Nábrežie arm. gen. Ludvíka Svobodu-chodník-rozkopaný

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

V riešení
meno
Anonymný užívateľ 02. marca 2020

V posledných dňoch búrajú na chodníkoch dlažbu, asfalt. Vraj sa pripravujú na osadenie nových stožiarov osvetlenia. Tie búrania,príprava na nové stožiare, sú však UPROSTRED chodníkov a nie pri kraji, kde by prípadný nový stožiar mal stáť.
Mohli by ste preveriť či nedochádza k chybe?

05. marec 2020

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

sme radi, že vám záleží na stave nášho mesta. O vašom podnete sme informovali kompetentné oddelenie.

S pozdravom

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
05. marec 2020

Roman Mihalik

147/2013 Z. z podľa prílohy č. 2 bod 3 3. Zabezpečenie otvorov a jám 3.1. Otvory a jamy na stavenisku alebo komunikácii, kde hrozí nebezpečenstvo pádu osôb, musia byť vždy zakryté alebo ohradené pevným dvojtyčovým zábradlím vysokým najmenej 1 m. 3.2. Zakrytie otvoru a jamy súvislým poklopom sa musí vykonať tak, aby ho nebolo možné pri prevádzke odstrániť alebo poškodiť. Únosnosť súvislého poklopu musí zodpovedať predpokladanej prevádzke. 3.3. Otvory a jamy, v ktorých sa bezprostredne vykonávajú práce, sa nezakrývajú. Ak sa v blízkosti týchto otvorov a jám zdržujú ďalšie osoby vykonávajúce práce, musia byť otvory a jamy ohradené alebo strážené počas trvania ohrozenia. Tieto výkopy porušujú tiež TP048 a sú životu nebezpečné pre slabozrakých a nevidiacich. Žiadam preto o začatie priestupkoveho konania voči staviteľovi.
02. apríl 2020

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

oddelenie správy komunikácií uviedlo, že rozkopávky preverí.

S pozdravom,

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
02. apríl 2020

Roman Mihalik

Môžete preveriť rozkopavky od chatama sofera, po oboch stranách až po most Lafranconi. Jamy sú v rozpore s predpismi na značenie bariér (napr. TP048), často nenechávajú minimálnu šírku potrebnú na prejdenie napr. invalidným vozíkom. Pozrite sa aj na zastávku aurobusu PKO, chodník je prehradeny a chodci majú prejsť na druhú stranu, ale nemajú kde, lebo je tam zastávka električky! Na druhej strane je aj tak zúžený chodník (pri plote) , že je nemožné tadiaľ bezpečne prejsť (napr. invalidným vozíkom). Začnite preto priestupkove konanie a zjednajte urýchlene nápravu
02. apríl 2020

Peter Oravec

Magistrát pod Vallovým vedením na to zvysoka kašle.
02. apríl 2020

Roman Mihalik

Ja tomu nerozumiem, ako je možné, že toto tolerujú? Veď za každé porušenie môžu začať konanie so sankciami. Toto je jasné porušenie ako stavebného zákona, tak asi aj projektu organizácie dopravy. Nie je možné aby toto niekto schválil takto kopať (bez zabezpečenia). Práce sa môžu začať až keď je výkop zabezpečený, tj aby tam niekto nespadol počas prác. Toto je vyslovene amaterizmus na strane samosprávy, ktorá nekoná, aj keď vie o podnete.
02. apríl 2020

Peter Oravec

Roman, "ako je možné, že toto tolerujú...". Akože kto komu toleruje? Objednávateľom je magistrát, stavebníkom je DPB, čo je 100% dcéra magistrátu. To je jedna firma. Magistrát = DPB. Magistrát bude sankcionovať sám seba? A prečo by to mal robiť?
02. apríl 2020

Roman Mihalik

DPB realizuje stavbu samo? Nerealizuje stavbu iná firma (firmy)? Riešiť treba toho, kto porušuje.
02. apríl 2020

Peter Oravec

Nie, asi to nerobí mesto, mýlil som sa.
Zhotoviteľ stavby: Skupina/Združenie dodávateľov: “DK RADIÁLA” zastupené vedúcim členom:TSS GRADE, a.s., členom: Metrostav a.s., oprávená podnikať na území SR prostredníctvom organizačnej zložky: Metrostav a.s. – organizačná zložka Bratislava, Swietelsky-Slovakia spol. s r.o., ELZA – Elektromontážny závod Bratislava, a.s.
http://www.metroba.sk/?q=projekt/moderniz%C3%A1cia-elektri%C4%8Dkov%C3%BDch-radi%C3%A1l
Komu patria tie firmy, to sa mi už nechce hľadať.
02. apríl 2020

Roman Mihalik

Takže nič nebráni mestu konať a ukázať, že nebude tolerovať porušenie zákonov a noriem. Či treba spraviť z toho video ako o hlučnosti električiek a osloviť média aby sa veci pohli?
02. apríl 2020

Peter Oravec

Pán Vallo, vás sa pýtajú...! Hallo!
02. apríl 2020

Anonymný užívateľ

K odpovedi Odd. vzťahov s verejnosťou Magistrátu:
ďakujem za odpoveď, ale nie som s ňou spokojný lebo
1) Vám trvalo 1 mesiac aby ste mi odpovedali, že mi dá iné Oddelenie Magistrátu odpoveď a
2) ak si toto ďalšie Odd. vyberie ďalších 30 dní, tak už ani nebude čo preverovať, stĺpy budú možno už osadené.
Skúste prosím zariadiť, aby sa k vyjadreniu k podstate mojej pripomienky, teda že stĺpy sú trasované tak, že bránia prechodu chodcov (nebodaj s kočíkmi), vyjadril niekto so zodpovedných čím skôr.
Ďakujem.
05. apríl 2020

Roman Mihalik

Na fotografiách je hrubé porušenie stavebného zákona, chodník je nepriechodný, ohrozuje zdravie a život chodcov, núti ich vstúpiť na cestu bez akejkoľvek ochrany. Začnite už konečne konanie a taktiež dajte do poriadku chodník, tak aby bol v súlade s predpismi. Úsek na fotkách je od mosta Lafranconi po zastávku autobusu Lafranconi v smere do mesta.
07. apríl 2020

Netro

Porušenie sa týka viacerých úsekov dúbravsko-karloveskej radiály, najmarkntnejšie je to medzi zastávkami Lafranconi a Botanická záhrada ale aj pri zastávke Segnerova
14. apríl 2020

Peter Oravec

Matúš Vallo systematicky ignoruje tento podnet.
To bolo rečí s Plánom Bratislava, že, pán Vallo? A skončili sme ako Ďurkovský či Nesrovnal...
Prosím o preposlanie Matúšovi Vallovi.
14. apríl 2020

Peter Oravec

Pán admin OPS, prečo je tento podnet v riešení, a tento podnet
https://www.odkazprestarostu.sk/bratislava/podnety/87130/nabrezie-arm-gen-ludvika-svobodu-mhd-technicke-problemy
je uzavretý, hoci ide v zásade o rovnaký predmet podnetu? Ďakujem za odpoveď.
30. apríl 2020

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

Oddelenie mestskej mobility k podnetu uviedlo nasledovné:

Priebeh rekonštrukciu pravidelne sledujeme, zhotoviteľ bol opakovane požiadaný, aby v prípade výkopu jám pre nové stĺpy zmenil technológiu odkopu. Príslušný stavbyvedúci bol vyznaný na plnenie si svojich povinnosti v zmysle zákona.

S pozdravom,

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
30. apríl 2020

Roman Mihalik

A okrem zmeny technológie výkopu, bude sa dodržiavať aj TP048, tj značenie pre slabozrakých, nevidiacich a v neposlednom rade aj vozíčkarov?
12. máj 2020

Roman Mihalik

Technológia odkopu ostáva nezmenená. Chodník nepriechodný, výkop nezabezpečený v súlade a TP048. Mimochodom, toto je chodník, ktorý vedie od zastávky Botanická ku škole nevidiacich a slabozrakých. Kedy bola vykonaná kontrola? Kedy budú všetky chodníky priechodné v zmysle TP048? Kedy bude začaté priestupkoveho konanie voči zodpovednému subjektu?
12. máj 2020

Peter Oravec

Roman,
je po voľbách, zvyknite si. Už ani neviem, kto to povedal. Mečiar? Duzurinda? Fico? Nesrovnal? Vallo? A nie je to jedno?
12. máj 2020

Peter Oravec

Roman,
aktualizovať podnet takéhoto druhu znamená upozorniť na podnet admina a riskovať tak uzavretie podnetu. Čo sa aj stalo.
Pre ňa podnet uzavretý nie je.
S pozdravom.
Pán admin, prečo ste uzavreli tento podnet?
12. máj 2020

Michal

Admin:
prisla mi notifikacia o "uzavreti" podnetu, ktora uvadza dva dovody:

* Podnet bol vyriešený, avšak bez zásahu samosprávy. Vyriešil ho čas (napr. zmena počasia), alebo iný subjekt (napr. dobrovoľníci).
* Samospráva nesúhlasí s riešením navrhovaným zadávateľom podnetu a k tomuto rozhodnutiu uviedla zrozumiteľné argumenty.

Podla mojho nazoru neplati ani jeden z dovodov.
a) podnet nie je vyrieseny, a to ani bez zasahu samospravy (miesta su stale nepriechodne)
b) samosprava sa vyjadrila v zmysle, ze "stavbyvedúci bol vyznaný na plnenie si svojich povinnosti v zmysle zákona.", co chapem tak, ze akceptuje namietky obcanov a chce ich riesit, ale zatial k efektu nedoslo.

Preto prosim o znovu-otvorenie podnetu.
12. máj 2020

Peter Oravec

Úplný súhlas s Michalom.
12. máj 2020

Pozorovatel

@Roman Mihalik

vidim, ze mate prehlad v oblasti bezpecnosti a v podnetoch pouazujete na nedodrziavanie legislativy.

Viem, ze to nepatri k tomuto podnetu, ale neviete nahodou, ci existuje norma (nedopatral som sa ...), ktora nariaduje, take pozitie stavebnych prvkov - cestnych obrubnikov, ktore maju mat z dovodu bezpecnosti skosene (zrazene) hrany, resp. mali by mat hrany vyhotovene s radiusom?
"Dopisoval" som si v tomto podnete https://www.odkazprestarostu.sk/bratislava/podnety/87803/stepna-chodnik-barierovy s magistratom, ale ostre hrany neboli doteraz odstranene.
Dakujem
17. máj 2020

Roman Mihalik

Prosím o preposlanie samospráve Nič sa nezmenilo, naopak je to stále horšie!
17. máj 2020

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

podnet opätovne preposielame samospráve.

Andrea Addová
Odkaz pre starostu
[email protected]
17. máj 2020

Roman Mihalik

Prechod Molecova asi to nepotrebuje komentár. Nie, nevybuchol tam plyn...
27. máj 2020

Peter Oravec

https://bratislava.dnes24.sk/chodniky-ako-tankodromy-vystavba-dubravsko-karloveskej-radialy-komplikuje-zivot-chodcom-362442
Na základe tejto aktualizácie prosím admina, aby podnet označil ako neriešený.
Ďakujem.
27. máj 2020

Roman Mihalik

Problému sa venuje aj Cyklokoalícia, dnes o 12tej bola reportáž v rádii Slovensko.
V podstate mesto zopakovalo to, čo je spomenuté na záver toho článku.
Oslovili aj riaditeľa inštitútu pre dopravu a hospodárstvo, ten sa vyjadril, že niektoré prechody sú zriadené nelegálne a mali by sa zrušiť, tiež spomenul, že nemôže prechod smerovať len tak, do cesty.
Napriek mediálnemu tlaku, zhotoviteľ si z toho ťažkú hlavu nerobí, viď dnešné foto chodníka na Lafranconi
28. máj 2020

Peter Oravec

Dobrý deň,
dal som si tu robotu a našiel som príslušný text sľubov primátora Valla v jeho publikácii Plán Bratislava spred viac ako dvoch rokov. Prosím, nech sa páči:

"2.6.5 Jasne označené rozkopávky a obchádzkové trasy
V súčasnosti nemá magistrát kapacitu kontrolovať, čo sa deje na jeho komunikáciách. Preto je po Bratislave veľké množstvo rozkopávok, ktoré sú nelegálne – buď nenahlásené, alebo neoznačené. Neexistuje verejne dostupná mapa rozkopávok a opráv verejných priestorov, akými sú cesty a chodníky.
Majitelia inžinierskych sietí a stavebníci obchádzajú byrokraciu nelegálnym záberom verejných priestorov a nelegálnymi rozkopávkami, nedbajú na bezpečnosť obyvateľov mesta. Rozkopávky chodníkov sú bez vyznačenia obchádzkovej trasy pre chodcov (Obrázok č. 11), čo spôsobuje, že chodci (vrátane detí, seniorov a ľudí so zníženou schopnosťou pohybu) obchádzajú pracovné miesta po tráve alebo po vozovke. Sú tak zbytočne vystavení riziku stretu s motorovými vozidlami, prípadne podliezajú stavebné stroje a preskakujú stavebný materiál (Obrázok č. 12 -15).
Navrhujeme preto pristúpiť k opatreniam, ktorými môžeme súčasný stav korigovať a dosiahnuť zníženie počtu nelegálnych rozkopávok a záberov verejných priestorov, zvýšenie bezpečnosti cestnej premávky vrátane chodcov či zvýšenie transparentnosti a kontroly zo strany občanov.
Navrhované kroky a opatrenia:
Vyžadovať spracovanie projektu dočasného dopravného značenia v súlade s TP 069 a súčasťou schválenia na operatívnej komisii dopravy (komisii dopravného značenia) je aj poskytnutie celej projektovej dokumentácie mestu v papierovej a elektronickej podobe v licencii pre ďalšie spracovanie (napr. CC BY-SA). Projekt musí rešpektovať priority účastníkov cestnej premávky (pozri kapitolu Chodci na prvom mieste).
Sprístupniť online mapu všetkých krátkodobých i dlhodobých pracovných miest a záberov verejných priestranstiev. Verejná kontrola je najlepší spôsob na zníženie počtu nelegálnych rozkopávok a záberov verejného priestoru.
Mať denne v teréne človeka (na motorovom a/alebo nemotorovom vozidle), ktorý bude kontrolovať stav verejných priestranstiev a v spolupráci s mestskou políciou alebo štátnou políciou riešiť nelegálny záber či zníženie bezpečnosti účastníkov cestnej premávky.
Zvýšenie príjmu z dane za užívanie verejného priestranstva (podľa VZN 15/2012) zefektívni práce."

Zdroj: https://docs.google.com/document/d/1-8cMv6HtLd4lZVneNGP3mRT3WEu2a5a4z6QUTxuowas/edit#

Záver: Je zrejmé, že sľuby primátora Valla mali úplne rovnakú hodnotu ako sľuby všetkých predchádzajúcich primátorv. Teda nulovú.

S pozdravom,
28. máj 2020

Roman Mihalik

Včera p.Vallo avizoval zmenu, viď foto z diskusie.
28. máj 2020

Peter Oravec

Roman,
ale to má fungovať automaticky, aspoň tak to Vallo fungoval, a nie tak, že tu mesiace doslova "búšime" do magistrátu všetkými možnými aj nemožnými kanálmi. A až po mesiacoch búšenia a po medializácii sa Vallo zobudí, uvedomí si, že mu takto poutekajú voliči a začne niečo konečne robiť.
S pozdravom.
28. máj 2020

Peter Oravec

Pardon, "... tak to Vallo sľuboval....".
28. máj 2020

Roman Mihalik

Ja s Vami úplne súhlasím, foto som dal sem preto, aby sme sa o nejaký čas mohli na tú informáciu odvolať ak by nebola dodržaná a zhotoviteľ by pokračoval v devastácii ďalej.
28. máj 2020

Pozorovatel

Ked si nevie dat rady magistrat so zhotovitelom, tak snad existuje nejaky urad (stavebny urad, narodny inspektorat prace, resctp iny...), ktory moze naparit zhotovitelovi po opakovanych inspekciach poriadnu pokutu.
Potom sa snad zhotovitel spamata, ze nestavia na uzavretom oplotenim stavenisku kde nama civil pristup, ale v meste, kde sa pohybuju ludia...
30. máj 2020

Anonymný užívateľ

Ako pôvodný (síce anonymný) autor tohto podnetu by som sa rád vyjadril k súčasnému stavu jeho vybavovania:
• síce som pôvodne namietal iba umiestnenie stožiarov, ale problém je očividne rádovo horší: na stavbe sa flagrantne nedodržuje stavebný zákon, demonštruje sa neschopnosť Magistrátu presadiť u stavebníka jeho dodržiavanie a upozornenia občanov sa síce registrujú, verím, že aj postupujú na príslušné miesta Magistrátu, ale náprava neprichádza.
• Možno je Magistrát k stavebníkovi v slabom postavení a je rukojemníkom termínov ukončenia stavby, ale
• spôsob stavania a prejavy rešpektu k občanom významne formujú ich postoj k miestnej samospráve
• ak by som si mal vybrať medzi predĺžením termínov stavby a za to by sa stavalo SLUŠNE, BEZPEČNE a KULTÚRNE radšej by som cestoval improvizovane o nejaký týždeň dlhšie ale užíval si vedomie, že sa veci menia a Bratislava sa stáva lepším mestom
• ak nefunguje zmluvný dohľad možno by pomohlo, keby úradníci Magistrátu chodili po chodníkoch a prechodoch okolo stavby a nahlasovali by problémy; mohli by pritom byť nejako označení a aspoň by sme videli, že im na poriadku a na nás záleží – tak ako sme pozitívne vnímali posun v prístupe napríklad vtedy, keď pred zmenou organizácie MHD o tom proaktívne informovali emisári Magistrátu (DPMB) priamo v električkách...

Komunikácia problému cez „Odkaz pre starostu“ zatiaľ nepriniesla výsledky. Pokúsim sa osloviť priamo primátora. Ak to niečo prinesie uvidíme to v praxi.

Anton Scheber
05. jún 2020

Pozorovatel

To su len reci, kedze nejde o ojedinely pripad, ale niekolko za dlhe casove obdobie bez napravy, staci dat jednu poriadnu pokutu a veci sa zacnu hybat.
05. jún 2020

Anonymný užívateľ

Ako som o tri príspevky vyššie avizoval, poslal som v sobotu 30. 5. na primátorovu verejnú e-mail adresu e-mail, v ktorom som zhrnul môj kritický pohľad na stavbu, nasmeroval som ho na našu diskusiu na „Odkaze“ a navrhoval som mu priamy vstup do riešenia problému.
**********
V stredu 3.6. bol na stavbe kontrolný deň.
**********
Vo štvrtok 4.6. mi primátor odpovedal týmto textom:
„...Kolegovia sú v neustálom kontakte so zhotoviteľom a riešia s ním podnety, ktoré dostávame, resp. sami nahlasujeme a ktoré sme identifikovali aj počas nedávneho kontrolného dňa (podnety sa týkajú napríklad dočasných priechodov pre chodcov, šírky chodníkov, zabezpečenia jám, prípadne ďalších miest, na ktorých môže v dôsledku stavebných prác dôjsť k úrazu). Zhotoviteľ stavby prisľúbil nápravu a súčasné nedostatky by mali byť odstránené do budúceho týždňa. V prípade pokračujúcich problémov bude mesto zhotoviteľa sankcionovať. ..“
**********
Včera som si všimol, že na stavbe je trochu poupratovanejšie...
**********
Nechcem si namýšľať, že medzi týmito udalosťami je nejaká tesná príčinná súvislosť. Ani že teraz bude stavba pokračovať s potrebným rešpektom k predpisom a hlavne k občanom. Ale ak by aspoň niečo z toho bola pravda, tak je to aspoň čiastočné zadosťučinenie voči nám všetkým, ktorí nerezignovali, na problémy upozorňujú, žiadajú nápravu a tým pomáhajú veci okolo nás zlepšovať.
AS
05. jún 2020

Peter Oravec

Je len smutné, že treba takto bojovať o úplne prirodzené veci a o to, čo primátor v kampani sľúbil, ale nedodržal.
05. jún 2020

Roman Mihalik

Aj ja robím "kontrolné dni", tento bol 2.6. https://youtu.be/UbKDcMnTakE
11. jún 2020

Roman Mihalik

Keďže začali osádzať stožiare v ľubovoľnej vzdialenosti od cesty, dal som na to zvlášť podnet, keďže ide zjavne o porušenie podmienok povolenia. https://www.odkazprestarostu.sk/bratislava/podnety/92645/umiestnenie-novych-stoziarov-na-botanickej
11. jún 2020

U NAS TAKA OBYCAJ

skoda ze nemame vypocitavych tiez obyvatelov , ktori by si radi privyrobili spadnutim do jamy, podknutim sa na stavebnom odpade a takto vysudit par tisíc e....
12. jún 2020

Peter Oravec

https://www.bratislavskenoviny.sk/samosprava/60314-zly-vtip-do-stredu-noveho-chodnika-pri-rekonstruovanej-elektrickovej-radiale-zabetonovali-st-py
"Aj podľa nášho čitateľa je šírka chodníka určite menšia ako jeden meter. Rozhodli sme sa ju teda zmerať a zistili sme, že má pravdu. V úseku nad PKO, neďaleko Výskumného ústavu vodného hospodárstva meria jedna časť chodníka - od obrubníka po stĺp verejného osvetlenia 65 cm a z druhej strany je to ešte oveľa menej. Čiže málo na to, aby po novom chodníku pohodlne prešla nielen mamička s kočíkom či vozičkár, ale aj bežný chodec.​ Na magistráte sme zisťovali, prečo nemohli byť nové stĺpy umiestnené na okraji chodníka, kde by neprekážali. Keď získame stanovisko, článok budeme aktualizovať."
12. jún 2020

Peter Oravec

Neriešený podnet.
Prosím o preposlanie.
(foto je z vyššie uvedeného linku)
12. jún 2020

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

podnet bol opätovne preposlaný samospráve.

Andrea Addová
Odkaz pre starostu
[email protected]
16. jún 2020

Peter Oravec

Dobrý deň,
v týchto dňoch boli medializované vyjadrenia magistrátu a primátora Valla
https://bratislava.dnes24.sk/stlpy-v-strede-chodnika-na-radiale-vyvolali-vasne-nateraz-sa-vsak-s-nimi-hybat-neda-363971
https://bratislava.sme.sk/c/22426097/magistrat-nemoze-okamzite-riesit-lampu-a-trakcny-stlp-uprostred-chodnika.html

v ktorých primátor Vallo uvádza:
"Upozorňujete nás na dva stĺpy, jeden stĺp verejného osvetlenia a jeden stĺp trakčného vedenia, ktoré pri rekonštrukcii Dúbravsko-Karloveskej radiály (DKR) stoja v strede chodníka pre peších na Nábreží arm. gen. L. Svobodu."

Chcel by som touto cestou konštatovať, že nejde len o dva stĺpy v strede chodníka, ale o minimálne 15 stĺpov, ktoré sú okolo rekonštruovanej trate do Karlovej Vsi osadené v strede chodníka.

Takže konštatovanie primátora iba o dvoch zle osadených stĺpoch sa nezakladá na pravde a skutočnosti. Ide o systémové zlyhanie magistrátu a primátora Valla osobne.
Prosím o preposlanie.
16. jún 2020

Peter Oravec

... celkovo minimálne 15 stĺpov je osadených takmer presne v strede chodníka.
Ide o systémové zlyhanie magistrátu a primátora Valla osobne.
Prosím o preposlanie.
16. jún 2020

Peter Oravec

... celkovo minimálne 15 stĺpov je osadených takmer presne v strede chodníka.
Ide o systémové zlyhanie magistrátu a primátora Valla osobne.
Prosím o preposlanie.
16. jún 2020

Peter Oravec

... celkovo minimálne 15 stĺpov je osadených takmer presne v strede chodníka.
Ide o systémové zlyhanie magistrátu a primátora Valla osobne.
Prosím o preposlanie.
16. jún 2020

Peter Oravec

... celkovo minimálne 15 stĺpov je osadených takmer presne v strede chodníka.
Ide o systémové zlyhanie magistrátu a primátora Valla osobne.
Prosím o preposlanie.
16. jún 2020

Peter Oravec

... celkovo minimálne 15 stĺpov je osadených takmer presne v strede chodníka.
Ide o systémové zlyhanie magistrátu a primátora Valla osobne.
Prosím o preposlanie.
16. jún 2020

Peter Oravec

... celkovo minimálne 15 stĺpov je osadených takmer presne v strede chodníka.
Ide o systémové zlyhanie magistrátu a primátora Valla osobne.
Prosím o preposlanie.
16. jún 2020

Peter Oravec

... celkovo minimálne 15 stĺpov je osadených takmer presne v strede chodníka.
Ide o systémové zlyhanie magistrátu a primátora Valla osobne.
Prosím o preposlanie.
16. jún 2020

Peter Oravec

... celkovo minimálne 15 stĺpov je osadených takmer presne v strede chodníka.
Ide o systémové zlyhanie magistrátu a primátora Valla osobne.
Prosím o preposlanie.
16. jún 2020

Peter Oravec

... celkovo minimálne 15 stĺpov je osadených takmer presne v strede chodníka.
Ide o systémové zlyhanie magistrátu a primátora Valla osobne.
Prosím o preposlanie.
16. jún 2020

U NAS TAKA OBYCAJ

. je to na odstupenie platenych zodpovedných pracovnikov na magistrate!
16. jún 2020

Roman Mihalik

Tretí kontrolný deň, aj stožiare sú. https://youtu.be/0OWS_oMxgpI
24. júl 2020

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

mesto momentálne preveruje možnosť rozšírenia chodníkov pre zabezpečenie potrebnej šírky v zmysle normy. O ďalšom postupe Vás budeme informovať.

S pozdravom

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
07. september 2020

Dalibor

Nábrežie arm. gen. Ludvíka Svobodu-chodník-bariérový

Chodnik je nepriechodny pocas rekonstrukcie cesty. Z kocikom je nutne zist na frekventovanu cestu a obist cast zahadzanu kamenmi.
07. september 2020

U NAS TAKA OBYCAJ

to ako keby nemalo stavebny dozor, ani kontrolny organ investora, ani majstra, stavby vedúceho....
07. september 2020

Michal

Ale ved Vallo vo videu slubil, ze uz to nebude...
21. september 2020

Peter Oravec

Dobrý deň,
toto vyzerá na ďalšie stĺpy v strede chodníka, tentoraz na Americkom námestí v rámci rekonštrukcie koľajníc. Ale môžem sa mýliť. Teda rád by som bol, keby som sa mýlil.
S pozdravom.
07. október 2020

Peter Oravec

Dobrý deň,
vyzerá to tak, že stĺpy ostali v strede chodníka.
Prosím o preposlanie.
Zdroj foto: yimba.sk
21. január 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

Hlavné mesto v možných častiach rozšírilo chodník. Norma predpisuje minimálnu šírku chodníka 1,5 m od okraja bezpečnostného odstupu. Stožiare verejného osvetlenia a trolejového vedenia predstavujú ojedinelé prekážky v celej šírke chodníka. Ich umiestnenie bolo závislé aj od polohy inžinierskych sietí v chodníku. Keďže podľa normy minimálne šírky chodníkov sú dodržané a stožiare sú umiestnené mimo bezpečnostného odstupu, pričom norma nezakazuje ich hlbšie umiestnenie do priechodnej šírky, považujeme podnet za vybavený.

S pozdravom
Kto? Projektová kancelária sekcie dopravy
Kedy? 2020

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
21. január 2021

Michal

V zmysle rozhodnutia stavebnho uradu podnet rozhodne nie je vybaveny.
13. máj 2021

Peter Oravec

Dobrý deň,
prosím admina, aby požiadal samosprávu o aktualizáciu vyjadrenia k podnetu.
S pozdravom.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania