aj tento chodnik stale zaberaju,,,na cely tyzden zabrali chodnik na Lermontovovej, ktovie ,ci aj zaplatili Staremu Mestu za zabratie verejneho priestranstva /??/ starí ludia riskujú, matky s kocikmi, detickami...chodia po ceste,ktora je kvoli stavbe zúžená, priechod pre chodcov zaberaju alebo tam na drzovku parkuju, dokonca nakladne auta su už aj na protilahlom chodníku na Lermontovovej , ... Stare Mesto to ma na haku...ak dojde k nestastiu, kto bude na vine??? nehovoriac o bordeli, prachu, ktory sa šíri zo stavby!
uzurpovali si chodnik, priechod, dalsi chodnik, spina, kontajner s marasom neprikryty, pri dnesnom vetrisku...prach, odpadky v zahradach, na ulici, v bytoch
Súhlasím, tu je to od začiatku rekonštrukcie takto, že chodec tvrdo len po ceste, nakoľko oproti parkujú autá a nikde žiadne značenie a to F. Kráľa nie je vôbec kľudná ulica bez aút...takže toto dosť vadí. Teda vadí len občanom, úradu BA Staré mesto vôbec....
Odkedy rekonstruovali byvaly rumunsky konzulat, predtym Business Garden Stefanikova /cez Floglovu/, F.Krala sa stala mimoriadne rusnou ulicou a mnohí soferi nerespektuju,ze je to zona 30 km, teraz stavby Residences 3x FK---:(
bez zmeny, kontajner stale plny bez prikrytia, furikom :) vhadzuju odpad, prach v okoli, spinave okolie stavby, zabratie chodnika bez nahrady, revuce radio, pocut az na Vlckovu, Stare Mesto nema zaujem riesit... ani vyssie FK
Pošlite si infoziadost napr. cez chcemvediet.sk a pýtajte si časový sled riešenia podnetu od zadania na OPS až ku dňu odoslania žiadosti a tiež sa pýtajte prečo MÚ neodpovedá, nereaguje na podnet zadaný cez OPS.
Môžete sa aj pýtať akú majú smernicu, resp. ako majú popísané spracovanie podnetov z OPS, kto to má na starosti a žiadať si tú smernicu.
V Karlovke tiež podnety od Vianoc končili ako neriešené, tak išlo na 6 podnetov 6 infoziadosti a už sa spamätali, reagujú do dňa.
06. marec 2020
Odpoveď samosprávy
Dobrý deň,
podnet preveruje oddelenie dopravy.
Oddelenie komunikácie s verejnosťou, Miestny úrad Bratislava-Staré Mesto
Dobrý deň, dal som si tu robotu a našiel som príslušný text sľubov primátora Valla v jeho publikácii Plán Bratislava spred viac ako dvoch rokov. Prosím, nech sa páči:
"2.6.5 Jasne označené rozkopávky a obchádzkové trasy V súčasnosti nemá magistrát kapacitu kontrolovať, čo sa deje na jeho komunikáciách. Preto je po Bratislave veľké množstvo rozkopávok, ktoré sú nelegálne – buď nenahlásené, alebo neoznačené. Neexistuje verejne dostupná mapa rozkopávok a opráv verejných priestorov, akými sú cesty a chodníky. Majitelia inžinierskych sietí a stavebníci obchádzajú byrokraciu nelegálnym záberom verejných priestorov a nelegálnymi rozkopávkami, nedbajú na bezpečnosť obyvateľov mesta. Rozkopávky chodníkov sú bez vyznačenia obchádzkovej trasy pre chodcov (Obrázok č. 11), čo spôsobuje, že chodci (vrátane detí, seniorov a ľudí so zníženou schopnosťou pohybu) obchádzajú pracovné miesta po tráve alebo po vozovke. Sú tak zbytočne vystavení riziku stretu s motorovými vozidlami, prípadne podliezajú stavebné stroje a preskakujú stavebný materiál (Obrázok č. 12 -15). Navrhujeme preto pristúpiť k opatreniam, ktorými môžeme súčasný stav korigovať a dosiahnuť zníženie počtu nelegálnych rozkopávok a záberov verejných priestorov, zvýšenie bezpečnosti cestnej premávky vrátane chodcov či zvýšenie transparentnosti a kontroly zo strany občanov. Navrhované kroky a opatrenia: Vyžadovať spracovanie projektu dočasného dopravného značenia v súlade s TP 069 a súčasťou schválenia na operatívnej komisii dopravy (komisii dopravného značenia) je aj poskytnutie celej projektovej dokumentácie mestu v papierovej a elektronickej podobe v licencii pre ďalšie spracovanie (napr. CC BY-SA). Projekt musí rešpektovať priority účastníkov cestnej premávky (pozri kapitolu Chodci na prvom mieste). Sprístupniť online mapu všetkých krátkodobých i dlhodobých pracovných miest a záberov verejných priestranstiev. Verejná kontrola je najlepší spôsob na zníženie počtu nelegálnych rozkopávok a záberov verejného priestoru. Mať denne v teréne človeka (na motorovom a/alebo nemotorovom vozidle), ktorý bude kontrolovať stav verejných priestranstiev a v spolupráci s mestskou políciou alebo štátnou políciou riešiť nelegálny záber či zníženie bezpečnosti účastníkov cestnej premávky. Zvýšenie príjmu z dane za užívanie verejného priestranstva (podľa VZN 15/2012) zefektívni práce."
Jerome