Nefunkčná lampa na Jamnického 12

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

Neriešený
meno
Lukáš 25. januára 2020

Poprosím o opravu stĺpu č. K021/023 na Jamnického ulici. Uvedené osvetlenie bolo nahlasované už minimálne päťkrát od novembra 2019 cez webové rozhranie spoločnosti Siemens, doteraz však spoločnosť nevykonala opravu...

15. február 2020

Martin

Lampa uz svieti
07. august 2020

Lukáš

Podnet nie je doteraz vyriešený poprosím o opätovné preposlanie keďže bol unáhlene uzatvorený... Medzi tým sa lampa nahlasovala niekoľkokrát Siemensu bez reakcie/opravy...
09. august 2020

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: Magistrát hlavného mesta
12. august 2020

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

sme radi, že vám záleží na stave nášho mesta. O vašom podnete sme informovali kompetentné oddelenie, ktoré sa ním už zaoberá.

S pozdravom

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
22. september 2020

Lukáš

Aká je efektivita magistrátu a ich dodávateľov keď od roku 2019 nevedeli vymeniť jednú žiarivku? Na ich mieste by som sa hanbil. Dnes menili komplet celý stĺp za nový, ale vrch lampy spolu so žiarivkou nechali pôvodný takže lampa je síce nová, ale nesvieti stále...
24. september 2020

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

ospravedlňujeme sa, že podnet sme stále nevyriešili. To čo píšete je v podstate pravdou. Aj preto Magistrát vyhodnocuje efektívnosť rôznych riešení na prevádzkovanie verejného osvetlenia v budúcnosti. Zatiaľ ako najefektívnejšie riešenie nám vychádza, že by správu verejného osvetlenia prebralo od súkromných spoločností samotné mesto. Už teraz vieme povedať, že v prípade správy ciest alebo zelene (kosenie, zalievanie, ...) sa nám po tom ako tieto aktivity prebral Komunálny podnik zvýšila kvalita prác a znížili náklady. Veríme, že toto sa nám v budúcnosti podarí dosiahnuť aj pri verejnom osvetlení.
Bohužiaľ do doby kým mesto za tieto služby platí externú spoločnosť je najefektívnejšie samozrejme riešiť to cez ňu. Podnet opätovne preposielame na príslušné oddelenie.

S pozdravom
Kto? Oddelenie stavebných činností

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
25. september 2020

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

servisné zásahy na tomto svetelnom mieste prebehli vo februári (v nadväznosti na pôvodné hlásenie) a tiež v auguste (po opätovnom hlásení - medzičasom svetelné miesto bolo istú dobu funkčné). Nie je teda pravda, že by sme od roku 2019 "nevedeli vymeniť jednu žiarivku". Častokrát sa stretávame s prípadom, kedy takmer okamžite po sfunkčnení svetelného miesta vplyvom vandalizmu - tzv. "vytriasania" svetelných miest je svetelný zdroj opäť znefunkčnený. S takýmto správaním sa nám bohužiaľ ťažko bojuje. Napriek tomu do tejto lokality opäť pošleme servisnú službu.

S pozdravom

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
08. október 2020

Lukáš

Na aký dátum je objednaný servis? Lebo lampa nie je stále funkčná...
03. december 2020

Lukáš

Bohužiaľ lampa stále nie je funkčná, je možné opätovne preposlať tento podnet aj keď zrejme ostane naďalej neriešený? Otázne je prečo je otvorený v stave "V riešení" keď po tak dlhom čase by sa malo jedna o "Neriešený podnet". Za úvahu by stálo aby si mesto začalo podnety "opravených" osvetlení preverovať aj prostredníctvom vlastných zamestnancov (napríklad dispečingu) a nie len na základe informácie od spoločnosti, ktorá servis vykonáva...
03. december 2020

Admin KV

Dobrý deň, pan Lukáš, ďakujem za aktualizáciu, podnet som znovu preposlal na Magistrát.

Michal Molčányi
administrátor OPS Bratislava - Karlova Ves

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania