Parkovanie na chodníkoch

Zodpovednosť za riešenie: MÚ Ružinov

Neriešený
meno
Milan Turinič 11. mája 2011

Parkovanie na chodníkoch je zakázané, pokiaľ vozidlo nenechá 1,5m priestor pre chodcov. Každý deň prejdú po Klincovej ulici mestskí policajti, ale aby robili poriadok aj v tomto smere, tak to nehrozí.

Kade majú chodiť chodci, ktorí chcú pokračovať po Ružovej doline smerom ku GLORII, keď prechod pre chodcov na Klincovej ulici je na ostrovčeku permanentne blokovaný väčšinou osobnými autami?

Kočík a ani poštár tade neprejdú a musia autá obchádzať cez parkovacie miesta alebo prejdením na chodník na druhej strane cesty. Dokedy to bude mestská časť tolerovať alebo odpovedať formou rozpočtového provizória?

Keďže parkovacích miest je v Bratislave veľmi málo, existujúce treba prideľovať s rozumom a v prípade potreby zrušiť nevyužívané prechody pre chodcov. Budťe trochu aktívni a nečakajte len na podnety od obyvateľov. Ďakujem.

14. máj 2011

Ivan

Pan Turinic, mate pravdu.Su tu vsak naviac dva, uz starodavne, problemy. Auta s napisom HydroFlora si sustavne vymedzuju parkovanie na tomto useku ulice Ruzova dolina. Ich privatne parkovacie zabrany su vidiet aj na vasej fotografii. To, ze velakrat stoja aj na prechode pre chodcov, tak to ich netrapi. Asi preto, ze to netrapi mestsku policiu. Pritom tu mestska policia operuje permanentne.
Druhy problem je v tom, ze vodorovne dopravne znacenia prechodov pre chodcov su "neviditelne". Kazdy rok upozornujem MU Ruzinov (dnes som im poslal e-mail) aby obnovili toto znacenie. To preto, ze na tomto frekventovanom useku a nekvalitnom povrchu znacenie nevydrzi ani pol roka. Avsak, nekonaju tak.
15. máj 2011

Milan Turinič

Ivan, na privatne parkovacie zony nema ani hydroflora a ani ine firmy sidliace v tychto budovach ziadny narok. parkovat tam zial mozu, lebo sa im pred niekolkymi rokmi podarilo vybavit dodatkovu tabulu pod zakaz zastavenia pre dopravnu obsluhu ruzova dolina 17 a 19. podotykam, obidve stavby boli v minulosti postavene na cierno a dodatocne zlegalizovane bez vytvorenia parkovacich miest pre tieto prevadzky. ak sa nemylim, ludia, ktori tuto situaciu na miestnom urade schvalili tam este stale pracuju. keby na miestnom urade boli ozajstni odbornici v tejto oblasti, uz davno by platilo nariadenie, ze napr. ten kto postavi ciernu stavbu bez dostatocneho poctu pakovacich miest pre svoje prevadzky, neziska moznost parkovania na verejnom priestranstve. a parkovacich miest by pribudalo.
a trvacnost vodorovneho dopravneho znacenia? miestny urad sa zejme drzi hesla: "naco kupovat drahsie vodorovne znacenie ktore vydrzi dlhsie, ked mozeme kupovat lacnejsie a castejsie znacit komunikacie"?....

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania