Púchovská-riešenie dopravnej situácie-nebezpečné

Zodpovednosť za riešenie: Iné

Vyriešený

Označník a zastávka Slovak Lines-Vajnorský Potok smer, von z Bratislavy do Pezinka je osadený/á nebezpečne pre vystupujúcich na predmetnej zastávke a to z dôvodu,že niektorí šoféri Slovak Lines zastavia presne pri označníku a cestujúci je nútený vystúpiť na trávnik až do priekopy. Ak prší, tak už som sa raz šmykol po blate do priekopy. Na zastávke je veľmi dlhý chodník a zastávka je osadená úplne na začiatku chodníka... Ak sa nedá presunúť Označník ďalej k schodom,tak aspoň by sa zišlo predĺžiť chodník. Ďakujem

04. október 2019

Vlastimil Marcin

Aj na obrázku je vidno,že pri vystupovaní zo zadných dverí autobusu je vyšlapaný trávnik...
04. október 2019

Vlastimil Marcin

Aj na obrázku je vidno,že pri vystupovaní zo zadných dverí autobusu je vyšlapaný trávnik... Na ďalšom obrázku je vidno,že chodník za zastávkou je veľmi dlhý. Za sebou by tam vošli aj tri autobusy...
23. október 2019

Vlastimil Marcin

Ináč, do takej zastávky sa človek bojí aj pozrieť dnu. Nie to ešte tam čakať na autobus...
23. október 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň, v tomto prípade nejde o našu zastávku. Ďakujeme za pochopenie.
Kto? Slovak Lines

odbor marketingu a komunikácie Dopravného podniku Bratislava, akciovej spoločnosti
31. október 2019

Vlastimil Marcin

Dobrý deň. Chcel by som poprosiť niekoho kto je kompetentný sa k tomu vyjadriť. Ak je tento môj podnet označený ako - v riešení - to znamená, že ja mám kontaktovať Slovak Lines,alebo odbor KDI? Alebo koho? Alebo to niekto kompetentný zaslal na riešenie komu treba? Ak to mám riešiť ja,tak by som poprosil napísať koho mám kontaktovať. Ďakujem veľmi pekne za odpoveď Marcin Vlastimil
31. október 2019

Vlastimil Marcin

Dobrý deň. Chcel by som poprosiť niekoho kto je kompetentný sa k tomu vyjadriť. Ak je tento môj podnet označený ako - v riešení - to znamená, že ja mám kontaktovať Slovak Lines,alebo odbor KDI? Alebo koho?Píšete, že Slovak Lines odbor marketingu a Dopravný podnik Bratislava.Tak koho? Alebo to niekto kompetentný zaslal na riešenie komu treba? Ak to mám riešiť ja,tak by som poprosil napísať koho mám kontaktovať. Ďakujem veľmi pekne za odpoveď Marcin Vlastimil
31. október 2019

Odkaz pre starostu

Vážený pán Marcin,

opätovne sme zaslali podnet na všetky verejne dostupné emailové kontakty spoločnosti SlovakLines a na oddelenie dopravy BSK.

S pozdravom,

Tomáš Štěpán
administrátor odkazprestarostu.sk
Bratislava - Rača
31. október 2019

Vlastimil Marcin

Ďakujem veľmi pekne. Je mi ľúto, že ľudia sa musia len sťažovať a sťažovať,aby sa veci pohli dopredu. Nie vždy sa to ujme ale na dobrú pôdu. Ďakujem ešte raz veľmi pekne za riešenie Marcin Vlastimil
14. november 2019

Vlastimil Marcin

Dobrý deň Ďakujem kompetentným za preloženie označníka zastávky Vajnorský Potok. Veľmi pekne ďakujem. Podnet je vyriešený 😊 Marcin Vlastimil

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania