Ako chce BANM participovať a riešiť neodkladné, t.j. chrániť tých najzraniteľnejších na ceste a to sú práve chodci, rodiny s kočíkmi, cyklisti a pod? Komunikácia v tzv. starej časti Tupého, kde sú rodinné domy je veľmi úzka a niekoľko stoviek áut DENNE sa tu neustále vyhýba a robí rôzne nebezpečné manévre. Najväčší problém nie je len s nákladnými autami (!!), ale práve s nedodržiavaním predpísanej MAX. povolenej rýchlosti 30 km/h. Budeme sa opakovať, táto cesta nemá chodník po celej dĺžke. Keďže výstavba plnohodnotného vyvýšeného chodníka, ktorý by oddeľoval chodcov od vozovky je plne nereálna ako aj rozšírenie vozovky my máme riešenie a to riešenie je vyznačiť pruh – urobiť namaľovaný chodník pre peších, kde by bolo jasne definované kde môže jazdiť auto a kde sa má pohybovať chodec.
Podnety_Bronislavy
na margo k téme treba dodať, že daný podnet je VYSOKO opodstatnený a je nevyhnutné sa danou skutočnosťou reálne zapodievať. Tupého ulica nemá chodník a premávka je tu obojsmerná. Tupého ul. nie je diaľnica ani rýchlostná cesta, slúžiaca výhradne motorovým vozidlám.
Komunikácia slúži ako autám aj peším zároveň.
Pripomeňme si smutnú skutočnosť, kde v máji v roku 2016 kamión zachytil cyklistu, ktorý bol na mieste mŕtvy. Stalo sa to iba pár metrov od Tupého ul. Na križovatke Podkolibskej - Jaskového radu.
https://bratislava.dnes24.sk/tragicka-nehoda-spojila-bratislavskych-cyklistov-hromadnou-jazdou-si-uctia-pamiatku-zosnuleho-cyklistu-236688
https://bit.ly/3egGaLn
Budeme sa opakovať, niekoľko stoviek áut DENNE sa tu neustále vyhýba a robí rôzne nebezpečné manévre a celé sa to mieša s chodcami (psíčkari, rodiny s deťmi, ľudia žijúci a chodiaci z a do rodinného domu) a cyklistami na tej jednej ceste, ktorá slúži všetkým.
Stav je neúnosný.