Kubačova-rozvodné siete-poškodená rozvodná skriňa

Zodpovednosť za riešenie: Slovak Telekom

V riešení

otvorena elektricka skrina - moze byt nebezpecne pre zvedave deti.

14. január 2020

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

podnet patrí do Západoslovenskej energetiky, kam ho preposielame.

S pozdravom

Matúš Čupka, vedúci oddelenia životného prostredia a dopravy
30. január 2020

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň, po preverení Vášho podnetu si Vás dovoľujeme informovať, že daná skrinka nie je v majetku Západoslovenská distribučná, a.s..  V prípade potreby nás môžete kontaktovať na zákazníckej linke 0850 333 999 v pracovných dňoch v čase 7.00 h - 19.00 h. S pozdravomZápadoslovenská distribučná, a. s.Daniela Molnárová


Reprezentant zákazníckych služieb

Západoslovenská distribučná, a.s.
Čulenova 6
SK-816 47 Bratislava
31. január 2020

Odpoveď samosprávy

Skrinku sme improvizovane zabezpečili. Má vylomené pánty a tak je možné dvierka jednoducho odstrániť.

Vlastnou obhliadkou sme identifikovali skrinku ako určenú pre optické káble.

Chceli by sme preto administrátora požiadať o preposlanie podnetu na Slovak Telecom.

Matúš Čupka, vedúci oddelenia životného prostredia a dopravy
18. február 2020

Odpoveď samosprávy

Dobry den,
k prevereniu poziadavky je potrebne doplnit presnu lokalitu, vratane orientacneho, supisneho cisla, mesta, PSC a telefonicky kontakt, na ktorom Vas zastihneme.

Za spolupracu Vam dakujem a zelam prijemny den.

Slovak Telekom, a.s.
Marcela Demkova
23. február 2020

Martin Uváček

Provizórium pretrváva.
24. február 2020

Odpoveď samosprávy

Dobry den,



Vasa poziadavka je zaevidovana a v rieseni technickeho oddelenia Telekom.



Prajem Vam pekny den a ostavam s pozdravom.



Slovak Telekom, a.s.
Marcela Demkova
http://www.telekom.sk



Vasa spokojnost s nasou pracou je pre nas velmi dolezita. Budeme radi, ak vyjadrite Vas nazor na e-mailovu odpoved, ktoru ste dostali. Dotaznik sa zobrazi po kliknuti na prilozeny link a zaberie Vam maximalne 2 minuty casu.

https://www.survio.com/survey/d/telekom-spokojnost-email?sr=1-757206947019&eid=1-ULP8

Dakujeme!
20. február 2021

Martin Uváček

Od februára 2020, čo je vlastne už rok, nevie telekom opraviť alebo vymeniť jedny dvierka. Stále sú len prilepené páskou. Podnet nie je riešený.
23. február 2021

Odpoveď samosprávy

Dobry den,

Vasa poziadavka bola zaevidovana na technickom oddeleni nasej spolocnosti, ktore zabezpeci napravu.

Prajem Vam pekny den.

Gabriela Marettova
Slovak Telekom, a.s.
https://www.telekom.sk

Vasa spokojnost s nasou pracou je pre nas velmi dolezita. Budeme radi, ak vyjadrite Vas nazor na e-mailovu odpoved, ktoru ste dostali. Dotaznik sa zobrazi po kliknuti na prilozeny link a zaberie Vam maximalne 2 minuty casu.

https://www.survio.com/survey/d/telekom-spokojnost-email?sr=1-793113192496&eid=1-ULFQ

Dakujeme!

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania

Sledovať riešenie podnetu
Chcete byť informovaní o ďalšom vývoji podnetu? a sledujte jeho riešenie.