Na namesti M.R.Stefanika pri jeho soche je umiestnene auto ako reklama. Je to nevhodne, spati cele namestie a zavadzia ludom. Reklamny smog sa na nas vali z kazdej strany. Ako to moze niekto povolit.
Majiteľ obchodu, máte spätnú väzbu čo Vám táto reklama a'la 92.rok prináša ?????
Táto reklama degraduje značku auta, miesto umiestnenia, pamätník, pešiu zónu a nakoniec celé nákupné centrum.
Dobré služby a dobrá cena je základom úspechu, nie vystaviť a čakať na naivného spotrebiteľa....
To bude reklamné auto, zrejme je tam umiestnené n záklde zmluvy s Euroveou. Ale je to nevhodné miesto na reklamu. Podobne ako reklamy áut na Hviezdoslavovom námestí.
Naši komunálnici majú plné huby kecov o zlepšení stavu mesta, ale podpisujú zmluvy čo zasierajú celé mesto reklamou (či už billbordami ale aj inými nosičmi-napr. takýmito autami). Veď obchodníci mjú dosť priestoru na vystavenie auta, napr. vnútri OC, prečo ale majú zasierať verejný priestor, dokonca námestie?
12. máj 2020
Odpoveď samosprávy
Samospráva uviedla, že zodpovedným subjektom je: Správcom predmetného územia je:
Centrum voľného času ESKO.
Chlumeckého 12, Bratislava, PSČ 821 03, SR, IČO: 31780873
takto si zdegradovat cenny verejny pristor a pesiu zonu na nabrezi Dunaja si nedovoli ziadne civilizovane mesto. ale prikladov je viac. napriklad aj hned oproti, kde roky divoko parkuju auta a dokonca kempuju karavany.
Dobrý deň, auto parkuje na komunikácií v správe mestskej časti Staré Mesto. Magistrát hlavného mesta Bratislava má rozhodovacie právomoci len v rámci komunikácií, ktoré priamo spravuje. Z tohto dôvodu je podnet na portáli Odkaz pre Starostu v riešiteľskej zodpovednosti MÚ Staré Mesto. Pokiaľ auto má status reklamy, tak mestská časť (jej stavebný úrad) musela vydať povolenie na umiestnenie reklamy. Pokiaľ auto parkuje v pešej zóne, mestská časť musela vydať povolenie na vstup do pešej zóny. Ak sa auto nachádza na pešej komunikácií, odporúčame Vám volať políciu na číslo 159, alebo kontaktovať mestskú políciu Staré Mesto. Polícia na mieste preverí, či má vozidlo platné povolenie zdržiavať sa na mieste, alebo porušuje dopravné predpisy. Ďakujeme že ste sa na nás obrátili s Vaším podnetom.
S pozdravom Lucia Miklošková Oddelenie vzťahov s verejnosťou Kancelária primátora hl. mesta SR Bratislavy
auta ako reklama kade tade na tych najnevhodnejsich miestach. a nie len pocas nejake promo akcie. neviem si predstavit, ze by toto bolo napriklad vo Viedni. je tu viac podnetov na tuto temu, aj ja som to viac krat riesil, no vzdy bez vysledku. ani firma nereagovala, ani mesto.
Súhlasím. Pravidelne za starostky MČ Staré mesto Aufrichtovej degradovali Hviezdoslavovo námestie nevhodnými výstavami áut, či už moderných alebo historických. Je to úplné nepochopenie pešej zóny a kultúry v meste. Dúfam že nový starosta SM Matej Vagač bude mať viac rozumu a tieto akcie s autami v peších zónach nepovolí.
Jerome