Nie je funkčné dopytové tlačidlo pre chodcov pri Mladej Garde zo strany čerpacej stanice. Niekedy treba čakať potom aj 5 minút ak nikto (hlavne cez víkend) nestlačí tlačidlo na druhej strane.
Zariadenie slúži pre nevidiacich. Ak sa nemýlím, Mladá Garda má fixne riadenú svetelnú signalizáciu, nie dynamicky, čiže nech ktokoľvek koľkokoľvek a z akejkoľvek strany stlačí tlačidlo, tak sa tým nič neurýchli. Rovnako ako pri stlačení všetkých tých modrých skriniek, ktoré slúžia len a výhradne pre nevidiacich. Niekoľko dynamicky riadených prechodov, ktoré sú v BA má na "dopyt" žltú skrinku s tlačidlom ;)
Nie sú tam nálepky aké som videl na iných modrých tlačidlách. Nejako tam to tlačidlo musí ovplyvňovať svetelnú signalizáciu, minimálne večer a cez víkendy. Skúste sa tam prejsť z jednej strany na druhú a späť viac krát.
Ono si to človek uvedomí až keď to tlačidlo nefunguje - pred niečo viac ako pol rokom bolo pokazené to na strane Mladej Gardy, teraz toto. Ako to potom, že je problém v nedeľu prejsť práve z toho smeru kde to tlačidlo nefunkčné?
K tým žltým tlačidlám len toľko, sú tuším pod Novým mostom a určite na Molecovej. A na tej Molecovej to robí asi len to, že sa rozsvieti nápis ČAKAJTE :) Aj ten je veľmi slabo vidieť. Tam už viem na sekundu presne kedy padne zelená, nezávisle na tom či to tlačidlo niekto stlačí alebo nie :D
(Inak ke tomu fixnému nastaveniu, je blbo nastavené. Ľudia vystupujúci z električky v smere do Rače zelenú nestihnú (iba ak stoja dva spoje za sebou, tak z toho druhého sa to dá). Takisto ak idem na električku v smere do Rače tak zelená padne cca pri zatváraní dverí a odchode električky :( )
Len pre informáciu, ak je tá križovatka riadená len fixne tak veľmi divne. Vystúpil som z električky, ako vždy do pár sekúnd bolo na prechode zelené svetlo a autá mali červenú. Prejdem cez zastávku ku križovatke, stlačím tlačidlo (nefunguje len zo strany čerp. stanice) a asi o 5 sekúnd som mal zelenú. Ak by som to nestlačil tak čakám celkom dlho - podľa križovatky pri Figare predpokladám. A toto bolo cez deň.
04. august 2014
Odpoveď samosprávy
Dobrý deň, podnet bol odoslaný na príslušné oddelenie správy komunikácií, ktoré zabezpečí nápravu.
Mgr. Marek Papajčík
Oddelenie marketingu a vzťahov s verejnosťou
Hlavné mesto SR Bratislava
Andrej