Račianska-chodník-bariérový

Zodpovednosť za riešenie: Dopravný podnik Bratislava, a.s.

Vyriešený
meno
Ján 26. augusta 2019

Nebezpečný prechod pre chodcov. A nepríjemný pre kočíky a invalidné vozíky.

27. september 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

veľmi pekne ďakujeme za nahlásenie podnetu. Týmto Vám potvrdzujeme jeho prijatie a už sa ním zaoberá príslušné oddelenie. Veríme, že Vám odpoveď prinesieme čo najskôr.

odbor marketingu a komunikácie Dopravného podniku Bratislava, akciovej spoločnosti
07. október 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň, závady v asfaltobetónovom povrchu priecestia pre chodcov a s tým spojené problémy na zastávke Ursínyho plánujeme vyriešiť do konca roka 2019.

odbor marketingu a komunikácie Dopravného podniku Bratislava, akciovej spoločnosti
31. október 2019

Martin Uváček

Zatiaľ sa neopravovallo.
05. február 2020

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
podnet sme opätovne postúpili oddeleniu správy koľajových tratí. Závady v asfaltobetónovom povrchu priecestia pre chodcov sa nepodarilo vyriešiť v avizovanom termíne, za čo sa ospravedlňujeme. Oprava priecestia však ostáva v pláne na nesledujúce obdobie a veríme, že podnet bude čoskoro vyriešený.

Ďakujeme za pochopenie a ceníme si, že prispievate k zlepšovaniu našich služieb.

odbor marketingu a komunikácie
Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť
06. apríl 2020

Andrej

Račianska-chodník-výtlk

Nebezpečný prechod cez koľaje. Zlý stav povrchu. Dnes tu jedna pani spadla.
09. apríl 2020

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň.
Opravu povrchov prechodov pre peších v oblasti zastávky Ursínyho plánujeme realizovať v I. polroku 2020, v súčasnosti prebieha verejné obstarávanie na dodávateľa predmetných prác.
Ďakujeme Vám za Váš záujem.

odbor marketingu a komunikácie Dopravného podniku Bratislava, akciovej spoločnosti
06. august 2020

Martin Uváček

1. Polrok 2020 už uplynul a oprava sa neudiala žiadna.
08. august 2020

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

podnet bol preposlaný Dopravnému podniku so žiadosťou o rekaciu.

Andrea Addová
Odkaz pre starostu
[email protected]
10. august 2020

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

veľmi pekne ďakujeme za nahlásenie podnetu. Týmto Vám potvrdzujeme jeho prijatie a už sa ním zaoberá príslušné oddelenie. Veríme, že Vám odpoveď prinesieme čo najskôr.

Odbor marketingu a komunikácie
Dopravný podnik Bratislava, a.s.
25. september 2020

Martin Uváček

Oprava už dvakrát sľubovaná dodnes vykonaná nebola.
05. november 2020

Martin Uváček

Opravené. Podnet vyriešený.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania