28.05.2020 17:01
Dobrý deň,
pôvodné obratisko bolo koľajovo smerovo napojené len zo strany Karlovej Vsi. Nové obratisko je napojené aj z/do smeru na Dúbravku, z čoho vyplývala nutnosť osadenia nových výhybkových konštrukcií, ako aj novej konfigurácie koľajiska v obratisku. Okrem vyriešenia nového smerového usporiadania obratiska vystala nutnosť aj jeho výškového napojenia do koľají v trati, ktoré sú umiestnené v smerovo rozdelenej cestnej komunikácii. Ako cesta, tak aj koľaje sú v tomto mieste nie len v smerovom zaoblení, ale aj vo výškovom zaoblení.
Výsledkom tohto riešenia je súčasný stav, ktorý rešpektuje ustanovenia STN o výškovom usporiadaní koľají, pričom bolo zohľadnené, aby v čo najväčšej miere boli zachované výškové pomery križujúcej cestnej komunikácie. Finálna povrchová úprava komunikácie by mala nadväzovať na zrealizované koľaje napojené do obratiska.
S pozdravom
28.05.2020 17:01
Dobrý deň,
pôvodné obratisko bolo koľajovo smerovo napojené len zo strany Karlovej Vsi. Nové obratisko je napojené aj z/do smeru na Dúbravku, z čoho vyplývala nutnosť osadenia nových výhybkových konštrukcií, ako aj novej konfigurácie koľajiska v obratisku. Okrem vyriešenia nového smerového usporiadania obratiska vystala nutnosť aj jeho výškového napojenia do koľají v trati, ktoré sú umiestnené v smerovo rozdelenej cestnej komunikácii. Ako cesta, tak aj koľaje sú v tomto mieste nie len v smerovom zaoblení, ale aj vo výškovom zaoblení.
Výsledkom tohto riešenia je súčasný stav, ktorý rešpektuje ustanovenia STN o výškovom usporiadaní koľají, pričom bolo zohľadnené, aby v čo najväčšej miere boli zachované výškové pomery križujúcej cestnej komunikácie. Finálna povrchová úprava komunikácie by mala nadväzovať na zrealizované koľaje napojené do obratiska.
S pozdravom
28.05.2020 17:02
Dobrý deň,
pôvodné obratisko bolo koľajovo smerovo napojené len zo strany Karlovej Vsi. Nové obratisko je napojené aj z/do smeru na Dúbravku, z čoho vyplývala nutnosť osadenia nových výhybkových konštrukcií, ako aj novej konfigurácie koľajiska v obratisku. Okrem vyriešenia nového smerového usporiadania obratiska vystala nutnosť aj jeho výškového napojenia do koľají v trati, ktoré sú umiestnené v smerovo rozdelenej cestnej komunikácii. Ako cesta, tak aj koľaje sú v tomto mieste nie len v smerovom zaoblení, ale aj vo výškovom zaoblení.
Výsledkom tohto riešenia je súčasný stav, ktorý rešpektuje ustanovenia STN o výškovom usporiadaní koľají, pričom bolo zohľadnené, aby v čo najväčšej miere boli zachované výškové pomery križujúcej cestnej komunikácie. Finálna povrchová úprava komunikácie by mala nadväzovať na zrealizované koľaje napojené do obratiska.
S pozdravom
U NAS TAKA OBYCAJ