Nefunkčný kanalizačný vpust - Hlavná

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

Vyriešený
meno
Karol Bujaček 02. júna 2014

Ďalší kanalizačný vpust zo série nefunkčných.

Je ich toľko, že už ich prestávam počítať...

17. júl 2014

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

vzhľadom na výrazné šetriace opatrenia v rozpočte hlavného mesta z dôvodu vysokej zadĺženosti z minulých období boli nutné aj isté opatrenia na úseku údržby zelene, údržby komunikácií a upratovaní. Kanalizačné vpusty sa prečisťujú 1x ročne.

Mgr. Marek Papajčík
Oddelenie marketingu a vzťahov s verejnosťou
Hlavné mesto SR Bratislava
29. júl 2014

Kravec J.

Informácia z Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.:
Dobrý deň.
Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s. spravuje iba okrúhle kanalizačné poklopy. V prípade, ak ide o dažďové vpuste (mriežkovaný poklop), je potrebné sa obrátiť na príslušného správcu komunikácie. Vo všeobecnosti má na starosti cesty 1. a 2. triedy Magistrát a cesty 3. a 4. triedy má na starosti príslušná mestská časť. V prípade ak sa jedná o upchatú verejnú kanalizáciu, tak je potrebné obrátiť sa na náš dispečing na telefónne číslo 0800 121 333.
Ďakujeme za porozumenie.
31. august 2014

Karol Bujaček

Stále plné piesku.
31. august 2014

Karol Bujaček

Informácia z magistrátu.
10. apríl 2015

Karol Bujaček

Doteraz nevyčistené.
16. jún 2015

Karol Bujaček

Zazelenalo sa.
28. júl 2019

Martin Uváček

Za 4 roky žiadna zmena. Treba opäť preposlať.
30. júl 2019

Odkaz pre starostu

Dobrý den,
podnet opätovne preposielame samospráve.

Matúš Sedlák
Odkaz pre starostu
[email protected]
30. júl 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

sme radi, že vám záleží na stave nášho mesta. O vašom podnete sme informovali Oddelenie správy komunikácií.

S pozdravom

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
20. august 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

mesto má nového dodávateľa na čistenie vpustov, ktorému bolo aktuálne zadaných 1000 vpustov na vyčistenie v termíne august - september. Po vyčistení budú vystavené nové objednávky medzi ktorými bude aj tento vpust.

S pozdravom

Oddelenie správy komunikácií
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
07. september 2019

Martin Uváček

Kolega Karol, neviete či už čistili vpusty aj v tejto časti mesta?
07. september 2019

Karol Bujaček

Neviem, ale môžem sa ísť pozrieť v blízkej dobe.
15. september 2019

Martin Uváček

Tu sa zatiaľ nečistilo.
01. júl 2020

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

je nám ľúto, že sme tento podnet doposiaľ nevyriešili, no ubezpečujeme Vás, že podnet evidujeme a pracujeme na náprave nežiadúceho stavu. O podnete sme opätovne upovedomili Oddelenie správy komunikácií, ktoré uviedlo, že cyklické čistenie vpustov (t.j. vysokotlakové vodné prečistenie s prepláchnutím a následným odsatím materiálu) prebieha postupne vo všetkých mestských častiach. Pre oblasť Bratislava III. je termín čistenia určený na júl až august 2020 a odvíjať sa bude aj podľa kapacitných možností dodávateľa. Dodávateľa služby sme osobitne upozornili na potrebu vyčistenia vpustov na Hlavnej ulici.

S pozdravom

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
18. máj 2021

Martin Uváček

Dnes som šiel okolo a vpust vyzeral byť vyčistený. Vie to niekto potvrdiť?
18. máj 2021

Anonymný užívateľ

Vážený Magistrát, prečo ešte nemáte ,, inšpektora" na kanalizačné vpusty, výtlky... ktorý bude v teréne a čakáte v kanceláriách na podnety?!
21. jún 2021

Martin Uváček

Podnet je potrebné opäť preposlať samospráve, resp. zodpovednému subjektu.
21. jún 2021

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

podnet bol opätovne preposlaný samospráve.

S pozdravom

Veronika Prachárová
Odkaz pre starostu
[email protected]
18. august 2021

Martin Uváček

Vpust bol vyčistený. Mal čerstvú zelenú značku. Podnet vyriešený.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania