Dobrý deň, keď pán Uváček navrhol podnet označiť ako vyriešený, súhlasil som, no netušil som, že magistrát tam tri mesiace po namaľovaní nechá zdrapy papiera s oznamom "čerstvo natreté". Mohol by to, prosím, niekto z magistrátu prísť upratať? Ďakujem. Dúfam, že to nebude treba dávať ako nový podnet. S pozdravom.
Dobrý deň, pani Kmeťová, podnet je stále neriešený. Prosím, prečo je označený ako vyriešený, ak ho samospráva nedoriešila? Napísali ste, že nie je potrebné vytvárať nový podnet. Ďakujem, s pozdravom.
04.03.2020 14:30
Dobrý deň,
sme radi, že vám záleží na stave nášho mesta. O vašom podnete sme informovali Oddelenie správy komunikácií.
S pozdravom
História úprav
05.06.2020 11:04
Dobrý deň,
Oddelenie správy komunikácií k podnetu uviedlo, že oprava bude zaradená do plánu opráv a realizovaná bude podľa priorít.
S pozdravom
História úprav
18.11.2020 16:44
Dobrý deň,
v platnosti naďalej ostáva posledné zverejnené stanovisko Oddelenia správy komunikácií.
V prípade aktualizácie stavu riešenia Vás informujeme.
S pozdravom
Martin Uváček