejto akcii prerozdelené na ostatné trate MHD. Namiesto toho Dopravný podnik NAKÚPIL (!!!) staré rozhegané autobusy, neviem odkiaľ? Nie je dosť, že musíme strpieť najmenej dva roky tento diskomfort pri cestovaní, ešte sa musíme voziť ako dobytok v starých, špinavých, rozheganých autobusoch, kde sa bojíte si sadnúť, aby ste sa neprilepili na špinavé sedadlo, kde klimatizácia len málokde funguje a kde z vás ide dušu vytriasť pre vybité tlmiče!

31. júl 2019

Viliam

Máte zlé informácie, nekúpil NOVÉ autobusy ale ojazdené autobusy z Rakúska a Nemecka v počte 5+6 kusov, autobus na fotke je SOR NB18 a patrí DPB a nie je odkúpený zo zahraničia, na druhej strane ale máte pravdu že tie autobusy vyzerajú ako smetisko, ale asi málo cestujete po BA autobusmi lebo takýchto zničených je celý kopec starších vozidiel, ešte môžeme byť radi že nenasadili aj 20 ročné vysokopodlažné Karosy
31. júl 2019

Marta

Pán Viliam, veď ja píšem, že nakúpili staré autobusy. Tie nové sľubovali pár rokov dozadu, keď sa tento projekt chystal. By ma celkom zaujímalo koľko dali za taký šrot, vidno, že sme pre západ skladisko odpadu. A máte pravdu, že tých špinavých autobusov je v mhd veľa. Neviem prečo sa dávajú tie poťahované sedadlá, keď to nikto neudžiava. Je to hrôza si na ne sadnúť...
01. august 2019

U NAS TAKA OBYCAJ

boli ste na stretnuti prezentovania rekontrukcie Karloveskej radialy? bola tam poziadavka ze aspon nech je pre karlovestanov na toto obdobie doprava zadarmo... neprijali to..zrusia zastavky, ide im iba o 3 minuty skratenia grafikonu.... tak beru karlovestanov ako cez II WW v dobytcakov prepravovali ludi na miesta nimi urcene!
01. august 2019

Marta

"U NAS TAKA OBYCAJ", nebola som na stretnutí, ale pozrela som si celý záznam. To s tými zástavkami je nehorázne! To miesto, kde má byť nová zastávka, miesto tých zrušených je asi najužšie miesto na celej trati, som zvedavá, kde tam budú nástupištia. Ešte ma "dojalo" aj to, že podchod pri CETRUM-e n e b u d e bezbarierový. Je tam Únia pre slabozrakých, školy škôlky, obchodné centrum, pošta a tí ľudia budú ďalších 50 rokov chodiť peši do podchodu!!! Neviem komu sa máme za tento komfort poďakovať? Hlavne, že na zastávke "Karlova Ves" (pred obratiskom), kde vystupuje max. 5 ľudí, aj tí čakajú na prestup do Dúbravky, tak tam majú byť výťahy ! Pre koho?
01. august 2019

Adam Muller

"podchod pri CETRUM-e n e b u d e bezbarierový" - nebude, lebo bude zachovany bezbarierovy pristup prechodom pre chodcov, ktory bude oproti existujucemu posunuty smerom "dole" karloveskou, cize viac po ceste pre vacsinu chodcov.

"Hlavne, že na zastávke "Karlova Ves" (pred obratiskom), kde vystupuje max. 5 ľudí, aj tí čakajú na prestup do Dúbravky, tak tam majú byť výťahy ! Pre koho?" - ano, pre tych 5 ludi (ci ak skape koza mne ma aj im?), nakolko vsetky zastavky po rekonstrukcii budu mat bezbarierovy pristup bud po povrchu (molecova, borska, miestny urad, ..) alebo vytahmi (napr. karlova ves).
02. august 2019

U NAS TAKA OBYCAJ

ono ten valo to mal stopnut a nie sa s tym prezentovat.. ale aj karlov starostka .. jej asi stacia penize z parkovacej politiky a bude ostatne odsuhlasene
02. august 2019

Marta

toto všetko na čo tu upozorňujeme by za nás mal vydiskutovať a vybaviť za nás Miestny úrad Karlova Ves na čele s p. starostkou. Oni sa vozia v autách, nám musia stačiť staré rozhegané, špinavé autobusy. Zrušenie 50 rokov slúžiacich zastávok MHD je vrcholná bezcitnosť magistrátu
a MiÚ KV voči obyvateľom Karlovej Vsi, hlavne v okolí Jurigovovho námestia.
02. august 2019

U NAS TAKA OBYCAJ

vôbec projektant tohto elektrickoveho ekologického planu nebral do uvahy ze
JURIGOVO bola PESIA ZONA od gurovovej, gabcikovej, zalamnovej....proste trebalo usetrit 3 minut tak rusime na novej trati - ktora musi byt aj tak rychlejsie dve ZASTAVKY:":_)"
28. august 2019

Marta

Označenie podnetu ako "NERIEŠENÝ" je dôkazom toho ako si Magistrát a MiÚ Karlova Ves vážia obyvateľov Karlovej Vsi. Smutné konštatovanie...
25. september 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň, Dopravný podnik Bratislava posilnil prepravu z Dúbravky a Karlovej Vsi: Na linkách 83 a 84 nasadzujeme naše najkapacitnejšie vozidlá Mercedes CapaCity a na linke X5 prišlo dňa 25. 9. 2019 k zlepšeniu obsluhy posilových spojov.
Nízkopodlažné a klimatizované ojazdené vozidlá z Berlína a Klagenfurtu v počte 11 kusov sme zakúpili za cenu 100.000 €, čo je približne tretina ceny jediného nového autobusu. Obstarávanie 85 nových autobusov vyrobených na mieru Bratislave práve prebieha.
Pri podnetoch na údržbu a čistenie vozidiel uvítame, ak uvediete konkrétne číslo vozidla alebo jeho EČV.
Ďakujeme za pochopenie a veríme, že dočasný diskomfort počas modernizácie radiály prijmete s pochopením.

Matej Michlík
odbor marketingu a komunikácie Dopravného podniku Bratislava, a.s.
26. september 2019

U NAS TAKA OBYCAJ

kedy to cele skonci tento rok urobia tu prvu fazu.. lebo to nevyzera na mesiac oktober, podla prezentovaného terminu
26. september 2019

Marta

... keby sa urobilo obstaranie 85 nových autobusov pred rekonštrukciou radiály a na trať by bolo vyčlenených z toho 11 autobusov, ušetril by Dopravný podnik BA 100 000.- € !, ktoré vyhodil za tieto staré črepy. Toto nie je žiadna úspora! Prosím vás dajte aspoň hĺbkovo vytepovať tie sedadlá a v budúcnosti nakúpte autobusy bez textilných poťahov, ktoré sú síce príjemnejšie, ale zle sa udržiavajú. ( prijateľné sú plastové sedadlá s koženkovým sedákom ako je v niektorých električkách).
26. september 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň, pani Marta, nové autobusy budú mať sedadlá, s ktorými budete určite spokojná.
Na skoršom obstaraní by DPB, a.s., veľa neušetril, nakoľko nové vozidlá budú mať výrazne vyššiu hodnotu amortizácie než tieto autobusy, ktoré sme kúpili za zlomok ceny nových. Ďakujeme za pochopenie.

odbor marketingu a komunikácie Dopravného podniku Bratislava, akciovej spoločnosti
26. september 2019

Marta

Dobrý deň, ... práve ten "zlomok ceny" t.j. 100 000.- € boli podľa mňa zbytočne vyhodené peniaze. Rekonštrukcia ide takým tempom, že ešte minimálne 2 roky nás budete voziť na týchto "výhodne" nakúpených autobusoch :( ... a nepomôžeme si :(
26. september 2019

Adam Muller

pani Marta, viete o tom ze ani jeden z tych "crepov" ako pisete este nebol ani raz nasadeny na x5-ku? tie crepy (teraz bez uvodzoviek) co su nasadzovane na x5ku su busy, ktore dpb pred niekolkymi rokmi kupoval ako nove (a crepmi sa stali prave vdaka (ne)udrzbe). ojazdene "crepy" z nemecka/rakuska su aspon z pohladu cestujuceho v x krat lepsom stave, ako crepy (bez uvodzoviek) ktore su na x5 nasadzovane
26. september 2019

Marta

Pán Adam Muller, ja to nemám odkiaľ vedieť, ale asi mate blízko k DPB, keď to viete. Máte pravdu, teraz si uvedomujem, že je to asi fakt, lebo majú sedadlá s logom Bratislavy. Tak potom som sa ešte neviezla v tých dovezených. O to väčšia hanba padá na DPB, keď sa takto stará o svoje dopravné prostriedky. Neviem či existuje nejaké čistenie sedadiel či dezinfekcia počas životnosti autobusov či električiek

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania